Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukunimellä ei ole mitään väliä mukaanne, miksi siis miehet eivät vaihda sitä?

Vierailija
11.08.2017 |

Miksi näin? Vähän vielä logiikka hakusessa näissä argumenteissanne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet jo vaihtavat ja se on kasvava trendi. Voit rauhouttua.

Vierailija
2/6 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttiin perheelle yhteinen nimi. Yhtä hyvin mies olisi voinut vaihtaa mutta minusta se olisi ollut outoa, koska isälläni on sama etunimi niin nimenomaan minä en halunnut että suvussa kaksi Pekka Virtasta. En myöskään pidä kaksiosaisista nimistä joten minusta tuli sitten "Sonja Holm". Yhteinen nimi perheelle tärkeä ja mun toiveesta valittiin miehen nimi. Yksi "Pekka Virtanen" lähipiirissä riittää, tosiaan ois ollu outoa musta jos isäni ja mieheni täsmälleen saman nimisiä. Siksi meillä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on helpompaa tässä suhteessa mutta vielä menee jonkun aikaa, että vanhimmat ihmiset kuolee ja korvautuu nuoremmilla, joten miehellä ei ole enää paineita viedä suvun nimeä eteenpäin, kun vanhemmat pettyisivät muuten.

Vierailija
4/6 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy niiltä miehiltä! Mua ei kiinnosta tippaakaan vaihtaako miehet yleensä vai ei. Se vaihtaa kuka haluaa.

Vierailija
5/6 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieskään ei olisi huolinut rumaa nimeäni. Vaihdoin sen riemusta kiljuen.

Vierailija
6/6 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuonna 2017 naiset ovat yhä miesten omaisuutta, ensin isänsä, sitten aviomiehen. Tältä se ainakin vaikuttaa. Isukit pyydetään kirkkoon luovuttamaan tytär ja sitten kipinkapin vaihdetaan sukunimi. Että sellaista tasa-arvoa. HAH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi