Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä miehen ja lapsen kuolemasta?

Vierailija
14.08.2017 |

Lapsi kuoli viikolla 40. Miehellä vakava sairaus, johon kuolee alle kahdessa vuodessa.

Olimme raskaudesta niin iloisia. Mies tiesi jo kuolevansa... En uskalla enää raskautua.... eikä mieskään halua että jään yksin lapsen kanssa jos en ole varma.

Se kaikki mitä varten kävin töissä, koulussa ja elin. Halusin vain perheen ja miehen joka on hyvä ihminen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia <3 :(

Vierailija
2/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kuoli viikolla 40. Miehellä vakava sairaus, johon kuolee alle kahdessa vuodessa.

Olimme raskaudesta niin iloisia. Mies tiesi jo kuolevansa... En uskalla enää raskautua.... eikä mieskään halua että jään yksin lapsen kanssa jos en ole varma.

Se kaikki mitä varten kävin töissä, koulussa ja elin. Halusin vain perheen ja miehen joka on hyvä ihminen.

Sinulla on oikeus keskusteluapuun. Ottakaa yhteyttä miehesi hoitavaan tahoon. Tätä harvemmin tarjotaan automaattisesti, valitettavasti. Pitää itse osata kysyä.

Näin ainakin syöpäklinikalla kävi meille kun äitini parantumatonta syöpää hoidettiin. Tiesin että siihen on oikeus (kuulin kaverilta jolla kokemusta), osasin vaatia apua.

Valitettavasti en osaa tämän enempää auttaa. Tsemppiä sinulle kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla kuoli lapsi kohtuun noilla viikoilla niin synnärin kautta tarjoavat myös mahdollisuutta keskusteluapuun. Paljon voimia!

Vierailija
4/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa lapsenne kuolemaan ja toivotan molemmille voimia kestää sairauden kanssa. Uskon itse ikuiseen elämään ja jälleennäkemiseen.

Kun vuosia sitten sain diagnoosin neurologisesta sairaudesta, päätin heti samana iltana, että luotan Jeesukseen, mitä ikinä tapahtuukin. Sillä olen selvinnyt, ja toki läheisten ihmisten avulla.

Vierailija
5/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa keskustella niille jotka kuulevat joka päivä sitä samaa. Unohtavat ja joudut kertomaan uudestaan, ja toistamaan. Se vie vain aikaa ja ahdistaa.

Olen vaan rukoillut parantumista, vaikken kuulu kirkkoon. Olen käynyt kolmessa eri kirkossa, pyytänyt ihmettä universumilta, metsältä, enkeleiltä..

Joku ennustaja sanoi, että saamme vielä toisen lapsen, toisen isälle, toisen äidille. En ollut kertonut kuolleesta lapsesta. En silti aio alkaa lasta tekemään. Ei minulla olisi hänelle mitään.

En voi tässä talossa asua kun kaikki täällä kuolee. Koirammekin kuoli tänne. Miten paljon me rakastettiim tätä taloa. Haettiin rakenteita ties mistä. Ja laulettiin ja toteutettiin outoja ratkaisuja. Ja odotettiin että vanhana ei raadeta, vaan annetaan kaiken kasvaa. Kuka haluaa sitä yksin?

Ap

Vierailija
6/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tiedän ettei tuollaisia miehiä ole muita. Jotka itkee kun itken ja nauraa kun nauraa ja käskee olemaan kiltisti. Ja jolla on hymykuoppa ja isot kämmenet.

Ja sitten vaan jään yksin ja hautaan taas ihmisen.

En tiedä mitä pahaa olen tehnyt. Useammin yrittänyt auttaa.

Ap

Vierailija
7/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani. Vaikka teillä on surua, niin koettakaa panostaa myös yhteisiin ilahduttaviin ja mukaviin asioihin. Miehesi on vielä luonasi.

Vielä ei kannata lopullisesti päättää siitäkään, ettei varmasti enää uutta raskautta. Kannattaa pitää mieli avoimena.

Vierailija
8/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin juuri puolestanne Ap. Pyysin teille voimia jaksaa. Otan osaa lapsen menetykseen.

Kuten Sana sen paremmin jo ylhäällä sanoikin: No te desesperes Dios sabe lo que hace. Älä vaivu(?) epätoivoon, Jumala tietää kyllä mitä tekee.

Bendiciones! M29 ja latino

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi