Asumme pikku kunnassa ja täällä liikkuu about n. 30v pariskunta jotka käyttäytävät hyvin oudosti! Pitäisikö tehdä jokin ilmoitus?
En tiedä missä asumismuodossa asuvat, mutta ovat työttömiä.
Heillä on sellainen 90 luvun farmari auto mutta liikkuvat usein miten jalkaisinntai pyörällä.
Ovat päälle päin ihan siistin näköisiä mutta eivät käy töissä.
Saattavat olla jo klo 8 pystyssä ja liikkeellä.
Näen usein heidät tallustamassa jossain.
Käyvät kaupoilla ja milloin missäkin kylillä. Melkein aina ovat liikkeellä jossain.
Mitään hyödyllistä eivät tee! Olen nähnyt heidän välillä istuskelemassa milloin missäkin.
Eivät kuitenkaan ole mitään spurguja vaan ihan selvin päin ovat.
Esim kerran näin, kuinka istuivat erään autiotalon pihalla ihan vain nurmikolla ja oleskelivat.
Eihän tuollainen käyttäytyminen ole normaalia aikuiselle ihmisille.
Ovat hyvännäköisiä ja n. 20- 30 vuotiaita.
Miksiköhän käyttäytyvät noin?
Nauttivat vain elämästä kun muut tekevät työtä. Voiko aikuisista tehdä jonkun ilmoituksen?
Kommentit (13)
Ihanaa elämää kunnon hippityyliin. Oletko kateellinen?
Joulupukille kannattaa ainakin ilmoittaa ettei vie sitten turhaan lahjoja.
Mikä ilmoitus :D?
Eivät he lakia tuossa riko.
Kuulostaa ihanalta huolettomalta elämältä.
T. N21
Mitä helevettiä! 😄 päivän harmittomin provo tai oudoin ap, hyvät naurut enivei!
Entäs, kun 40-vuotias mies kyydittää 50-vuotiasta miestä Jopolla. Eivät olleet selvinpäin, tai ainakaan enää puoli tuntia sen ajon jälkeen eivät enää olleet.
Ei saakeli, ei vetele moinen peli minun rahoilla, olen kuitenkin Nettoveronmaksaja! Vähintäänkin kirjoitat paikallislehden yleisönosastoon hyvin jyrkkäsanaisen paheksuntasi moisesta vetelöinnistä. Jos eivät ota sinua vakavasti niin voit kokeilla puhelua myös Huomenta Suomeen sekä Hannu Karpolle.
Joo, kyllä se on työttömänä parempi istua hiljaa sisällä aivot ummehtuneina. Kiitos tiedosta.
Jotain hämärää heissä täytyy olla kun näyttävät tyytyväisiltä.
Siis : "Nauttivat elämästä"?!? Kauheaa...
Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat😤
Kerran myös ajoivat vanhalla mammapyörän romulla niin, että mies ajoi ja nainen istui tarakalla.
Itse en ainakaan kehtaisi enää aikuisena !
Ap