Syötkö aamulla kaura- vai neljän viljan puuroa?
Kumpi on parempaa?
Ite syön joka aamu neljän viljan puuroo.
Kommentit (21)
Syön joskus illalla puuroa, jossa 3/4 neljän viljan puuroa ja 1/4 kaurapuuroa. Pelkkä kaurapuuro on pahaa vaikka siihen lisäisi marjoja, raejuustoa tai muuta lisukkeita.
Vuoro aamuina kumpiakin. Ja joskus harvoin myös riisimuroja.
Kaurapuuroa, koska välttelen vehnää, ohraa ja ruista. Neljän viljan puuro olisi kyllä niin hyvää...
Kauraa on nyt ollut, kun ostettiin tarjouksesta iso säkki hiutaleita. Laitan aina illalla satsin hiutaleita, kookosmaitoa ja hedelmäsosetta kulhoon jääkaappiin, on aamulla mukavan pehmeää lusikoitavaa.
Neljän viljan. Kaurapuuro on liian kallista.
Tuorepuuroa:
Kauramaitoon illalla chia-siemeniä, pellavansiemenrouhetta, auringonkukansiemeniä, pari cashewpähkinää, kookossokeria ja mustikoita.
Syön ruisleipää aamulla, en puuroa.
Sitä mitä vaimo milloinkin keittää.
Pelkkä kaura on jotenki "venyvää", tykkään kans neljän viljan puurosta mustikkakeiton kanssa.
Hyvä, täällä on paljon puuron syöjiä! 🌹
Karu-puuroa (kaura-ruis) syön useimmiten, välillä myös 4 viljan puuroa. Nuo sopii minusta parhaiten puolukan kanssa joka taasen on oma ehdoton lemppari metsämarjoista.
Ja siis puolukkaa syön sen reilun desin joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Tuorepuuroa:
Kauramaitoon illalla chia-siemeniä, pellavansiemenrouhetta, auringonkukansiemeniä, pari cashewpähkinää, kookossokeria ja mustikoita.
Ai niin perustelut unohtui. Kaurapuuro ei pidä mulla yhtään nälkää, mutta tällä tuorepuurolla jaksan joskus iltapäivään asti.
Kaurapuurolla ei ala eikä lopu minulla mikään
ei pidä nälkää ja turvottaa pirusti
riisipuuroa/risifrutti plus tattari näkkäriä ja kahvia ja satsumas
gluteenittomat maissihiutaleetkin ok
Käyttäjä1686 kirjoitti:
Kaurapuurolla ei ala eikä lopu minulla mikään
ei pidä nälkää ja turvottaa pirusti
riisipuuroa/risifrutti plus tattari näkkäriä ja kahvia ja satsumas
gluteenittomat maissihiutaleetkin ok
:D
risifruttihan sitten pitää nälkää
no ehkä, kun kaloreita on moninkertaisesti
Pari kaljaa puuron sijaan, niin päivä lähtee hyvin käyntiin.
Ruispuuroa ja.