Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua sietämättömään tilanteeseen!

Vierailija
14.08.2017 |

Tarvitsen kipeästi neuvoja seuraavaan tilanteeseen. Ex-mieheni josta erosin 5 vuotta sitten, aiheuttaa JATKUVASTI huolta ja stressiä, mitä tulee yhteiseen lapseemme. Meillä on toistaiseksi yhteishuoltajuus, mutta tilanne tulee muuttumaan, sillä haen yksinhuoltajuutta.
Ex-miehelläni on alkoholiongelma ja hän on täysin pesunkestävä narsisti. Tiedän että narsisti syytöksiä heitellään ilmaan kevein perustein, mutta nyt kyse ei ole siitä. Exäni on erittäin taitava manipuloimaan, häikäilemätön valehtelija, väkivaltainen eikä hänellä ole mitään rajoja. Jätin hänet sillä hän pahoinpiteli minua jatkuvasti, petti minua ja alisti henkisesti. Erotessa hän sai tilanteen käännettyä niin että "perheenrikkoja" olinkin minä, ja manipuloi sukunsa, paljon yhteisiä ystäviämme minua vastaan. Vaikka itse oli hakannut minulta silmät mustaksi ja pettänyt 6 kk ajan. Hän hakkasi seuraavaa naisystäväänsä myös, jopa niin paljon että tilanne meni oikeuteen asti mutta sai viime hetkellä manipuloitua naisystävänsä sovitteluun. Tämän jälkeen tilanne tämän naisystävän kanssa meni niin pahaksi että nainen joutui piiloutumaan äitinsä pihamökkiin, ettei exäni löytäisi häntä. Tällä hetkellä tuo nainen käy psykoterapiassa exäni tuhottua hänet lähes romuksi henkisesti.

Reilu kk sitten sain tietää että exäni oli pahoinpidellyt kaksi ihmistä uuden naisystävänsä luona, naisystävän lasten ollessa paikalla. Tapauksesta kirjattiin lastensuojeluilmoitus ja rikosilmoitukset. Exä oli heilunut kännissä lapsemme edessä jo aiemmin, ja tiesin että hänellä menee todella lujaa. Tämä oli viimeinen niitti. Kuulin tämän kaiken paikalla olleelta todistajalta, joka kertoi exäni seonneen totaalisesti ja olevan todella vaarallinen. Päätin ettei 9-v lapseni mene enää isälleen ennenkuin tilanne on selvitetty. Soitin sosiaalitoimeen ja selvitin miten tilanteessa pitäisi edetä. Tällä välin exäni alkoi ilmeisesti paniikissa lähetellä minulle viestejä joissa syytti tätä ihmistä joka oli minulle kertonut tapahtuneesta, huumeidenkäyttäjäksi. Lähetteli minulle viestejä joissa oli muka kuvia huumeista joita tämä exäni oli löytänyt tämän ihmisen luota. En reagoinut. Sitten muuttui ääni kellossa ja exäni lähetti minulle viestin jossa muka joku nykyisen mieheni ystävä oli soittanut hänen naisystävälleen, ja kertonut että MINÄ JA MIEHENI KÄYTÄMMEKIN HUUMEITA. Syytteli meitä, haukkui miestäni, lähetteli viestejä kunnes estin hänet whatsappissa. Sitten syyttely siirtyi tekstareihin, joissa huuteli mieheni olevan pirikauppias jne.
Tämän jälkeen sainkin puhelun lastensuojelusta, että meistä oli mieheni kanssa tehty nimetön lasu, olimme narkkareita ja "tieto oli tullut usealta taholta". Tietenkin arvasin exäni olevan ilmoituksen takana. (Tosin lastensuojeluun hän kiisti olleensa ilmoituksen takana, väitti tietävänsä kyllä kuka ilmoituksen teki).
Kävimme huumetesteissä ja tietenkin tulos oli puhdas. Olen ollut yhteydessä asianajajaan, jonka mukaan tästä kannattaa ja pitää tehdä kunnianloukkauksesta rikosilmoitus.
Lastensuojelu neuvoi, ettei lasta kannata nyt päästää isälleen, ennenkuin tilanne on selvinnyt. Exähän veti tästä kilarit ja soittelee jatkuvasti lapselle. Ensin uhkaili, että jos lapsi ei soita HETI hänelle, hän laittaa poliisit 9-v lapsen perään (!!) ja ottaa lapsen puhelimen pois, lapsi oli tietysti aivan paniikissa tästä. Tänään lapsi soitti itkien koulumatkalta, isä oli soittanut hänelle ja ensitöikseen haukkunut minut aivan pystyyn. Olen paskanpuhuja, rikon sopimusta (tapaamissopimusta), hänellä on todisteet että mieheni käyttää huumeita, ja hän hakee lapsen perjantaina koulusta PISTE. Lapsi oli aivan hysteerinen - tietysti. En missään nimessä halua päästää lasta isälleen!
Mitä teen??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on viimeistään aika ruveta keräämään todisteita. Eli opetat lapselle kuinka hän nauhoittaa puhelunsa ja aina kun isä soittaa nauhoitus päälle. Perjantaina lapsi jää kouluun sisään odottamaan sinua hakemaan hänet, ole yhteydessä kouluun ja kerro tilanne sekä se, että viranomaisohje on se, että lasta ei saa isälleen antaa, eli joku koulussa vahtii lasta siihen saakka kun sinä ehdit sinne. Toki jos lapsella on joku kaveri, jonka luokse voi suoraan koulusta mennä ja pysyä siellä aina parempi. Ja yksi vaihtoehto toki on, että lapsi ei vastaa isänsä puheluihin nyt vähään aikaan, vaikka muutamaan viikkoon, ollenkaan. Mutta kaikki talteen, wa-viestit, tekstarit, puhelut, ihan kaikki.

Vierailija
2/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on ollut jo aiemmin palstalla. Eikö silloin tullut riittävästi neuvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on viimeistään aika ruveta keräämään todisteita. Eli opetat lapselle kuinka hän nauhoittaa puhelunsa ja aina kun isä soittaa nauhoitus päälle. Perjantaina lapsi jää kouluun sisään odottamaan sinua hakemaan hänet, ole yhteydessä kouluun ja kerro tilanne sekä se, että viranomaisohje on se, että lasta ei saa isälleen antaa, eli joku koulussa vahtii lasta siihen saakka kun sinä ehdit sinne. Toki jos lapsella on joku kaveri, jonka luokse voi suoraan koulusta mennä ja pysyä siellä aina parempi. Ja yksi vaihtoehto toki on, että lapsi ei vastaa isänsä puheluihin nyt vähään aikaan, vaikka muutamaan viikkoon, ollenkaan. Mutta kaikki talteen, wa-viestit, tekstarit, puhelut, ihan kaikki.

Isä on varovainen. Siksi hän onkin lähettänyt kaikki uhkausviestit SNAPCHATISSA, jotta todisteita ei jää. (Viesti katoaa kun lapsi on lukenut sen). 

Ja kyllä, opetan tuon nauhotuksen lapselle. Ajattelin mennä itse hakemaan lapsen koulusta perjantaina ja todellakin ohjeistaa opettajaa että että vahtii ettei isä ota lasta. 

Tilanne on lapsen silmissä aivan hirveä, hän sanoi että Tiedän että iskä manipuloi mua mutta silti mä haluaisin nähdä sen. 

-AP

Vierailija
4/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus on ollut jo aiemmin palstalla. Eikö silloin tullut riittävästi neuvoja?

Ei ollut, siksipä tein tämän uudelleen. 

-AP

Vierailija
5/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snapchatin viesteistä voi ottaa screen capin, toki isä saa silloin ilmoituksen, että viesti on ns. "tallennettu". Kannattaa siis ottaa vain erityisen hälyttävästä viestistä kuva, voi jäädä viimeiseksi.

Vierailija
6/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä on varovainen. Siksi hän onkin lähettänyt kaikki uhkausviestit SNAPCHATISSA, jotta todisteita ei jää. (Viesti katoaa kun lapsi on lukenut sen). 

Ja kyllä, opetan tuon nauhotuksen lapselle. Ajattelin mennä itse hakemaan lapsen koulusta perjantaina ja todellakin ohjeistaa opettajaa että että vahtii ettei isä ota lasta. 

Tilanne on lapsen silmissä aivan hirveä, hän sanoi että Tiedän että iskä manipuloi mua mutta silti mä haluaisin nähdä sen. 

-AP

Älypuhelimissa on prtscreen-toiminto, opetelkaa lapsen kanssa miten se lapsen kännykässä toimii. Aina kun avaa isän viestin niin naps-kuva kännykän ruudusta tallentuu kuvagalleriaan.

Vierailija
7/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hullu?? Ei missään nimessä mihinkään lapsen kaverille, vaan pysyy koulussa aikuisten kanssa kunnes äiti hakee. Pyydä vaikka varoiksi poliisi koululle. Lapsen puhelin kiinni, hankitte prepaidin väliaikaisesti, jotta saat puhelimitse/tekstarilla kiinni. Et vastaa mihinkään, kaikki talteen/kuvakaappaukset ja poliisille. 

Vierailija
8/8 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli muuten vakuutellut puhelimessa tänään että hänen kimppuunsa oli käyty, eikä päin vastoin (silloin kun hän oli pahoinpidellyt ne ihmiset). Eli valehteli silmät kirkkaina lapselle. Puhui nyt ensimmäistä kertaa lapsen kanssa siis kuukauteen, lapsi itse ei ole halunnut olla isäänsä yhteydessä. Ja ensimmäiseksi heti alkaa manipulointi ja minun mustamaalaaminen. 

Lähden itse töistä perjantaina aiemmin jotta voin hakea lapsen. 

Luulen että exäni on itsekin tajunnut mokanneensa lopullisesti ja yrittää nyt epätoivoisesti tehdä mitä vaan (lähinnä syytellä muita).

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi