Tapailemani mies teki todella ikävästi, kyllä surettaa
Ollaan siis tapailtu pari kuukautta ja nähty siinä ajassa melkein joka viikonloppu. Tuossa toissaviikonloppuna mies teki tosi ikävän tempun enkä enää nää häntä samalla tavalla :( oltiin siis sängyssä menossa nukkumaan ja hän olisi selvästi halunnut harrastaa seksiä. Itsekin tavallaan olisin halunnut mutta en ilman kumia. Sanoin siis että kumin kanssa joo käy kyllä. Hän alkoi etsiä yöpyöytänsä laatikosta kumia ja sanoi löytäneensä sen jonka jälkeen melkein heti pantiin.(huoneessa oli siis todella pimeää, että en ainakaan nähnyt mitään kumia) Siinä harrastaessa alkoi epäilyttää kun oli noin sekunnissa "laittanut" kumin ja kysyinkin aktin aikana monta kertaa onko siis oikeasti kumia mihin vastas aina että Joojoo on. Vähän ajan päästä alkoi sitten puuskuttaa että kohta tulee ja vetää pois mistä järkytyin kun kumia ei käyttänytkään. Työnsin tämän pois päältäni ja aloin melkein itkemään kun oli niin hyväksikäytetty olo. Harmittaa kun oli niin mukava mies sitten jotain tollasta :(
Kommentit (148)
Käyttäjä5174 kirjoitti:
Itse tarkistan aina kun mies ottaa sen pois ja vaikka jos käy vessassa niin tarvii taas muistuttaa että laita uusi. Sinun tehtävä se on katsoa että se menee ja jos ei mene sinä laitat sen kondomin.
Jaa. Minä taas olen aina harrastanut seksiä vain sellaisten ihmisten kanssa, joihin voin luottaa.
Voi ei. Taas yksi jännis, joka ei ollutkaan niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Juu tuota noin pakko lisätä vielä mitä tapahtui tuon paljastumisen jälkeen... Itkua pidättelin siinä ja kysyin että minkä takia näin teki ja että tajuaakin kuinka inhottavaa tuo on niin hän vastasi "Noku et ois muuten halunnu panna ja oot niin hyvännäköinen ja ku tykkään susta oikeesti". En voinut uskoa kuulemaani, kehtasi sanoa vielä että teki näin koska "tykkää niin paljon"
Ap
Paskiainen oikein.
Oon tosi pahoillani sun puolesta. Toivottavasti et oo raskaana etkä saanut tautia.
Varsinainen riemuidiootti niljake.
Käyttäjä5174 kirjoitti:
Itse tarkistan aina kun mies ottaa sen pois ja vaikka jos käy vessassa niin tarvii taas muistuttaa että laita uusi. Sinun tehtävä se on katsoa että se menee ja jos ei mene sinä laitat sen kondomin.
Mitä h*lvettiä? En näe yhtään syytä, miksi joku harrastaisi seksiä noin vähä-älyisen miehen kanssa. Vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin vuosia sitten yhtä kivaa miestä, mutta se loppui siihen, kun yöllä heräsin siihen kun mies panee mua. Ilman kumia tietty. Hyi hitto. Vieläkin oksettaa pelkkä ajatuskin.
Joo toi on muuten raiskaus.
Käyttäjä5174 kirjoitti:
Hyi h*elvetti. Tämä ei voi olla totta. Miksi kukaan normaali ihminen alentuisi tuollaiseen?
Ei ole kauaa kun tästä viimeksi oli keskutelu? Sinne aika moni taisi kertoa vastaavia kokemuksia. Ihan sama onko rikos VIELÄ tee se ilmoitus. Ei ole varmaan vaikea löytää sitä uutista jossa tuosta oli tuomittu raiskauksena.
Miten et tuntenut että kumia ei ollut? Kyllähän se tuntuukin täysin erilaiselta kuin paljaalla...
AP:n kannttaa unohtaa seksihommat vähäksi aikaa ja keskittyä itsetuntonsa kehittämiseen. Kun osaa arvostaa itseään ei ajaudu niin helposti ikäviin tilanteisiin ja mikä tärkeintä, osaa puolustaa itseään eikä jää ruikuttamaan "mukavan miehen" perään silloin, kun kysymyksessä ei ole mukava mies.
No yök. Aika niljakas ukko kyllä. Tee sptestit vasta 3 kk päästä ja jos jotain löytyy laita sitten vasta syytöstä kehiin. Lapsi, jos tulee niin jos aborttiin päätyt, ukko saa maksaa kulut!
No siis se oli vaan läppä :D
relaa
oli niin pimeää, ettet nähnyt onko kumia vai ei. miten hän olisi siellä pimeässä saanut kumipakkauksen auki tai kumin moloonsa?
Miten mä en nyt tajua yhtään... 😮
Olette 2kk tapailleet, menossa nukkumaan, huomaat että mies haluaa seksiä ja sanot joo, mutta kumilla. Sit pimeässä pano ja itkuntihru päälle...
En usko, kun en ymmärrä.
Jos on 2kk tapailtu, niin eihän sen jälkeen enää noin vieraita olla? 2kk jälkeen joko seurustellaan tai ollaan seksisuhteessa, ei "tapailla". Ja kummassakin tapauksessa testeissä on käyty heti suhteen alkuviikoilla, joten kumit voi jättää pois.
Huomasit, että mies haluaa harrastaa seksiä?? Millaista teidän seksielämä on? On se sitten 2kk tai 2v niin kyllä mä ainakin haluan yhtä paljon kuin mies, ja leikit alkaa heti. Ei siinä mitään kysellä. Eikä pimeässä. Eihän siinä näe mitään kivaa. 😉
Vierailija kirjoitti:
oli niin pimeää, ettet nähnyt onko kumia vai ei. miten hän olisi siellä pimeässä saanut kumipakkauksen auki tai kumin moloonsa?
En minä ainakaan siihen mitään valoja tarvi. Lähinnä kumien löytyminen pimeässä voi olla ongelma.
Uskomattoman paljon taas ap:n syyllistäjiä. Huomaa kyllä missä junttilandiassa eletään. Ainahan se on naisen vika, teki mies mitä tahansa.
Female44 kirjoitti:
Olette 2kk tapailleet, menossa nukkumaan, huomaat että mies haluaa seksiä ja sanot joo, mutta kumilla. Sit pimeässä pano ja itkuntihru päälle...
En usko, kun en ymmärrä.
Jos on 2kk tapailtu, niin eihän sen jälkeen enää noin vieraita olla? 2kk jälkeen joko seurustellaan tai ollaan seksisuhteessa, ei "tapailla". Ja kummassakin tapauksessa testeissä on käyty heti suhteen alkuviikoilla, joten kumit voi jättää pois.
Huomasit, että mies haluaa harrastaa seksiä?? Millaista teidän seksielämä on? On se sitten 2kk tai 2v niin kyllä mä ainakin haluan yhtä paljon kuin mies, ja leikit alkaa heti. Ei siinä mitään kysellä. Eikä pimeässä. Eihän siinä näe mitään kivaa. 😉
Tollo
Female44 kirjoitti:
En usko, kun en ymmärrä.
Mitä väliä tässä tilanteessa sillä on miten määrittelemme suhteemme? Olemme siis tunteneet 2 kk ja seksiä vain kerran aikaisemmin harrastaneet, jos pakko tietää. Kyse ei ole siitä ettenkö olisi halunnut harrastaa seksiä, vaan siitä että mies toistuvasti valehteli kondomin käytöstä. Mikä tässä oli vaikea ymmärtää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset sluibaatte hiljaa hiipuen tällaisesta suhtesta pois niin että mies ei koskaan saa tietää missä meni pieleen eikä varsinkaan joudu tuntemaan omien tekojensa tuskaa (suhde loppui koska perseili) eikä missään nimessä opi ikinä mitään?
Miksi???
Tämä on ihan sama kuin kysyisi raiskauksen uhrilta että mikset tehnyt rikosilmoitusta. Mukana on niin monia tunteita, ettei asia ole yksinkertainen. Älä syyllistä uhria.
Huono tapa käsitellä asiaa ja kertoo siitä että henkilöllä on ongelmia oman arvonsa määrittelyssä. Sellainen ei parane päähän taputtelulla ja myötäilyllä.