Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset, saatteko paljon seksiehdotuksia?

Vierailija
14.08.2017 |

Minulle ehdotetaan monta kertaa viikossa. Onko se yleistä? Mikä on ollut hurjin ehdotus?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sä taidat olla näitä tissivako/huulettörröllä-ihmisiä joita ikävästi munkin FB-kavereihin mahtuu...

En edes ole. Meikkiäkin vain vähän.

Vierailija
22/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut miehiltä satunnaisia seksiehdotuksia, jos siis ei esim parisuhteessa tai treffeillä tapahtuvia lähentymisiä lasketa, ja niissäkin olen itse ollut useammin se aloitteen tekijä. Kuulostaa siis hyvin oudolta omiin korviini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerjää. Enkä ole ottanut kuin sellaisilta, joita itse olin valinnut lähestyä (2 henkilöä tänä vuonna, ehdottelijoita olisi ollut kymmeniä).

Vierailija
24/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

25/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään parisuhteessa, mutta en mä ole tainnut ikinä saada seksiehdotuksia. Olin pari vuotta tinderissä ja keskustelut olivat yleensä viattomia ja jotkut pyysivät treffeille. Jännä kun monille muille tulee niitä seksiehdotuksia koko ajan vastaan. Mä en varmaan vaan oo pantavan näköinen :D 

Vierailija
26/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanottiin juuri 'pantavan näköiseksi'.

Vierailija
27/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kadulla ehdotellaa, ja tutut ehdottelevat somessa ja lähettelevät kuvia sukupuolielimistään...? Ap, hanki parempaa seuraa ja karsi ihan reilulla kädellä facebook-kaverisi. Ei sinun kohtelusi ole normaalia, vaan seksuaalista häirintää. Tuo ei ole millään mittapuulla imartelevaa tai itsetuntoa kohottavaa, vaan ainoastaan sinua alentavaa käytöstä.

Toivottavasti tunnistat jatkossa paremmin omat rajasi, nyt kuulostaa siltä että sinulla on hämärtynyt käsitys siitä mikä on ok ja mikä ei.

Vierailija
28/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muahahaha. No en todellakaan saa.

Kanssanaiset nyt haloo, mitä on tämä ap:n syyllistäminen että on varmasti jotenkin naisen oma vika että tutut ja tuntemattomat miehet netissä ja livenä yrittävät saada häneltä seksiä?

Minä taas luulen, että ap on jollain tavalla ns. "rikkonainen", koska hän saa noin paljon häirintää osakseen. Vrt. seksirikolliset ovat taitavia tunnistamaan yksilöitä, jotka ovat joutuneet aiemmin seksuaalisen hyväksikäytön uhreiksi. Samalla tavalla ap:sta saattaa heijastua se, että hänen rajojaan on rikottu, ja se kutsuu tietynlaista ihmistyyppiä Koettamaan onneaan.

En sano tätä millään pahalla sinua kohtaan, ap - tsemppiä sinulle!

Vierailija
29/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä saa miltään random miehiltä seksiehdotuksia. En nyt enkä nuorempana. Toisaalta en ole juurikaan somessa. N30

Vierailija
30/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvotusten en ole saanut koskaan, netissä muutamia kertoja.

N22

Vierailija
31/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanssanaiset nyt haloo, mitä on tämä ap:n syyllistäminen että on varmasti jotenkin naisen oma vika että tutut ja tuntemattomat miehet netissä ja livenä yrittävät saada häneltä seksiä?

Kaksi eri asiaa: johtuu ap:sta vs. on ap:n vika. 

Seksiehdotukset selvästi johtuvat jostakin ap:n ominaisuudesta (oli se sitten ulkonäkö, ryhmät joihin hän on liittynyt fb:ssä, tiedostamaton käytös, jne jne), koska hän saa niitä selkeästi enemmän kuin useimmat naiset koko elämänsä aikana. Eli jokin hänessä vetää niitä puoleensa.

Törkeät ehdotukset eivät tietenkään ole silti hänen SYYNSÄ, jos hän ei niitä tietoisesti yritä kalastella. Jos haluaa että ehdotusten määrä vähenee, kannattaa sitä ominaisuutta kuitenkin yrittää miettiä että mistä tuo hillitön ehdottelu johtuu, jotta sitä voisi muuttaa ja siten ehdotusten määrää vähentää. Kukaan muuhan asiaan ei voi vaikuttaa, koska niitä kymmeniä (?) miehiä on huomattavasti vaikeampi muuttaa kuin omaa käytöstään. VAIKKA ne miehet tekevät väärin.

Vierailija
32/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voi olla tällainen ominaisuus?

Vierailija
33/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP pitää seksistä? Hyväksyy myös miesten seksuaalisuuden eikä tuomitse heitä?

Vierailija
34/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap uhri?

Vierailija
35/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes sinkku ja saan silti. Mutta vain kun erehdyn kaupunkini ydinkeskustan puistojen tai baarien läheisyyteen. En meikkaa, löytyy iho-ongelmia ja ylipainoa, pukeutumistyylini kaupungilla on jätkämäinen, peittävä, nuhjuinen, köyhä... Ja silti kun vilahdan kaupungilla niin joku kännikala liimaantuu heti kylkeen kiinni örisemään ehdottelujaan. Luulevat ilmeisesti tällaista perusrumaa naista epätoivoiseksi eli helpoksi tapaukseksi. Lähentely on vain lisääntynyt mitä enemmän painoni on noussut vaikka minulla on tätä nykyä nimettömässä sormuskin.

Vierailija
36/42 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas..en saa.

Vierailija
37/42 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä yksikään mies ei ole ehdottanut mulle seksiä (edes baarissa). Netissä sen sijaan alastomassa suomessa ja tinderissä ollessani pyyntöjä saattoi tulla satakin päivässä.

Vierailija
38/42 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi olla vähemmän 'auki' tällaiselle? AP:tai on moralisoitu, mutta mitä voi tehdä toisin?

Vierailija
39/42 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin esittää tässä oman julkisen seksiehdotukseni kaikille maailman naisille. T m31 perheenisä, pihtarivaimon mies

Vierailija
40/42 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin esittää tässä oman julkisen seksiehdotukseni kaikille maailman naisille. T m31 perheenisä, pihtarivaimon mies

Mistä sut löytäisin? ;)

T.pihtarimiehen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän