Missä tutustua tällaiseen naiseen?
Alle kolmekymppinen ja lapseton. Viettää mielellään viikonlopun kotona miehen kanssa urheillen, ruokaa laittaen ja vaikka elokuvan parissa. Tykkää yhteisistä lenkeistä ja luonnossa liikkumisesta ja lähtee vaikka Lappiin vaeltamaan. Käytännönläheinen ja haluaa tulevaisuudessa perheen. Lisään myöhemmin, jos tulee vielä jotain mieleen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää nainen joka hyppää laskuvarjolla? Ööö... no laskuvarjoseuralta. Mistä löytää mies joka maalaa tauluja? Ööö... no joltain maalauskurssilta kansalaisopistolta. Mistä teitä kysyjiä oikein sikiää??
Samaa ihmettelin. Harvemmin laskuvarjohyppyä harrastavaa naista kannattaa lähteä etsimään kansalaisopistosta, mutta nämä "vaellusseuraa" etsivät miehet ilmeisesti jaksavat uskoa löytävänsä vaellusta harrastavan ja luonnossa viihtyvän naisen netistä. Ei niille tule mieleenkään liittyä esimerkiksi johonkin Suomen Ladun tms seuraan, joka järjestää erilaisia aktiviteetteja, tai Partioaitan klubiin, jossa on paljon tapahtumia. Ei, ei ole muita vaihtoehtoja kuin pelästyttää nainen lenkkipolulla tai etsiä netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää nainen joka hyppää laskuvarjolla? Ööö... no laskuvarjoseuralta. Mistä löytää mies joka maalaa tauluja? Ööö... no joltain maalauskurssilta kansalaisopistolta. Mistä teitä kysyjiä oikein sikiää??
Samaa ihmettelin. Harvemmin laskuvarjohyppyä harrastavaa naista kannattaa lähteä etsimään kansalaisopistosta, mutta nämä "vaellusseuraa" etsivät miehet ilmeisesti jaksavat uskoa löytävänsä vaellusta harrastavan ja luonnossa viihtyvän naisen netistä. Ei niille tule mieleenkään liittyä esimerkiksi johonkin Suomen Ladun tms seuraan, joka järjestää erilaisia aktiviteetteja, tai Partioaitan klubiin, jossa on paljon tapahtumia. Ei, ei ole muita vaihtoehtoja kuin pelästyttää nainen lenkkipolulla tai etsiä netistä.
Nyt kysyjä etsi kuitenkin ihan lenkkeilystä, urheilusta ja kotonaolemisesta kiinnostunutta. Vaellus ehkä joku mahdollinen reissu. En nyt lähtisi heti mihinkään klubeihin liittymään ihan vaan siinä toivossa, että sieltä saa naisen. Pikkusen helpompi tapa laittaa nettiin ilmoitus. Siellä kun käy kuitenkin ihan kaikenlaiset ihmiset ja heitä on paljon.
Tietenkin jos on spesiaali kiinnostuksen kohde kuten laskuvarjohyppy, niin eiköhän sitä väistämättä ajaudu laskuvarjoharrastajien pariin.
Tinderistä vaikka. Noita, joiden mielestä Netflixin katsominen on harrastus, ja urheilu on lähellä sydäntä, mahtuu kolmetoista tusinaan. En ymmärrä, miten kenelläkään voi olla vaikeuksia tavata tuollaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä vaikka. Noita, joiden mielestä Netflixin katsominen on harrastus, ja urheilu on lähellä sydäntä, mahtuu kolmetoista tusinaan. En ymmärrä, miten kenelläkään voi olla vaikeuksia tavata tuollaista naista.
Tämä. Live, love, laugh ja kärrynpyörä Thaimaan-lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Tosin en tiedä onko minussa jotain vikaa, koska en ole kelvannut parisuhteeseen. Varmaan vikaa ulkonäössä ja luonteessa.
Oletko missään "tarjolla" jotta sinuun on miesten mahdollista tutustua?
ap
Minä olen tuollainen ja minut löytää lenkkipolulta tai metsästä. En vietä vapaa-aikaani ihmisten ilmoilla (baareissa tms.) joten siksi olen sinkku. Nettitreffejä en ole vielä kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vielä, kun olin saatilla, poikkesin kukkakitskalle ja annoin kukan, sillä hän kertoi olevansa kiinnostunut kasvien hoidosta.
Olet varmaan ihana mies. Onnea parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä, kun olin saatilla, poikkesin kukkakitskalle ja annoin kukan, sillä hän kertoi olevansa kiinnostunut kasvien hoidosta.
Olet varmaan ihana mies. Onnea parisuhteeseen.
Minusta tuolainen lahja ensitreffeillä olisi melko creepyä.
Leikkokukat eivät muuten mitenkään liity kasvien hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ollut sellainen nainen hakusessa, joka katsoo Netflixiä kaiken vapaa-aikansa, vaan joka viettää esimerkiksi viikonloppuna parisuhdeaikaa leffaa katsomalla. Eikä myöskään salikissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet? Vanhat ei kiinnosta (Olen 28)
27
ap
Tuollaiset naiset varataan jo parikymppisinä, valitettavasti myöhästyit.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset naiset varataan jo parikymppisinä, valitettavasti myöhästyit.
Miksi heitä on sitten Tinder täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ollut sellainen nainen hakusessa, joka katsoo Netflixiä kaiken vapaa-aikansa, vaan joka viettää esimerkiksi viikonloppuna parisuhdeaikaa leffaa katsomalla. Eikä myöskään salikissa.
ap
Ketään aktiivista retkinaista kiinnosta jotku leffat 5 min kauempaa.
Minä oon tuollainen, paitsi että löysin mieheni jo 17-vuotiaana ja ollaa oltu yhdessä jo 17v. Perhe on tässä jo, eli lapsia emme halua. Helpompi lähteä ex tempore milloin mihinkin, kun ei ole muksuja taakkana. Tavattiin kesätyöpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä olen. :)
N26
Moi! Missä tarkemmin ottaen? :D
ap