Miksi jotkut lapsiperheiden äidit ovat niin hyvässä kunnossa ?
Ei roiku mistään kohdasta ja aina on laitettua meikit ja hiukset. Sitten näkee taas niitä, jotka eivät ole timmissä kunnossa eikä huolehdittu ulkonäöstä.
Eilen näin pienten vauvojen äidin, joka oli topop joka kohdasta ja huomasin kyllä, että tämä äiti sai ihailevia katseita..
Kommentit (47)
Hoikat äidit ovat kauniita! Hienoa, että täältä löytyy sellaisia.
Itse kai kuulun kutakuinkin tähän ryhmään, vaikka vielä onkin pari kiloa ylimääräistä (ainakin omasta mielestäni). Itselläni tämän mahdollistavana syynä on oma itsekuri ja ahkera ja reipas luonne sekä tietysti tietynlainen ulkonäkökeskeisyys. Joillekin ulkonäkö ei ole tärkeä asia, ja se on mielestäni ihan ok. Omia erinomaisia luonteenpiirteitäni ja kunnianhimoani (;D) vielä paljon tärkeämpänä mahdollistavana tekijänä pidän kuitenkin mieheni upeaa vanhemmuutta. Hän on vanhempi siinä missä minäkin, ja osallistuu lasten- ja kodinhoitoon ihan siinä missä minäkin. Esimerkiksi aamuisin hän pukee lapset ja laittaa aamupalan sillä aikaa kun minä laitan itseni kuntoon (n. 20-30 min). Mieheni jää myös nukuttamaan myöhemmin nukahtavaa lasta, jotta minä pääsen salille. Sama toimii toki toisinkin päin. Mieheni ei myöskään omi tienaamiansa rahojansa itsellensä, vaikka tienaakin paljon enemmän, kuin minä. En ole mikään tuhlari, mutta varmasti ostiskelisin vähemmän vaatteita ja kenkiä, jos meillä olisi erilliset tilit, joille tulisi molempien omat palkat.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten on lapsettomia jotka ovat lihavia, eivätkä ole laitettuja eikä päällä siistejä vaatteita?
Saatikka miten voi olla olemassa lihavia miehiä? Heillä ei pitäisi olla mitään valtakunnan estettä huolehtia itsestään
Vähän hölmö aihe tosiaan..Samalla voisi ihmetellä,miksi joillain naisilla on flääsää ja paikat roikkuu,vaikka ei olisi saanut yhtäkään lasta
Vierailija kirjoitti:
Vähän hölmö aihe tosiaan..Samalla voisi ihmetellä,miksi joillain naisilla on flääsää ja paikat roikkuu,vaikka ei olisi saanut yhtäkään lasta
Saati sitten miehellä! Nämä "miksi naiset" - aloitukset on kaiken kaikkiaan ihan naurettavan tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, liikuntanarkkarin on pakko saada liikuntaendorfiinit vaikka mikä. Ovat sitten tunkemassa lapsiaan treenien ajaksi kaikenlaisiin lapsiparkkeihin tai jättävät yksin kotiin, koska "mähän olen vaan pari tuntia poissa ja tulen nopeasti takaisin...".
Ja mitähän vikaa on viedä lapsi lapsiparkkiin n. Yhdeksi tunniksi? Sehän on vain hyvä, jos äiti liikkuu ja saa hetken tauon. Jaksaa katso lapsen kanssa arkea paremmin, kun kuntokin ja mieli kohenee. ;)
Ei kai siinä mitään vikaa olekaan jos lapsi ei ole juuri ollut yheksää tuntia päiväkodissa..
No eihän siellä joka päivä tarvitse ravata. Ihan kuule 3krt vko riittää jo pitämään yllä peruskuntoa. Ja kuka sanoi et suoraan päiväkodista pitäisi mennä? Mites vaikka viikonloppuna ja yhden kerran viikolla? Se jota ei kiinnosta, keksii selityksiä ;) ja voihan sitä muutenkin liikkua, käydä vaikka lenkeillä tai uimassa lasten kanssa, pyöräily. Ei mutta mussuta sä vaan sitä pullaa telkun ääressä ja keksi selityksiä miksi kuntoileva äiti on huono äiti, jos se sun mieltäsi parantaa. :D
Luetun ymmärtämisessä hieman häikkää?
Tossa aika selkeästi mun mielestä lukee, että siinä ei ole mitään vikaa jos lapsi ei ole ollut yhdeksää tuntia päiväkodissa.
Voin yrittää selkeyttää kuitenkin: silloin kun lapsi ei ole ollut pitkää päivää jo hoidossa on ihan ok käyttää kuntosalin lapsiparkkia.
Tekosyyt sikseen ja lenkille!