Ylihuomenna tulee 4vkoa tipattomalla! Hyvä.minä!
Uskomatonta. Ei krapula-päiviä, ei heräämisiä muisti pois laskuhumalassa, ei tarvi selata puhelutietoja että mitä tehnyt illalla...
Voi.mennä rauhassa illalla lehteä lukemaan sänkyyn ja nukkua hyvän yön.
Miespuolinen työkaveri sanoi että näytän laihtuneelta ja freesiltä.
Olen niin tyytyväinen.
Onko muita raittiuteen kääntymässä täällä?
Kommentit (30)
Hienoa! Mulla mennyt jo 9kk ilman tipan tippaa.
Reilu neljä vuotta. Elämäni paras päätös!
Upea juttu! Menestystä jatkossakin!
Täälläkin. Tipattomat venyvät joka kerta pidemmiksi, välillä kun hankkii muistutuksen iän myötä yhä hirveämmäksi käyvästä krapulasta. Pian ei varmaan tarvitse juoda ollenkaan :D
Hyvä ,hyvä!Itsekkin olen vähentänyt tosi paljon viinanottokertoja kun en näkäjään rajojani osaa pitää!Nyt harmittaa kun lauantaina lähti vähän lapasesta vaikka alunperin tarkoitus oli olla juomatta.Mitään mokailuja ei onneksi tullut.Olen vaan pettynyt itseeni ja paska fiilis!
Hyvä me! Mulle tulee perjantaina sama 4 viikkoa : )
mulla alkoi täänän tipaton
pe meni sumussa la kännissä ja su parikorjausta
en voi mennä kyllä mihinkään esim taiteiden idiioottipaska juhlille kun heti tulee juotua mutta paskaahan se on kaikki
Heinäkuun alusta ollut ja vaan venyy. Kattellaan kuin pitkään. Ei voi tietää.
onks toi joku saavutus, mulla on nyt 3kk enkä edes pyri mihinkään tipattomaan, ei ole ollut aihetta vaan lähteä mihinkään.
No mulle ainakin se on saavutus, tipaton kesäloma, ei ole ennen tällaista eletty.
Vierailija kirjoitti:
onks toi joku saavutus, mulla on nyt 3kk enkä edes pyri mihinkään tipattomaan, ei ole ollut aihetta vaan lähteä mihinkään.
Asenne kohdillaan :D vai muutenko vaan aamu lähtenyt huonosti liikkeelle?
Hienoa! Itsellä alkoi viikko sitten ja tarkoitus pari kuukautta selvistellä. Niin pitkää aikaa ei ole aikuisiällä ollutkaan (nyt 34v.). Jokin on ajattelussa liikahtanut, ei yhtään kaduta päätös. Aina ennen olen sen viikon jälkeen alkanut selitellä itselleni miksi se päätös oli vain tyhmää krapula-angstailua ja kyllähän sitä nyt voi ottaa, mitä todellista haittaa siitä muka on. Tai sitten olen kärvistellyt kuukauden ja vetänyt totaalikännit heti ensimmäisenä mahdollisena päivänä.
En kuitenkaan mitään loppuelämän projektia aio tästä vielä tehdä. Tärkeintä on nauttia hyvästä olosta ja positiivisista tunteista itseä kohtaan tässä ja nyt, ainakin siis tuon kaksi kuukautta. Katsotaan sitten mikä on fiilis. Jos silloin havaitsen yhtään ahdistusta tai pakonomaisuutta ajatuksissani juomista kohtaan, en juo.
Itsellä on kyllä myös aikamoinen ongelma juuri tissuttelu kotona salaa.
Alkossa lomalla käydessä oon huomannut että siellä käy jo aamupäivällä paljonkin naisia 45-70v hakemassa viinilaatikoita. En siis todella ole ainoa ja pahemmaksi vain saattaa mennä iän myötä.
Itselläni on 1 pv raittiutta, oli kiva herätä aamulla. Mutta nyt jo kutittelee ja levottomuutta herättää ilta, kun pitäisi olla juomatta ja ois niin ihana vetää taas hiprakat.
Helppoo ei siis ole ja onnittelen teitä. Yritän tässä itsekin, hampaita purren..
Voisin olla vaikka loppuelämäni juomatta, ei tee mieli. Tupakanpolttoa kyllä kaipaan sitten sitäkin enemmän.
Nostan teille kaikille lopettajille ja vähentäjille (ja siihen pyrkiville) hattua! Olette sitkeitä sissejä! <3 T. absolutisti, joka ei ole koskaan opetellut juomaan
Paljonko juotte tai joitte ennenkun aloitte tipattomalle? Ja kuinka usein? Tarvitsisin vähän vertailukohtaa omaan alkoholin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on kyllä myös aikamoinen ongelma juuri tissuttelu kotona salaa.
Alkossa lomalla käydessä oon huomannut että siellä käy jo aamupäivällä paljonkin naisia 45-70v hakemassa viinilaatikoita. En siis todella ole ainoa ja pahemmaksi vain saattaa mennä iän myötä.
Itselläni on 1 pv raittiutta, oli kiva herätä aamulla. Mutta nyt jo kutittelee ja levottomuutta herättää ilta, kun pitäisi olla juomatta ja ois niin ihana vetää taas hiprakat.
Helppoo ei siis ole ja onnittelen teitä. Yritän tässä itsekin, hampaita purren..
Kannattaa kohdata se ongelman ydin.
Hienoa ap!! Paljonko sulla meni alkoholia ennen tipattomalle ryhtymistä?
Mä oon ollut parisen viikkoa ilman alkoa, ei merkittävää muutosta. Kesällä vähän mopo karkas juomisen kanssa. Vähän liikaa biletystä ja tissuttelua kotona. Eniten harmittaa, kun unenlaatu ei oo merkityävästi parantunut.
Loistavaa!