Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan enää luule A Tuiskua heteroksi?

Vierailija
14.08.2017 |

Kun olen nähnyt ihan itse jo vuosia sitten minkälaisten poikien kanssa se liikkui, niin ei kai kukaan enää elättele. Selvempi tapaus se on ku Sillanpää aikoinaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös, miksi pitää olla niin tiukasti kaapissa?

En nyt sanoisi hänen olevan tiukasti kaapissa, kun katsoo ulkomuotoa ja miettii vaikka sitä Hanuri-kappaletta. Vaikuttaa enemmän siltä että hän ei vaan pidä tarpeellisena ilmoittaa asiaa. Miksi se olisikaan tarpeellista, kun asia kerran on päivänselvä. Toisekseen on vähän vanhanaikaista olettaa että ihmiset ovat heteroja ja  odottaa heidän tiedottavan erikseen jos he eivät ole. 

Jos minulta kysytään että olenko hetero niin mitä syytä minulla olisi sanoa että en kommentoi? Voin aivan hyvin sanoa että kyllä, minä olen hetero.

No sinä olet sinä. Jotkut ajattelevat eri tavalla, esim. että tuo sukupuolinen suuntautuminen ei ole kauhean olennainen asia, että miksi siitä pitäisi keskustella jos ei itse halua. Lisäksi jotkut asiat voi olla ilmeisiä, mutta silti niistä utelu tai ne puheenaiheena yleensä ei ole kauhean fiksuja. Esim. pariskunnat todennäköisesti harrastavat seksiä keskenään, se on ilmeistä, silti suorasukainen kysely asiasta on mautonta ja mautonta on myös pariskunnan itse tuoda esille omia seksijuttujaan. Jotkut toki sen tekevät, julkkikset lööppeihin asti. 

Lisäksi se, mikä on ulkopuolisen silmin "ilmeistä", ei aina pidäkään paikkaansa.

t. ex-kaappihetero

Vierailija
22/22 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä teidän voi olla noin vaikea käsittää sellaista asiaa kuin BISEKSUAALI?? Sellaisia ovat mm. Antti, Jenni Vartiainen, Sanni, Elias Kaskinen, Jorma Uotinen ym ym. Tiedoksi vain, että silloin suhteet eivät ole riippuvaisia sukupuolesta, vaan sekä mies että nainen käy. Enemmän vaihtoehtoja, eli kadehdin vähän bissejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi