Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

- Alusvaatteet
- Kosmetiikka
- Elintarvikkeet

• ylös 88
  • alas 0

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

En osta mitään muuta kuin kirjoja. En ole kiinnostunut vanhoista tavaroista, enkä koskaan pitäisi kenenkään käytettyjä vaatteita.

• ylös 17
  • alas 52
Vierailija

Likaiset vaatteet. Mitään rikkinäistä en osta. Alusvaatteita+kosmetiikka. Sellaisia tavaroita/vaatteita, joihin tulee kaupanpäällä mukana haju, kuten ummehtunut/home/pesuaine. Ylihinnoiteltua en osta myöskään.

• ylös 77
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ymmärrä, kun poikien pitkiä kalsareita ei osteta. Moni kuitenkin kestovaippailee ja kierrättää ne vaipat.

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kun poikien pitkiä kalsareita ei osteta. Moni kuitenkin kestovaippailee ja kierrättää ne vaipat.

Meillä kestovaippailtiin uusilla, kaupasta ostetuilla vaipoilla, ja sitten heitettiin kestovaipat roskiin. En käytä itsekään muiden vanhoja alusvaatteita, eikä tulisi mieleenkään pukea lapsellekaan alushousuja joihin joku toinen on ulostanut, oli sitten miten hyvin pestyt tahansa.

• ylös 47
  • alas 4
Vierailija

Kattiloita! Mammat keittää niissä kuukuppeja ja sitten, kun kattilaa ei saa enää pesemällä puhtaaksi, se myydään kirpparilla....

• ylös 41
  • alas 5
Vierailija

En osta oikein mitään. Joskus olen ostanut kirjan ja kerran yhden koriste-esineen. Itse olen myynyt myös vaatteita ja sitä parjattua kosmetiikkaa, se menee heti kaupaksi. Melkein käyttämättömiä ja siistejä tuotteita, osa esim. pakkauksessa jossa sormia ei saa sisälle tai hajuvesiä. Kaikki meni ja samantien :) Ilmeisesti teinit ostaa. Onhan se kiva näyttää, että käsilaukussa on Dioria ja Guerlainia luulisin.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Patja. Koskee myös kierrätyskeskuksia, tori.fi.tä, huutonettiä ja mitä hyvänsä muuta vastaavaa. Sitten EHKä jos päällä on edelleen kaupan muovit/pakkaus avaamattomana.

• ylös 45
  • alas 1
Vierailija

En osta huonekaluja, joita ei voi puhdistaa perusteellisesti. Ettei tule turkiskuoriaisia tms.

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Tällä hetkellä en mitään.
Olen tämän vuoden ostolakossa enkä osta mitään tavaraa.
Hyvin on mennyt.
Vastapainoksi laitan yhden tavaran kiertoon per päivä.

Tällä hetkellä kauppa on käynyt kivasti. N 1000 tavaraa on poistunut. Eli vaikka nyt ei kauppa enää kävisi, on jokaiselle päivälle ollut 3 poistoa.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

En koskaan osta käytettyjä kenkiä ja esim. avattuja rasvapurkkeja jne. Miksi niitä edes viedään myyntiin?

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Siteitä, tamponeita, alusvaatteita ja esimerkiksi kosmetiikkaa en todellakaan ostaisi. 

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Aterimia. Kaikenmaailman törkyturvat on imeksinyt niitä Karieksen saastuttamilla suillaan ja sitten se leviää viattomiin pesusta huolimatta!! Ravintolassakin syön OMILLA aterimilla, joiden historian itse tiedän.

• ylös 4
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kattiloita! Mammat keittää niissä kuukuppeja ja sitten, kun kattilaa ei saa enää pesemällä puhtaaksi, se myydään kirpparilla....

Minä taas keväällä laitoin kokeeksi kirppismyyntiin kattiloita, paistinpannuja, siivilää, taikinakulhoa yms. mitä oli vuosien aikana kertynyt ylimääräisiksi. Hinnat oli väliä 0,20-2,50€.

Ja KAIKKI meni 😁

• ylös 19
  • alas 0

Sivut