Naapurin roskikseta löytyi huumeneula riitääkö syyksi lasuun (KUVA)
Löysin naapurin lapsiperheen roskiksesta huumeneulan. Naapuri on muutenkin käyttäytynyt epäilyttävästi esim. Ei osallistunut talkoisiin, käyttänyt autoa yöllä, outo mies kävi kylässä, ei rupattele kanssani rapussa.
Perheen 10v pojalla on kampaamaton tukka ja joskus istuu rapussa kun unohtanut avaimet.
Onneksi aloin tarkistamaan heidän roskansa.
Mihin numeroon pitää soittaa?
http://aijaa.com/49DOqL
Kommentit (53)
Mää voin trollaa sun kanssa, niin ei ole niin tylsää kirjoitella yksin:)
Kerro tarkemmin siitä kun tyydytit itseäsi tonkiessasi naapurisi roskia.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa insuliinineula, tulee aivan tuon näköisen neulan kuva.
Ap, olet perseestä.
Mikäs sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Hei! Ihanaa, että löysit tollasen! Mä luulen, että me ajatellaan samasta naapurista - itse asun sitä vastapäätä. Olen pidempään seurannut kyllä niitä touhuja. Sitä heidän poikaansa en ole nähnyt rapussa (kun asun eri rapussa, kun kokonaan eri talossa) mutta olen usein nähnyt kun poika istuu keinuilla tai jalkapallon kanssa siinä pihalla ja tukka on ihan kampaamaton kyllä usein.
Mutta tiedän ton perheen siis myös, äitiä olen pitkään yrittänyt pitää silmällä. Liikkuu mihin kellonaikaan vaan, aamulla ennen seitsemää, ottaa silloin aina sen koirankin mukaan, silmänlumeeksi ja illalla taas menee sinne metsään päin, koira on silloinkin mukana, miksköhän? Luulen että ottaa koiran että koira sitten haukkuu jos joku vieras meinaa hänet yllättää. Piikittämästä tai sitten kauppaamasta, en tiedä. Ja hyvin monta kertaa piti aurinkolaseja nyt kesällä, mietin, onko musta silmä mutta ei ottanut laseja pois vaikka pihalla tervehdin. Hädin tuskin hän edes takaisin nyökkäsi, kyllä naapurille kuuluu ihan ääneen sanoa päivää tai hyvää päivää. Ja niin on pojalla välillä sellainen punainen lippalakki, toisinaan musta ja usein on paljain päin kokonaan. On varmaan jotain merkkikieltä sekin. Tai varmasti on siis. Heidän roskapusseista en ole löytänyt mitään, luulen, että epäilevät ja laittavat tarkoituksella aina niitä vaippoja siihen päälle, ettei kukaan kaivelisi kätköjä? Aletaan me nyt pitämään yhtä ja tarkkailemaan tarkemmin. Nyt tuolla jossain jotain rapinaa tai jotain kolinaa kuuluu. Käyn katsomassa ovisilmästä kuka menee ja minne menee ja näkyykö muuta. Voin sitten avautua asiasta täällä jos jotain on.
Saatetaan puhua samasta olen tehnyt tarkkailua pitkän aikaa tässä diagnoosini pojasta.
Naapurin rouva huutaa pojalleen olen huomannut pojassa projisioivaa käyttäytymistä
Mahdollinen persoonallisuushäiriö. Poika myös itkee huudon jälkeen.
Pojalla rikkinäinen oma-kuva ja huono itsetunto.
Annan kolme esimerkkiä mistä olen huomannut käytöksen.
1. Hän oli äitinsä kanssa menossa myöhään ilalla ulkoiluttamaan koiraansa hän näytti väsyneeltä mutta sanoi äidilleen että ei mennä koska koira on väsynyt. Ei uskaltanut sanoa äidilleen vastaan eikä pidä itseään tarpeeksi arvokkaana että kävelyretki lopetettaisiin
2. Sai talkooissa haavan käteen mutta ei halunnut lopettaa työntekoa eli ei pitänyt itseään sen arvoisena
3. Oli unohtanut avaimet kotiin ja odotti äitiä oven edessä mutta kielsi minua soittamasta isännöitsijälle eli ei pitänyt itseään isännöitsijän ajan arvoisena
Miten voisin auttaa heitä?
Minä tuon poorvoon kaupungin töistä käytettyjä neularuiskuja, joita öisin käyn sujauttaa kaikkien naapureiden tuomiin roskapusseihin roskisdyykkareiden löydettäviksi. En ota vastuuta siitä mitä tauteja käytetyistä ruiskuista saa. Voit kyllä huoletta käyttää neulaa ja ruiskua uudelleen porvoossa kun keität ne ensin. Käyn muuten porvoon skaupassa klo 21 jälkeen saamassa paremmat alet. Häpeillen kannan ostokset kotiin matkalaukussa ettei kyylääjänaapurit arvaa mitä puuhastelen. Jos näet mut liikkuvan ison matkalaukun kans edestakaisin myöhään illalla... Joskus teen varmuuden vuoksi rundin helsinkin rautatieaseman kautta ( hämäysliike). Ps. Pojan luonnonkihara tukka ei oikene millään kammalla/harjalla. Avaimen olen ottanut pois ettei päästä naapureita nuuskimaan kotiimme kun en ole paikalla. Olemme jo lasu-asiakkaita. Ne ns. kaverit on sos.työntekijöitä. Asiakkaat tekee kaltaisikseen nääs. Ainaski porvoossa. 0-/5
Huumausaineen käyttörikos soita poliisille
On kiellettyä trollata av:lla. Lopeta heti tuo rienaus.
Mitä sinulle kuuluu?
Onko sinulla paha olla?
Kerro huolesi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Löysin naapurin lapsiperheen roskiksesta huumeneulan. Naapuri on muutenkin käyttäytynyt epäilyttävästi esim. Ei osallistunut talkoisiin, käyttänyt autoa yöllä, outo mies kävi kylässä, ei rupattele kanssani rapussa.
Perheen 10v pojalla on kampaamaton tukka ja joskus istuu rapussa kun unohtanut avaimet.
Onneksi aloin tarkistamaan heidän roskansa.
Mihin numeroon pitää soittaa?
http://aijaa.com/49DOqL
En minäkään rupattelis sun kanssa rapussa. Vaikutat vaaralliselta.
Kyseinen neula on insuliinineula. Voit ostaa apteekista vastaavan ja kokeilla vaikka tislatulla vedellä, miten noin lyhyellä neulalla onnistuu suoneen piikitys.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa insuliinineula, tulee aivan tuon näköisen neulan kuva.
Ap, olet perseestä.
Eipä taida kukaan antaa tai ottaa insuliinia tuollaisella nykyään. Kaikilla on käytössä insuliinikynät,joiden käyttö on yksinkertaisempaa ja helppoa.
Muista kertoa mikä on huomisen roskapussin sisältö