Kiroan Sipilän ja hallituksen
kiroan kaikki helvetin pyrkyrit, jotka repii oman hyvinvointinsa huonotuloisten selkänahasta eli Sipilän hallituksineen, ym. ylipalkatut yritysjohtajat, sekä eläkkeellä olevat ex kansanedustajat jotka ovat vielä työikäisiä. Tässä sitä taas yx köyhä laskee roposiaan, että miten pärjätä seuraavaan palkanmaksuun kuukauden päähän, riittääkö lapsille rahaa ruokaan. itse voin olla hyvinkin kuukauden syömättä juuri lainkaan, mutta lasteni kohdalla en voi niin tehdä. Riisiä ja näkkäriä, sillä mennään. Kerjuulle eli leipäjonoon en alennu,siihen ei Sipilä saa minua taipumaan.
Kommentit (110)
En ymmärrä sitä, miksi köyhistä on tehty syyllisiä Suomen ongelmiin ja on pistetty maksamaan siitä siis asioista, jotka eivät todellakaan ole köyhien syytä. Miksi köyhiä vihataan niin paljon ja miksi köyhiä kohdellaan niin huonosti ?
Minun on pakko uskovana ihmetellä että pitääkö Sipilä itse itseään ihan oikeasti uskovaisena miehenä?
Tämä hallitus yrittää johtaa Suomea kuin yritystä.
Suomi kun ei ole mikään yritys, vaan VALTIO.
Onko kellään heistä edes valtiotieteiden tutkintoa ja näin ollen esim. Suomen perustuslain osaamista?
Jep! Opintotuesta lähti 30 % ja tänään tuli asumistukipäätös, jonka mukaan asumistuki pieneni tarkistuksessa melkein 90 %. Näköjään pienestäkin tulosta voi tehdä vielä pienemmän ennen kuin se loppuu kokonaan :'(
Eniten ottaa päähän se, ettei hallituksen tekemissä leikkauksissa ole mitään reiluutta tai oikeudenmukaisuutta.
Tämän takia asiantuntijat hakevat ulkomailta hommia, ja lähtevätkin. Tänne jää vain poliitikot, pomot, pikkupomot ja sossutapaukset, kun nimenomaan ne osaavat tekijät lähtevät pois eli se eri alojen kantava voima.
Kiky tuli muuten maksamaan meidän yritykselle monta kymmentä tonnia ja sitten tuli yt:t, eli miten sillä saatiin Suomi nousuun?
Vierailija kirjoitti:
Kiky tuli muuten maksamaan meidän yritykselle monta kymmentä tonnia ja sitten tuli yt:t, eli miten sillä saatiin Suomi nousuun?
Suomi on täysin kykenemätön tekemään rakenneuudistuksia, vaikka nyt olisi aivan paras hetki.
Nyt olisi myös hyvä hetki kiristämiselle..
Pääministeriksi ryhtyminen on maksanut Sipilälle 41 miljoonaa menetettyinä tuloina, koska joutui luopumaan omistuksistaan. Eli enemmän hän on menettänyt kuin rivikansalainen. Tästä kirjoitettiin juuri lehdissä, mutta köyhät eivät tietenkään tätäkään usko eivätkä jaksa googlestakaan etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia asiantuntijat hakevat ulkomailta hommia, ja lähtevätkin. Tänne jää vain poliitikot, pomot, pikkupomot ja sossutapaukset, kun nimenomaan ne osaavat tekijät lähtevät pois eli se eri alojen kantava voima.
Ulkomaille muuttaminen olisikin ihan fiksua, mutta valtaosalla väestöstä ei ole pienintäkään kompetenssia löytää töitä joten jäävät Suomeen kiukuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeriksi ryhtyminen on maksanut Sipilälle 41 miljoonaa menetettyinä tuloina, koska joutui luopumaan omistuksistaan. Eli enemmän hän on menettänyt kuin rivikansalainen. Tästä kirjoitettiin juuri lehdissä, mutta köyhät eivät tietenkään tätäkään usko eivätkä jaksa googlestakaan etsiä.
Tottakai 41 miljoonaa on huimasti enemmän kuin rivikansalaisella on koskaan ollutkaan mutta asiat pitää aina suhteuttaa.
Valtavasta menetyksestään huolimatta Sipilällä ei ole hätäpäivää eikä tarvitse ahdistua kuinka selviää elämästä taloudellisesti, päinvastoin.
Rehellisyyden nimissä on sanottava, että kyllä edelliset hallitukset on tähän tilanteeseen yhtä syyllisiä kuin Sipilä. Samanlaisia ahneita, mistään piittamattomia vajukkeja lähes koko poliittinen ja taloudellinen "eliitti".
Vierailija kirjoitti:
Jep! Opintotuesta lähti 30 % ja tänään tuli asumistukipäätös, jonka mukaan asumistuki pieneni tarkistuksessa melkein 90 %. Näköjään pienestäkin tulosta voi tehdä vielä pienemmän ennen kuin se loppuu kokonaan :'(
Eniten ottaa päähän se, ettei hallituksen tekemissä leikkauksissa ole mitään reiluutta tai oikeudenmukaisuutta.
Tämä kyllä kiteyttää suomalaisuuden.
Sinä olet pienituloinen,kyllä. Mutta olet omasta vapaasta tahdostasi väliaikaisesti pienentänyt tulojasi muutamaksi vuodeksi, jotta saat kasvatettua hyvinvointiasi tulevaisuudessa.
Suomeen pitäisi saada enemmän elinkaariajattelua tulonsiirtojen kohdalla, niin avautuisi vähän paremmin, kuka on köyhä ja kuka ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai 41 miljoonaa on huimasti enemmän kuin rivikansalaisella on koskaan ollutkaan mutta asiat pitää aina suhteuttaa.
Valtavasta menetyksestään huolimatta Sipilällä ei ole hätäpäivää eikä tarvitse ahdistua kuinka selviää elämästä taloudellisesti, päinvastoin.
Pääministeriksi ryhtyminen oli hieno homma ja nyt pieniä askeleita oikeaan suuntaan on otettu. Kitisevät köyhät vain upottavat Suomen velkasuohon Kreikan lailla, ja silloin ne kunnon leikkaukset vasta alkavatkin. Tämä koittaa kun julkinen velka on 90% ja siihen ei mene edes kymmentä vuotta.
Se s**tanan kiky vei lomarahoistakin monta sataa. Lukiolaisen läppäriin ja kirjoihin meni jäljelle jäänyt osuus.
Kuulkaapa! Joku kepulien puoluesäätäjä pohdiskeli haastattelussa Sipilän alhaista suosiota. Oletti pääsyyksi sen, ettei "Sipilän sanoma ole hahmottunut kansalle kunnolla". Ei sanaakaan siitä että se apina tekojensa perusteella vihaa ja halveksii sekä työttömiä että vähätuloisia. Prkl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet pienituloinen,kyllä. Mutta olet omasta vapaasta tahdostasi väliaikaisesti pienentänyt tulojasi muutamaksi vuodeksi, jotta saat kasvatettua hyvinvointiasi tulevaisuudessa.
No minä olen kyllä palkkatyössä käyvä, mutta pienituloinen, perheen huoltaja. Eli taloudellinen hyvinvointini tuskin tästä lisääntyy vaikka menisi useampikin muutama vuosi. Opiskelevat ja vielä toistaiseksi kotona asuvat lapseni sen sijaan saavat opintotukea.
Tässä taas näkyy suomalaisten ongelman ydin. Aina on jossain muussa syy. Jos ei hallituksessa niin sitten vaikka pakolaisissa.
Ite oon kateellisena katsellut kun itellä ei varaa lasten vaatteisiin ja ajokortin ajaminen vei omaisuuden. Nykyään pakolaisten vaimotkin ajaa ajokortin ja lapsilla on kaikki uusimmat härvelit.
Mutta silti vain minä olen vastuussa omista rahoistani. Pitäisi osata laskea tulot ja menot niin että jää rahaa olennaiseen. Jos ei oo rahaa, pitää keksiä keino saada sitä lisää.
Vaikka kuinka ottaa päähän Sipilät sun muut, olet loppupeleissä aina oman kukkarosi herra.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas näkyy suomalaisten ongelman ydin. Aina on jossain muussa syy. Jos ei hallituksessa niin sitten vaikka pakolaisissa.
Ite oon kateellisena katsellut kun itellä ei varaa lasten vaatteisiin ja ajokortin ajaminen vei omaisuuden. Nykyään pakolaisten vaimotkin ajaa ajokortin ja lapsilla on kaikki uusimmat härvelit.
Mutta silti vain minä olen vastuussa omista rahoistani. Pitäisi osata laskea tulot ja menot niin että jää rahaa olennaiseen. Jos ei oo rahaa, pitää keksiä keino saada sitä lisää.
Vaikka kuinka ottaa päähän Sipilät sun muut, olet loppupeleissä aina oman kukkarosi herra.
Luuletko että pakolaiset ja niiden vaimot ovat SÄÄSTÄNEET ajokortteihin rahat omista rahoistaan? Salli mun nauraa! Ne on maksettu harkinnanvaraisella toimeentulotuella eli veronmaksajien rahoilla kuten heidän muukin elatus.
Se on niitten oma häpeä. Voin joko katkeroitua tai elää omaa elämääni.
mä voisin liittyä tähän noitapiiriin.