Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maanantaina töihin. Varmaan jotain kolme promillea tällä hetkellä veressä. Auttakaa kokeneet putkilaiset

Vierailija
12.08.2017 |

Sunnitelmien mukaan tämä päivä piti mennä jo raittiina. Toisin kävi, kun jäin loukkuun ryyppyporukkaan. Yksi nimittäin oli sammunut asuntoon, jossa laukkuni oli ja sitä myöten kotiavaimet .

Eli oli pakko jäädä yöksi ja pitkälle päiväänkin siihen tilanteeseen. Nyt pääsin kotiin, mutta imenyt kaljaa ihan koko päivän ja yöllä meni varmaan väkeviäkin puoli litraa...

Miten saan huomenna itseni siihen kuosiin, että pääsen mahdollisimman vireänä töihin? Vieläpä uusi toimipiste, joten olisi syytä olla skarppina. Mulla ei ole tällaisen katkaisusta kokemusta. Onko jollain.

Olen n. 60-kiloinen, keski-ikäinen nainen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tonttuli kirjoitti:

Aika epäoleellista, mutta sun laukkusko oli yhdessä juoppokämpässä ja sinä itse jossaki toisessa?

Joo... siis olin kyllä juoppokämpillä. 

Mutta laukku jäi toiseen juoppokämppään. Käytiin siis eka syömässä yhden "karin" luona. Sitten jatkettiin tähän toiseen asuntoon -- sama rappu. 

Kun tein lähtöä ei laukkua näkynyt missään. Ei ollut muuta mahdollisuutta kuin että jäänyt tähän ensimmäiseen. Siellä nimittäin muistin käyttäneeni laukkua. 

Jätkä ei avaa ovea, koska oli sammunut. Kertoi siis itse aamulla. Mutta kaikki tämän puolesta hyvin. 

Pelko vain siis on toipumisesta. Mutta itse asiassa jo nyt on paljon parempi olo. Otan siis tosi hitaasti tätä viiniä. Ja koko huominenhan on aikaa vielä levätä. 

Kun alkoholia on juonut pitkään ja on ns. suurkuluttaja voi olla kovissakin promilleissa ja vaikuttaa asialliselta. Olosi on varmasti ihan ok nyt, mutta jos kertomasi promillet pitävätä paikkaansa niin pahin on edessä huomenna. Millaisia määriä ole juonut viime päivinä tai tänään, eli  montako annosta? Sitten kun veressäsi ei ole enää promilleakaan on olosi todennäköisesti kamala, silloin joko kärsit kotona tai menet sinne päivystykseen käymään. Saat siellä jotain rauhoittavaa ja pistävät varmaan tippaan. Suosittelen. Tsemppiä

Koko loman olen juonut enemmän tai vähemmän. Enimmillään n. 15 annosta, joskus vain pari, mutta nyt viime vuorokauden aikana on mennyt yli 20. Tai ehkä jotain lähemmäs 30. Ei sitä pysty muistamaan, kun korkkaa jatkuvasti kaljoja. 

Vierailija
22/26 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kukapa kaasi sitä viinaa sinun kurkkuusi koko loman ajan? Aivan, sinä itse. Oliko ihan pakko? Juoppolalli taidat olla. Jatka samaan malliin, niin kohta pääsetkin jatkuvalle lomalle ja saat juopotella mielin määrin, mitä nyt sossu vähän rajoittaa vähäisillä tuillaan, joilla et saa ostaa edes keppanaa kaupasta, pelkkää ruokaa vain. Viinarahat sinun on hankittava sitten muualta.

Joo... on mennyt nyt huonosti tämä loma. Loppui miesystävän kanssa ja viimeinenkin lapsi muutti omilleen, kun pääsi yliopistoon ja sai kämpän. 

Mutta mulla on siis vakityö ja hoidan sen kyllä. Tämä loppuu nyt tähän. Kauheeta rypemistä. Tosi hauskaa välillä, on sekin sanottava :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tonttuli kirjoitti:

Aika epäoleellista, mutta sun laukkusko oli yhdessä juoppokämpässä ja sinä itse jossaki toisessa?

Joo... siis olin kyllä juoppokämpillä. 

Mutta laukku jäi toiseen juoppokämppään. Käytiin siis eka syömässä yhden "karin" luona. Sitten jatkettiin tähän toiseen asuntoon -- sama rappu. 

Kun tein lähtöä ei laukkua näkynyt missään. Ei ollut muuta mahdollisuutta kuin että jäänyt tähän ensimmäiseen. Siellä nimittäin muistin käyttäneeni laukkua. 

Jätkä ei avaa ovea, koska oli sammunut. Kertoi siis itse aamulla. Mutta kaikki tämän puolesta hyvin. 

Pelko vain siis on toipumisesta. Mutta itse asiassa jo nyt on paljon parempi olo. Otan siis tosi hitaasti tätä viiniä. Ja koko huominenhan on aikaa vielä levätä. 

Kun alkoholia on juonut pitkään ja on ns. suurkuluttaja voi olla kovissakin promilleissa ja vaikuttaa asialliselta. Olosi on varmasti ihan ok nyt, mutta jos kertomasi promillet pitävätä paikkaansa niin pahin on edessä huomenna. Millaisia määriä ole juonut viime päivinä tai tänään, eli  montako annosta? Sitten kun veressäsi ei ole enää promilleakaan on olosi todennäköisesti kamala, silloin joko kärsit kotona tai menet sinne päivystykseen käymään. Saat siellä jotain rauhoittavaa ja pistävät varmaan tippaan. Suosittelen. Tsemppiä

Koko loman olen juonut enemmän tai vähemmän. Enimmillään n. 15 annosta, joskus vain pari, mutta nyt viime vuorokauden aikana on mennyt yli 20. Tai ehkä jotain lähemmäs 30. Ei sitä pysty muistamaan, kun korkkaa jatkuvasti kaljoja. 

Okei. No nyt kippaat sitten ne viinit viemäriin ja kaiken muunkin missä on prosentteja asunnossasi. Käy vaikka kaupassa ostamassa kaikkia herkkuja mitä tekee mieli. Limua, sipsejä tms.. Käy hakemassa joku pitsa tai kebabbia tai ostat jotain sieltä kaupasta. Syöt itsesi tyytyväiseksi ja juot limua ja pari tuoppia vettä. Katso siinä samalla jotain leffaa tai sarjaa, yle-areenaan vaan selailemaan sarjoja :) Suosittelen kuitenkin nyt että lopetat sen juomisen oikeasti, ei enää tippaakaan. Siirräät tuolla tissuttelulla vain sitä känniä pidemmälle. Huomenna sinulle tuskin maistuu yhtään mikään ruoka.

Vierailija
24/26 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep. Itsekin puhalsin vaastaavassa tilanteessa ( vaikka ehkä hieman liioittelet päihtymystilaasi: ei pahalla ) seur. iltapäivällä 2,06., joten ma. duuniin mennessä olo oli kovin hutera. Mistä vitun päivystyksestä Te puhutte? Oletteko käyneet katsomassa menoa? Ko. henkilö olisi jo ensinnäkin jo duunissa, ennen kuin pääsisi vastaanotolle, jossa tehdään mitä? Tsekataan perusasiat ja himaan haukkujen kera.

Vierailija
25/26 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä otat vielä viiniä, etkä lopeta ottamista tässä vaiheessa, kun olet selvästi humalassa kuitenkin? Vai pelkäätkö että ratkeat huomenna, jos sulla on viiniä kaapissa?

Etkö loiventamisesta ole kuullut. 

Sitä alkoholisti joutuu tekemään tilanteissa, joissa ei voi seuraavana päivänä olla täysin tärisevä. 

Eli, jos nyt on 2 promillea, niin ottaa hyvin harkitusti siten, että lähestyy nollaa. Jos lopettaa kuin seinään, niin olo on karmea. 

Tai ei tarvitse olla alkoholisti, sopii muillekin. Näissä tasoittavissa kyllä piilee alkoholismi alku. 

Vierailija
26/26 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se korkki kiinni lopullisesti!!