Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Kroppa. En osaa sanoa mutta jotenkin iljettävä sana. Parempiakin vaihtoehtoja olisi.
Paapoa, skimmauslaite, pehmoinen. Nämä tänään mielessä.
Pyörittele monta kertaa mielessäsi sanaa jumppa. Painota vielä p-kirjaimet mahdollisimman kovaksi.
Kaikki sanat, joissa on yhdyssanavirhe.
Ykkösenä listalla paituli. Hyvänä kakkosena pussukka. Lista on pitkä, mutta jääköön nyt tähän.
pillu. Olen aina inhonnut kyseistä sanaa.
Piste. Esim. lauseessa "Minä olen johtaja, joten hommat hoidetaan niin kuin sanon. Piste. Ei auta valitus, tämä käsky tuli yläkerrasta. Piste."
Meillä on töissä tuolleen puhuva henkilö ja ai että vituttaa kuunnella. Ei ne lauseet tosin tuollaisia ihan ole, mutta silti.
Sit on näitä ällöttäviä: irtsarit, drinksu, poikkis, tyty-yde jne. Paras palstalla esiintyvä sana on kullikaruselli :D
Piste. Esim. lauseessa "Minä olen johtaja, joten hommat hoidetaan näin. Piste. Ei auta valitus, käsky tuli yläkerrasta. Piste"
Meillä on töissä näin puhuva henkilö ja voi jumalauta, että v*tuttaa kuunnella välillä. Lauseet ei ihan tuollaisia tosin ole, mutta ymmärrätte kuitenkin.
Lisäksi on näitä muita inhokkeja: Irtsari, drinksu, poikkis, tyty-yde jne
Inhoan sanoja hoikka ja lihava :D
Kainalo, peukalo. En tiedä miksi ne inhottavat?
Ei ole sana sinänsä, mutta "näyttelee (suurta) roolia" kun puhutaan esim. vaikka alkoholin vaikutuksista hukkumisiin tms.
Ärsyttävästi käännetty suoraan englannista ja noin käännettynä se kuulostaa mun korviin ihan todella tyhmältä. Mun mielestä viimevuosina vasta tullut enemmän käyttöön toi.
Vihaan myös sanoja limsa ja varsinkin limpsa.
Seksuaalinen vetovoima