Nainen, kumpi on epäviehättävänpi mies: lyhyt vai kalju?
Kommentit (30)
Voisiko mitenkään kyse olla yksilön muista ominaisuuksista, esimerkiksi kasvoista, käsivarsista jne., jotka vaikuttavat kiinnostavaan ulkonäköön?
Minä pidän lyhyistä ja kauniista miehistä.
N 158 cm
Kaljuus on miehekästä raamikkaalla ja parrakkaalla miehellä. Sen sijaan lyhyenläntä hintelä kukkakeppi ei kiinnosta naisia.
🇺🇦🇮🇱
en pidä kummastakaan. riippuu miten lyhyt. N175cm
Kaljut miehet ovat lähes aina seksikkäitä. Lyhyet sen sijaan ovat..
Omani on molempia - ja erittäin hyvännäköinen mies.
Pidän sekä kaljuista, että lyhyistä miehistä. Tosin en ole kovin ulkonäkökeskeinen, tärkeintä on, että kemiat kohtaa ja säkenöi.
Kaikista pahinta on olla sekä lyhyt että kalju kuten itse olen. Yksin saa olla koko ikänsä. En toivo kenellekkään miehelle samaa
Lyhyt.
Olen tavannut vain epävarmoja lyhyitä miehiä. Jopa niin epävarmoja, että se on purkautunut väkivaltaisuutena ja mustasukkaisuutena naisia kohtaan. Joten hobitit älkää vaivautuko.
Sellainen mies, joka on minua kaljumpi ja lyhyempi, on inhottava.
Sekä lyhyet, että kaljut aiheuttavat inhon väristyksiä. Pitkä pitää miehen olla ja tuuhea. Lihavat voisivat laihduttaa.
Lyhyt. Sori mutta miehen nyt vaan täytyy olla mua isompi ja pidempi. En tykkää myöskään ihan hirveän hintelistä miehistä... Kaljuus ei haittaa. Voisi olla piristävääkin vaihtelua... ;)
Kalju. Sopii vain Bruce Willisille.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sekä kaljuista, että lyhyistä miehistä. Tosin en ole kovin ulkonäkökeskeinen, tärkeintä on, että kemiat kohtaa ja säkenöi.
Komppaan. Tosin turhaa, niin turhaa on nämä mielipiteet. Joillakin on pakkomielle siihen, että miehen on oltava "tietynlainen", muuten ei tuu mistään mitään. On vissiin turvallista kaivautua poteroon ja miettiä, että en kelpaa koska olen liian lyhyt ja kalju. Ei puhettakaan, että vois miettiä olenko mielenkiintoinen ihminen, ei käy, koska kaikki naiset haluavat vain pitkiä ja tuuheahiuksisia. :D
Kalju, en vaan ole ikinä pitänyt kaljuista. Lyhyenä naisena ei miehen lyhyys haittaa.