Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota mitään vastuuta lapsen terveysasioista.

Vierailija
14.08.2017 |

Kaikkeen saa vastauksen "joo joo" ja "ai onks se nyt niin kipee että pitää mennä lääkärikn?", saakeli et ärsyttää.
Itse se ei ikinä mene lääkäriin...
Minä huolehdin että lääkkeitä on, muistutan niiden otosta, huulehdin reseptien uusinnat, varaan lääkärille seuranta-ajat, huolehdin tutkimusajat, vien lapsen lääkäriin. Huolehdin siis kaikesta.
Kyseessä 13v erityislapsi jolla myös perussairauksia. Ja ei, lapsi ei itse muista kaikkia lääkkeitä...
Tämän lisäksi huolehdin oman sairauden seurannasta ja tutkimuksista sekä omasta lääkityksestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja. Miten ihmeessä saa sen miehen ottamaan vastuuta?

Ap

Vierailija
2/7 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 13-vuotias. Et mitenkään, jos mies ei ole siinä ajassa oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies ottaa vuorostaan vastuuta jostain muusta asiasta? Ehkä selkeämpää että toinen vanhempi hoitaa terveysasiat, ei tule esim. päällekkäisiä lääkäriaikoja jne.

Vierailija
4/7 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole kolmeentoista vuoteen ottanut vastuuta lapsensa terveysasioista, ei hän tule sitä kyllä ikinä tekemään (muuten kuin elareita maksamalla sitten kun otat eron).

Vierailija
5/7 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduit 13 vuotta myöhässä

Vierailija
6/7 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on niitä ihmisiä jotka eivät vain osaa mennä lääkäriin, vaikka olisi tarvetta. Lapsen kannalta on kyllä huolestuttavaa. Tosin onhan se huolestuttavaa myös miehen itsensä kannalta. Ootko yrittänyt käydä juurta jaksain asiaa läpi?

Vierailija
7/7 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selittänyt, pyytänyt, vastinut. Ei auta ei. En tiedä eikö se tajua vai eikö kiinnosta.

Kai se on vaan pakko jaksaa huolehtia itse asioista. Onneksi on kalenterit ja hälyytykset jne.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä