Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollyroom.fi kokemuksia?

Vierailija
11.08.2017 |

Olisin tilaamassa tuolta lastenvaunuja, mutta ei ole mitään kokemusta ko. sivustosta. Onko teillä kokemusta, että onko ihan luotettava paikka? Tuleeko tilaukset ajallaan jne.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä hyviä, että huonoja kokemuksia. Hyvät kokemukset liittyvät siihen, että tuote tuli ajallaan. Huonot kokemukset taas siihen, että tilaamani keinuhepan laatu ei ollut hääppöinen, piti avata ja suoristaa ruuvit ennenkuin annoimme sen kummipojalle.

Vierailija
2/52 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sekä hyviä, että huonoja kokemuksia. Hyvät kokemukset liittyvät siihen, että tuote tuli ajallaan. Huonot kokemukset taas siihen, että tilaamani keinuhepan laatu ei ollut hääppöinen, piti avata ja suoristaa ruuvit ennenkuin annoimme sen kummipojalle.

Tätä vähän pelkäsinkin, että mitä jos rattaiden laatukaan ei ole niin hyvä. Mieluusti haluaisin päästä testaamaan niitä ihan paikan päällä, mutta kyseistä merkkiä ei löydy mistään kivijalkaliikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? Ap

Vierailija
4/52 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli kanssa tarkoitus tilata niiltä mutta eksyin onneksi heidän Facebook-sivuilleen ensin. Käy lukemassa sieltä paikan arviointeja. En uskaltais tilata tuolta mitään.

Vierailija
5/52 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monta kertaa tilannut Jollyroomilta ja aina on tulleet kaikki tavarat perille niin kuin pitikin! Hyviä tarjouksia ja iso valikoima. Hinta-laatusuhdekin on  tavaroissa mun mielestä kohdillaan.

Vierailija
6/52 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimii takuukorjaukset?

Vierailija
7/52 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyviä kokemuksia mulla, monesti tilannut! :)

Vierailija
8/52 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tuli tavaray, voin suositella. Ihan hyvä nettikauppa.

Vierailija
9/52 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin syöttötuolin ja hoitolaukun. Hyvin tulivat perille ja laatu ei ollut mitenkään poikkeava.

Vierailija
10/52 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin toppapuvun lapselle. Yhtenä päivänä minulle soitettiin että olenko kotona. Vastasin että juuri lähdin. Kuski oli meidän pihassa! Juoksin takaisin ja sain onneksi paketin. Eikö voinut soittaa etukäteen? En todellakaan tiennyt milloin paketti tulee. Sinänsä muuten ok, mutta tuo toimitus 👎👎

Vierailija
11/52 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonolaatuiset tavarat! Ostin sieltä seinäkiinitetty hoitopöytä, ja se meni rikki kun käytin sen, ja olisi voinnut mennä tosi pahasti! 

Vierailija
12/52 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huonoja kokemuksia itsellänikin. En voi suositella kenellekään. Asiakaspalvelu surkeaa ja äksyilevää. Toimitusaika tarkoittaa kuulemma postin viivettä, ei heidän omaansa. Eli tälläkin hetkellä kun sivuilla lukee toimitusajaksi 4-8 arkipäivää niin tuohon tulee vielä päälle heidän oma pakkausviive, joka on tällä hetkellä ainakin 7 vuorokautta. Sama ongelma vuodesta toiseen. 

En voi suositella kenellekään. 

Vierailija
13/52 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä tähän puljuun sotkeennu. Pilasi meidän lasten joululahja hankinna panttaamalla meidän rahoja yli 300e. Uskomattomalla selittelyllä ja väärillä lupauksilla.

Vierailija
14/52 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon pari kertaa tilannut tavaraa ja hyvin ovat tulleet perille. Yksi tuote oli kerran kolhiintunut rikki kuljetuksessa, otin kuvat, lähetin reklamaation ja sain uuden ihan ilman takkuilua. Asiakaspalvelu oli ystävällistä. Alesta ostin juuri vaunut ja vaikuttavat hinta/laatusuhteeltaan juuri sellaisilta kuin odotinkin. Meille tulee paketit Matkahuollon mukana eikä postilla.

Vierailija
15/52 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lapsille Reiman haalarit alesta. Kaikki toimi hyvin.

Vierailija
16/52 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat matkarattaat ostettiin, ihan ajallaan tuli.. ei olleet kestävimmät mahdolliset mutta ei niin halvalla kovin hyvää odotettukaan, ovat kyllä vieläkin meillä käytössä vaikka pikkuvikaa tullutkin (ovat olleet lentokoneessakin parikertaa ja toimivat silti).

Ostettiin myös matto sieltä, tuli ajallaan mutta jonkun ajan päästä alkoi haista homeiselle. Vietiin pesulaan ja sieltä luvattiin että jos mattoon on vain tarttunut homeen haju varastoinnissa niin matto saadaan kuntoon. Käsittelyn jälkeen matto on ollut hajuton, ja oli niin kaunis ettei haluttu palauttaa.

Vierailija
17/52 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin turvakaukalon ja meni niin kuin pitikin. Postihan heidän tuotteet toimittaa ja se toimii nykyään niin kuin toimii...Mutta sama ongelmahan se on sitten kaikilla nettikaupoilla. Tuttu tilasi jollyroomilta syöttötuolin, joka tuli kahdessa paketissa. Posti hukkasi sen toisen paketin. Mutta vika ei tietty ollut jollyroomin.

Vierailija
18/52 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää miinusta laadusta, asiakaspalvelusta, toimitusajoista.

Vierailija
19/52 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta nyt lähiaikoina? varsinkin toimitusajoista? Kuinka pitkään kestää suunnilleen.

Vierailija
20/52 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten tilasin rattaat. Rattaat ok, mutta käyttöohjeet vain ruotsiksi. Eivät suostuneet suomenkielisiä toimittamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän