Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissin sitten pöksyyni

Vierailija
12.08.2017 |

Hyppäsin ojan yli ja hulahti pöksyyn. Ihan hirveetä, ikinä ennen ei ole moista sattunut. Todella noloo, taidan olla vanha.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulla tuli pökäleet housuun tossa yks päivä, kun juoksin bussipysäkiltä kotiin päin. Töissä en kykene käymään isolla hädällä. Hirvee kakkahätä iski kotimatkalla ja luulin selviäväni kotiin, mutta sulkijalihas oli liian heikko.

Vierailija
2/8 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mulla tuli pökäleet housuun tossa yks päivä, kun juoksin bussipysäkiltä kotiin päin. Töissä en kykene käymään isolla hädällä. Hirvee kakkahätä iski kotimatkalla ja luulin selviäväni kotiin, mutta sulkijalihas oli liian heikko.

Ai kamala. Onneks mulla on vielä ryppynauha kunnossa. T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä. Epilepsiakohtaus unissaan, mies löysi mut kusilammikosta sängystä. >_>

Vierailija
4/8 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan sitä. Epilepsiakohtaus unissaan, mies löysi mut kusilammikosta sängystä. >_>

Voi ei. Ruikutan taas turhasta, kun vähän lirahti. Tsemppiä sulle. T:Ap

Vierailija
5/8 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä nyt turhasta, sanon vaan että näitä sattuu etkä ole yksin. :D

Vierailija
6/8 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä nyt turhasta, sanon vaan että näitä sattuu etkä ole yksin. :D

Sillä hetkellä just toivoo olevansa yksin:) T:Ap

Vierailija
7/8 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsankarkailu on ikävä vaiva. Ole 50 v ja kaksi lasta synnyttänyt. 35 v alkaen (toisen synnytyksen jälkeen) alkoivat ongelmat. Lantionpohjan lihasten kunto on ok (mitattu kaksi kertaa). Silti vaan lirahtelee ponnistustilanteista. Tilanne pahenee koko ajan, mutta ei onneksi ole vielä kovin paha. Ikävää!

Vierailija
8/8 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi lirkkijä! Nukuin viime yön lasten kanssa teltassa omalla pihalla, tuli valoisuuden takia valvottua illalla pitkään ja hörpittyä vettä pullosta, ja yöllä ei sitten yhtään houkuttanut lähteä kylmän märän pihan läpi sisälle pissalle. Joten aamulla siinä vaiheessa kun piti kömpiä ulos teltasta niin tajusin että hitto mun lantionpohjan lihakset ei tule kestämään sitä huojuvaa kyykkyasennossa kömpimistä pienestä teltan ovesta. Ja oikeassa olin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän