Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi mä en sairastu koskaan?
14.03.2006 |
Siis en tajua. En urheile yhtään, teen stressaavaa työtä, jännitän helposti. Näistä tekijöistä huolimatta oon ainoa työpaikalla, joka on vuodesta toiseen terve. Ei vatsatauteja, ei flunssia, ei särkyjä.. en koskaan saa olla sairauden takia poissa edes yhtä päivää. Joo, onhan se hyvä kun on terve, mutta miksen saa edes meidän työpaikalla liittyviä pöpöjä?! Teen lasten kanssa työtä.
Kommentit (2)
Toissatalveen asti sairastin aina kaikki flunssat, tuntui että olin jatkuvassa flunssassa. Viime talvena kun olin raskaana, ei yhtään nuhaakaan saati sitten mitään muuta. Sama juttu ollut tänä talvena. SAinkohan mä jonkun ihme immuniteetin??
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä en ole kans " saanu" edes yhtä flunssapäivää olla peiton alla kotona, töistä pois. Jos joku flunssanpoikanen tuleekin, niin viikonloppuna tai lomalla!!! Raskausaikakin meni niin hyvin voiden, että ei siitäkään irronnut yhtään saikkupäivää, vaikka varmaan aika herkästi olisi saanut, jos yhtään olisi vinkaissut..
Kai se sitten on vaan hyvä juttu.. että saa tehdä niiden sairastavienkin työt aina.. Kun joskus joku tekis saman palveluksen mulle, että omien hommiensa lisäksi tekis mun työt.. =0)))