Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Roaccutan ei paranna ihoa" -ihotautilääkäri ?

Vierailija
11.08.2017 |

Eli, olen 23v. nainen, jolla aknetaipumus ja rasvainen iho. Söin 6 kk roaccutan-kuurin puoli vuotta sitten, ja akne palasi. Kävin tänään ihotautilääkärissä, ja sain uuden 2kk roa-kuurin, ja lääkäri kertoi, että roaccutan ei paranna ihoa lopullisesti? Mitä ihmettä? Olen ollut aina siinä uskossa, että parantaa ja on todella harvinainen poikkeus, jos roa ei toimi kunnolla, sen jälkeenhän iho on ainakin google-kuvien ym. perusteella sileä kuin mikä. Ihon kunto on minulle todella tärkeä asia, ja oloni on niin turhautunut. Akne palasi lievempänä, mutta ihoni ei missään nimessä ole terve/hyvä. Lääkäri sanoi, ettei ihotyyppiään ym. voi muuttaa, mutta eihän kenenkään ihotyyppi voi olla "loppuelämän ajan tulehtunut". Tämä asia masentaa minua todella paljon ja vaikuttaa psyykkiseen ja sosiaaliseen hyvinvointiini. Eli, kyllähän ihotautilääkärillä täytyy olla konstit saada akneni hoidettua? Ikääkin on jo 23v, joten ei tunnu kivalta, kun kaikilla muilla tämän ikäisillä jo sileät ihot.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin vegaaniksi muutama vuosi sitten seurauksena, että aika nopeasti energia, virkeys ja elinvoima lisääntyivät ja vuosikymmeniä vaivanneet iho-ongelmat loppuivat kokonaan. Ihon rasvaisuus ja kaikki ihon tulehdukset loppuivat. Myös flunssat. Todellakin suosittelen kokeilemaan tätä ravitsemuksellista hoitomuotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme