Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Miksi et tee aloitetta miestä kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
12.08.2017 |

Vastaa jotain muuta kuin että: koska se on miehen tehtävä. NIIN SE Ei OLE.

Joskus voi ihan hyväkin mies mennä ohi, ja vaan sen takia että nainen jää jumittamaan, eikä tee sitä ratkaisevaa liikettä.

Nyt on vuosi 2017 joten please, älä vetoa joihinkin vanhoihin tapoihin ja asioihin.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään torjuntaa, olen epävarma, torjunnan tapahtuessa/tapailun loppuessa olisi kiusallista olla samassa tilassa.

Vierailija
2/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, kun olen naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkään torjuntaa ja koska pelkään elämän muuttumista mikäli sitä ei tule.

Vierailija
4/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kynnykseni puhua ihmisille on korkealla, enkä aktiivisesti hae parisuhdetta. Minusta on ihan kiva vain antaa ihastusten tulla, olla ja mennä.

Vierailija
5/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole hänen tasoisensa. Ihastuksen kohteeni on komea, hyväpalkkainen ja kohtelias mies. Itse näytän tylsältä, olen ujo ja epävarma tavis. 

Vierailija
6/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne, jotka itse ennemmin kuolisivat kuin tekisivät aloitteen, joutuvat itkemään muiden aloitteen tekemättömyydestä.

Itse teen aloitteeni netissä, joten ihastuminen tapahtuu vasta ensitreffeillä jos on tapahtuakseen.

Vierailija
7/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska petyn itseeni jos mies kaikesta hurmaavuudestaan huolimatta osoittautuu täydeksi k*sipääksi. Niitä kun on miehissä niin valtavasti ja ilmeisesti sellaiset vetää puoleensa, joten mielummin annan olla.

Vierailija
8/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, mutta mies vain yrmyilee! Olen tehnyt pieniä keskustelualoituksia arkipäiväisistä asioista, jopa säästä! Mies vastaa lyhyesti tai murahtelee. Olenkin luovuttanut hänen suhteensa, mutta himo ja halu ei laannu.

Vierailija
9/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan johon olet ihastunut?

Sinuun ei tuhlata aloitteita, koska olet kielipuoli.

Vierailija
10/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee enää, koska tähän asti tekemäni aloitteet on johtaneet ainoastaan seksisuhteeseen. Sen sijaan kun mies on ollut se aloitteellisempi, on suhteesta tullut ihan normaali parisuhde.

N39

Vierailija
11/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varattu ja kunnioitan toisten suhdetta.

Vierailija
12/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran en tehnyt siksi, että olin 44 ja poika 22 ja hänellä oli tyttöystävä. Oisko pitänyt?

Vierailija
13/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran en tehnyt siksi, että olin 44 ja poika 22 ja hänellä oli tyttöystävä. Oisko pitänyt?

Eh, no ei olisi. Mikä sussakin on vikana jos ihastut johonkin hädin tuskin teini-iän ylittäneeseen keltanokkaan?

Vierailija
14/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen varattu ja pelkään, ettei mies olisikaan ihana. Ehkä mielikuvani ei vastaisikaan todellisuutta :D

Vierailija
15/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti: se on tuo pirullinen ääni syvältä sisimmästä, joka huutelee että mikä oikein kuvittelet olevasi, jos luulet että sinulla on mitään tarjottavaa kenellekään. Säälittävää.

Vierailija
16/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa :D

Vierailija
17/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut kiinnostunut kenestäkään.

N27

Vierailija
18/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkin ja tämä hra ei ole kiinnostunut. Ekaa kertaa vuoden takaisen eron jälkeen uskalsin ja tättärää torjunta.En tee toista kertaa..

Vierailija
19/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jos en olisi jo parisuhteessa ja olisi mahdollisuus yhteiseen elämään, mutta kun ei ole.

Vierailija
20/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen piti tehdä aiheesta aloitus. Usko jo myös naiset tekee aloitteita. Jos sinä et niitä ole saanut se johtuu vain siitä ettei kukaan ole sinusta kiinnostunut.