Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lempivaatemerkkisi arkivaatteissa?

Vierailija
02.04.2006 |

farkuissa olen tykästynyt mac:in farkkuihin, muutamat on myös Jackpotilta.

Muuten taitaa kaikki arkikäytössä olevat vaatteet olla Jackpotia, espritia, hilfingeria, sandia, rilsia

Hassua, tätä kirjoittaessani tajusin, että jackpotin vaatteista olen tykännyt iät ja ajat... Ja taas aiemmin suosimani InWear ja PartTwo ovat kokonaan jääneet pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiflinger tietysti =)

Vierailija
2/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyn vaatteista tykkään paljon, koska ovat mukavia ja nuorekkaita. Ei muuten juuri ole väliä.. kunhan eivät mene hajalle heti ekasta pesusta. En kovin pitkään jaksa yhtä vaatetta pitää, vaan laitan kiertoon kun kyllästyn.

Sisters Pointin vaatteet ovat myös kivoja. Espritillä on ihan mukavia perusvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandin, InWearin ja muiden tanskalaisvaatteiden mitoitus on kyllä niin kaukana omastani kuin vain olla voi. Sen sijaan Hilfigerin vaatteet istuvat kuin valetut. Joissain yläosissa ei tietenkään niin haittaa, mutta erityisesti housuissa tulevat mitoituserot esiin. Sandin housuissa on aina liian korkea vyötärö ja pussit pakaroiden alla, kun taas Hilfigerin housut voin ostaa vaikka sovittamatta, ja istuvat takuulla napakasti.

No joo, vähän eksyin aiheesta, kun jäin ihmettelemään tuota valmistajien yhdistelmää. Itse käytän useita eri merkkejä, mutta yleisimmät lienevät Sisley ja Benetton, sitten Hilfiger ja Calvin Klein.

Vierailija
4/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilfiger sand ja muut