Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla melatoniiniannoksilla saatte unta?

Vierailija
13.08.2017 |

Ja tämä siis nukahtamisvaikeuksista kärsiville?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niin minkäänlaisilla. Kokeilin jo jossain vaiheessa ottaa 6 kpl  1 mg:n pillereitä eikä mitään vaikutusta!

Leguri sanoikin että ne auttaa yhdelle kuudesta ihmisestä.

Otin Vanhan kunnon Imovane 7,5mg käyttöön. Puolikkaalla nykertyy jos on rauhallinen olo ja olosuhteet muutenkin otolliset. Kokonaisella sammuu yöksi hyvin. Herään toki pissalle yöllä ja aamulla töihin normaalisti. Eli sitä en vaihda.

Vierailija
2/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3mg on riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksi 1mg:sta

Vierailija
4/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 mg. Jenkeissä myydään noita 10 mg melatoniineja ihan käsikauppatavarana.

Vierailija
5/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 mg. Ensin 2 mg tunti-pari ennen nukkumaanmenoa, toinen nukkumaan mennessä ja jos uni ei ole tullakseen, tarvittaessa kolmas.

Vierailija
6/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en niin minkäänlaisilla. Kokeilin jo jossain vaiheessa ottaa 6 kpl  1 mg:n pillereitä eikä mitään vaikutusta!

Leguri sanoikin että ne auttaa yhdelle kuudesta ihmisestä.

Otin Vanhan kunnon Imovane 7,5mg käyttöön. Puolikkaalla nykertyy jos on rauhallinen olo ja olosuhteet muutenkin otolliset. Kokonaisella sammuu yöksi hyvin. Herään toki pissalle yöllä ja aamulla töihin normaalisti. Eli sitä en vaihda.

Onko Imovanella sivuvaikutuksia? Lisääkö ruokahalua?

Vierailija
7/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 1mg riittää, joskus otan 2mg

Vierailija
8/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imovaneen syntyy tiippuvuus mikä huomattava sivuvaikutus muiden ohella. Tarkoitettu vain lyhytaikaiseen käyttöön.

Vierailija
9/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 mg. Vaikutus kestää parisen viikkoa, jonka jälkeen kohdallani em. tuotteesta "katoaa teho". Paradoksaalisesti yli 4 mg.n. annokset saavat aikaan ns. levottomat jalat. Kuittaisin sattumana, mutta sama meno jatkunut viime vuosituhannelta, jolloin tämä silloinen lääke minulle kirjoitettiin.  Eli pari viikkoa melat., pari viikkoa unettomuutta/ Tenoxia. Ja sama alusta.

Vierailija
10/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tai 1,5 mg. Uni tulee kyllä noilla, mutta kesto on sitten 2-6 tuntia. Siis unen kesto. Sitten herään ja valvon lopun aamuyötä.

Vierailija
11/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 grammaa hassista on päiväannoksein. Muutama viiva kokkelia ja pari litraa viinaa toimii.

Vierailija
12/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imovaneen syntyy tiippuvuus mikä huomattava sivuvaikutus muiden ohella. Tarkoitettu vain lyhytaikaiseen käyttöön.

höpö höpö siihen mitään riippuvuutta synny. Olen niitä semmoisen 20 vuotta syönyt silloin kun tarvetta ollut. Välillä ne loppuu ja välillä unohdan koko pillerit. Mitään riippuvuutta tai vieroitusoireita ei ole IKINä ollut. Älä usko kaikkea mitä huonoista lehdistä luet.

Niillä nukahtaa ja nukkuu jos on sellainen nukkuja että ei heräile aamuyöstä. Jos on sellaisia univaikeuksia että nukahtaa kyllä mutta heräilee jo aamuyöstä, niin eihän silloin nukahtamislääkkeet ole oikeita muutenkaan.

Minä herään vasta kellon soittoon aamulla. Ei mitään olotiloja, ei mitään metallin makua suussa (toisin kuin muista unilääkkeistä), ei painajaisia (kuten Tenoxista) eikä mitään ongelmaa muutenkaan.

Ottakaa kuulkaa lääkettä joka auttaa, älkääkä kärvistelkö jos ei kerran pakko ole!

Vierailija
13/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5mg. Ennen annostus oli 3mg, mutta sain sen pudotettua tuohon 1,5 jonka avulla olen nukahtanut jo yli vuoden. Ilman sitä ei toivoakaan nukahtaa. Jos vaikea elämäntilanne menossa, tarvitaan kunnon unilääkkeet tilapäiseen käyttöön.

Vierailija
14/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä narkkikerho täällä on?

Kevyt iltalenkki ja uni tulee. Ei mitää mömmöjä vedetä

Vierailija
15/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä narkkikerho täällä on?

Kevyt iltalenkki ja uni tulee. Ei mitää mömmöjä vedetä

Eipä vaan välttämättä tule. Minä olen niitä ihmisiä, jotka nukahtavat oikeastaan samantien kun laskee pään tyynyyn, jos olen aamulla herännyt aikaisin. Mutta olen myös erittäin illanvirkku ja jos ei ala illalla väsyttää, niin sitten ei ala - syynä voi olla liian myöhään nukkuminen aamulla, mahdollisesti päiväunet, iltavuoro jonka jälkeen olen vasta noin yhdeltätoista kotona jne. Siihen ei lenkit auta 😂

Ps. Melatoniini ei ole mitään huumetta😂

Vierailija
16/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4mg. Sitten taas 5mg aiheuttaa unettomuutta :O

Vierailija
17/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,75 mg. Isommasta annoksesta seuraa koko seuraavan päivän kestävä väsymys ja tokkura. Oton jälkeen minun ei ainakaan sovi jäädä viivyttelemään ja lähteä millekään iltalenkille, vaan odotella vaikka rauhallisesti lueskellen ja mennä petiin heti, kun alkaa väsyttää, mikä tapahtuu kyllä varmasti puolen tunnin sisällä. Sitten sammuu. Jos teen jotain aktiivista, unettava vaikutus menee ohi ja joudun ottamaan lisää.

Vierailija
18/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1mg riittää.

Näettekö te muut helposti painajaisia jos käytätte melatoniinia useampana yönä peräkkäin?

Itse näen todella harvoin painajaisia normaalisti mutta melatoniin kanssa näen niitä paljon useammin ja joskus monena yönä peräkkäin.

Vierailija
19/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6mg melatoniini ja 40mg tenox ja silti uni vaikeuksia. Joo paha ahdistus

Vierailija
20/26 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin Imovanea joskus hyvällä menestyksellä, silloin aika jatkuvasti. Vuosia myöhemmin kokeilin uudelleen ja sain kunnon vieroitusoireet välipäivinä. Sillä kertaa lääkäri käski ottaa aina 5 iltana ja välissä pitää 2 päivän tauon. Vaihdettiin Tolvoniin (unikääke) ja se toimii tosi hyvin. Otan aika harvoin nykyään.

Melatoniini ei oikein toimi, tosin en ole isompia annoksia kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi