Vierailija

Toisaalla sanotaan että on terveellistä ja toisaalla että pilaa elämän... Miten pitäisi suhtautua?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllähän tuolla tahdilla kassit pysyvät sen verran tyhjinä, ettei oikeat naiset kiinnostakaan. Eikä niitä sitten saakaan sen puoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi olisi haitallista? Ehkäisee esim. eturauhassyöpää. Joten anna palaa vain. Liukastetta kannattaa kuitenkin käyttää, että limakalvo pysyy kunnossa.

Vierailija

Itse harrastan silloin kun tuntuu että panetus on huipussaan ja kaikki ajatukset on koko ajan seksissä eli yleensä kerran viikossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan silloin kun tuntuu että panetus on huipussaan ja kaikki ajatukset on koko ajan seksissä eli yleensä kerran viikossa.
Käytätkö mitää leluja?T:K.K

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla tahdilla kassit pysyvät sen verran tyhjinä, ettei oikeat naiset kiinnostakaan. Eikä niitä sitten saakaan sen puoleen.

Kiinnostaa edelleen naisetkin ja niitä jopa saa. Ikävä, jos asiat ovat sinulla toisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tolla tahdilla kassit enneminkin täyttyy kuin tyhjenee. Tyhjennän kassit keskimäärin 3krt/pv runkkaamalla, lisäksi meillä nussitaan vähintään joka toinen pv
M30+

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiselle liikaa ja miehelle liian vähän.

Nainenhan pystyy saamaan orgasmeja vaikka kuinka paljon peräkkäinkin, miehillä kestää yhdestäkin toipuminen. Eli naiset voivat ihan hyvin runkata vaikka päivät pitkät ja silti haluta seksiä toisenkin kanssa, todennäköisesti haluavatkin enemmän kun muutenkin on mieli kiihottunut. Naisilla ei se panetus katkea niinku napista (itse sormeilen noin kolme orgasmia kun olen puuhaan alkanut jos saa rauhassa olla).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.