Nainen! Miksi et tee aloitetta miestä kohtaan johon olet ihastunut?
Vastaa jotain muuta kuin että: koska se on miehen tehtävä. NIIN SE Ei OLE.
Joskus voi ihan hyväkin mies mennä ohi, ja vaan sen takia että nainen jää jumittamaan, eikä tee sitä ratkaisevaa liikettä.
Nyt on vuosi 2017 joten please, älä vetoa joihinkin vanhoihin tapoihin ja asioihin.
Kommentit (75)
Koska pelkään torjuntaa ja koska pelkään elämän muuttumista mikäli sitä ei tule.
Koska kynnykseni puhua ihmisille on korkealla, enkä aktiivisesti hae parisuhdetta. Minusta on ihan kiva vain antaa ihastusten tulla, olla ja mennä.
Koska en ole hänen tasoisensa. Ihastuksen kohteeni on komea, hyväpalkkainen ja kohtelias mies. Itse näytän tylsältä, olen ujo ja epävarma tavis.
Vain ne, jotka itse ennemmin kuolisivat kuin tekisivät aloitteen, joutuvat itkemään muiden aloitteen tekemättömyydestä.
Itse teen aloitteeni netissä, joten ihastuminen tapahtuu vasta ensitreffeillä jos on tapahtuakseen.
Koska petyn itseeni jos mies kaikesta hurmaavuudestaan huolimatta osoittautuu täydeksi k*sipääksi. Niitä kun on miehissä niin valtavasti ja ilmeisesti sellaiset vetää puoleensa, joten mielummin annan olla.
Olen yrittänyt, mutta mies vain yrmyilee! Olen tehnyt pieniä keskustelualoituksia arkipäiväisistä asioista, jopa säästä! Mies vastaa lyhyesti tai murahtelee. Olenkin luovuttanut hänen suhteensa, mutta himo ja halu ei laannu.
Kohtaan johon olet ihastunut?
Sinuun ei tuhlata aloitteita, koska olet kielipuoli.
En tee enää, koska tähän asti tekemäni aloitteet on johtaneet ainoastaan seksisuhteeseen. Sen sijaan kun mies on ollut se aloitteellisempi, on suhteesta tullut ihan normaali parisuhde.
N39
Hän on varattu ja kunnioitan toisten suhdetta.
Kerran en tehnyt siksi, että olin 44 ja poika 22 ja hänellä oli tyttöystävä. Oisko pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
Kerran en tehnyt siksi, että olin 44 ja poika 22 ja hänellä oli tyttöystävä. Oisko pitänyt?
Eh, no ei olisi. Mikä sussakin on vikana jos ihastut johonkin hädin tuskin teini-iän ylittäneeseen keltanokkaan?
Koska olen varattu ja pelkään, ettei mies olisikaan ihana. Ehkä mielikuvani ei vastaisikaan todellisuutta :D
Ihan rehellisesti: se on tuo pirullinen ääni syvältä sisimmästä, joka huutelee että mikä oikein kuvittelet olevasi, jos luulet että sinulla on mitään tarjottavaa kenellekään. Säälittävää.
En ole ikinä ollut kiinnostunut kenestäkään.
N27
Teinkin ja tämä hra ei ole kiinnostunut. Ekaa kertaa vuoden takaisen eron jälkeen uskalsin ja tättärää torjunta.En tee toista kertaa..
Tekisin jos en olisi jo parisuhteessa ja olisi mahdollisuus yhteiseen elämään, mutta kun ei ole.
Viimeksi eilen piti tehdä aiheesta aloitus. Usko jo myös naiset tekee aloitteita. Jos sinä et niitä ole saanut se johtuu vain siitä ettei kukaan ole sinusta kiinnostunut.
Pelkään torjuntaa, olen epävarma, torjunnan tapahtuessa/tapailun loppuessa olisi kiusallista olla samassa tilassa.