Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin roskikseta löytyi huumeneula riitääkö syyksi lasuun (KUVA)

Vierailija
10.08.2017 |

Löysin naapurin lapsiperheen roskiksesta huumeneulan. Naapuri on muutenkin käyttäytynyt epäilyttävästi esim. Ei osallistunut talkoisiin, käyttänyt autoa yöllä, outo mies kävi kylässä, ei rupattele kanssani rapussa.
Perheen 10v pojalla on kampaamaton tukka ja joskus istuu rapussa kun unohtanut avaimet.
Onneksi aloin tarkistamaan heidän roskansa.
Mihin numeroon pitää soittaa?
http://aijaa.com/49DOqL

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin naapurin lapsiperheen roskiksesta huumeneulan. Naapuri on muutenkin käyttäytynyt epäilyttävästi esim. Ei osallistunut talkoisiin, käyttänyt autoa yöllä, outo mies kävi kylässä, ei rupattele kanssani rapussa.

Perheen 10v pojalla on kampaamaton tukka ja joskus istuu rapussa kun unohtanut avaimet.

Onneksi aloin tarkistamaan heidän roskansa.

Mihin numeroon pitää soittaa?

http://aijaa.com/49DOqL

Soita välittömästi naapurisi työnantajalle ja sukulaisille ja kerro avoimesti tapahtuneesta. Voit lisäksi soittaa poliisille ja kertoa naapurisi saatananpalvonnasta ja siitä kuinka olet jakanut kondomeja pikkulapsille.

Vierailija
22/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insuliinineula, käytetään myös eläinten lääkitsemisessä:

https://goo.gl/images/UuunV3

Soita myös eläinsuojeluun välittömästi ja kerro eläinten pakottamisesta narkomaaneiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeneuloissa on yleensä verta...tuossa ei mitään. Eiköhän ole ihan insuliinineula.

Naapuri huomannut sun roskien tonkimisen ja tahalleen jättänyt pähkinän purtavaksi ;)

Vierailija
24/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa psykiatrian päivystykseen ja kertoa avpimesti tapahtuneesta.

Vierailija
25/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuikannut tommosella nivellääkettä koiralleni,  tosin neulat vien apteekkiin, ei roskiin. Oikeasti, tuo ei kerro välttämättä huumeidenkäytöstä. Sen sijaan se kertoo paljonkin AP:n pään kunnosta...

Vierailija
26/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraile tilannetta, ja kysy vaikka naapuriltasi ohimennen, että onko kaikki ok jne. Lastensuojeluun voi soittaa jos olet aidosti huolissasi asiasta. Lasta pitää aina ajatella, että onko hänellä kaikki ok.

Vierailija
27/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin wt-mamma tonkii roskiksiamme. Mitä tehdä?

Vierailija
28/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klexane?

Vierailija
29/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan sun neulalta.

Vierailija
30/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ruskea lyhyt 26G neula, niin sillä ei kyllä kukaan huumeita kykene suoneensa pistämään. Siihen tarvitaan pidempi ja paksumpi neula.

Sinusta joku ilmoitus pitäisi tehdä, jos jostakin.

Vierailija
31/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insuliinineula, käytetään myös eläinten lääkitsemisessä:

https://goo.gl/images/UuunV3

Kuvassa ei ollut tuo neula vaan pidempi. Sama värikoodi kyllä, mutta pidemmällä vedetään hihaan.

Vierailija
32/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käytämme autoa öisin.

En osallistu talkoisiin.

En jää juttelemaan naapureiden kanssa.

Meillä käy usein kavereita, osa saattaa naapurien mielestä olla jopa epäilyttävän näköisiä.

Lapsi on joskus joutunut odottamaan rapussa kun unohti avaimet.

10v on jo itse vastuussa hiusten harjaamisesta ja ainakin meidän lapsi oli tuossa iässä laiska harjaaja.

Mikä noista asioista on niin epäilyttävää että pitää ihan roskia ruveta tonkimaan?

Vierailija
33/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita HETI poliisille. Kyseessä on törkeä huumausainerikos.

Vierailija
34/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah onko tälläsiä ihmisiä oikeasti olemassa kuolen nauruun 😂😂😂

Vierailija
35/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko sinä tongit niitä naapurin roskia. Ei siitä ole pitkäkään aika kun viimeksi avauduit täällä kun olit tonkinut roskia ja löytänyt jonkun lääkeruiskun.

sama trolli trollailee samalla aiheella.

Vierailija
36/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu varmuuden vuoksi

Vierailija
37/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla kommentoijilla on ihanat vaaleanpunaiset lasit päässä ja he katsoo elämää niiden läpi.

V_tunko väliä miksi kukakin mennyt roskiksia kaivamaan, sillä vain AP tietää miltä kyseiset naapurit näyttää/vaikuttaa, ja siksi epäilys heitä kohtaan huumeiden käyttämisestä tullut.

Ei tämä Suomi niin hieno maa ole, etteikö tälläistä tapahtuisi vaikka seinän takana.

Ottakaa ne pinkit lasit pois päästä.

Jos AP oikeasti epäilee jotain tuommoista, suosittelen soittamaan johonkin, en kyllä tiedä onko se sitten poliisille vai lastensuojeluun, mutta jotain on tehtävä jos epäilys on suuri.

Kannattaa tarkkailla tilannetta hetki.

Vierailija
38/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika parka äiti on narkkari :(

Vierailija
39/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ihanaa, että löysit tollasen! Mä luulen, että me ajatellaan samasta naapurista - itse asun sitä vastapäätä. Olen pidempään seurannut kyllä niitä touhuja. Sitä heidän poikaansa en ole nähnyt rapussa (kun asun eri rapussa, kun kokonaan eri talossa) mutta olen usein nähnyt kun poika istuu keinuilla tai jalkapallon kanssa siinä pihalla ja tukka on ihan kampaamaton kyllä usein.

Mutta tiedän ton perheen siis myös, äitiä olen pitkään yrittänyt pitää silmällä. Liikkuu mihin kellonaikaan vaan, aamulla ennen seitsemää, ottaa silloin aina sen koirankin mukaan, silmänlumeeksi ja illalla taas menee sinne metsään päin, koira on silloinkin mukana, miksköhän? Luulen että ottaa koiran että koira sitten haukkuu jos joku vieras meinaa hänet yllättää. Piikittämästä tai sitten kauppaamasta, en tiedä. Ja hyvin monta kertaa piti aurinkolaseja nyt kesällä, mietin, onko musta silmä mutta ei ottanut laseja pois vaikka pihalla tervehdin. Hädin tuskin hän edes takaisin nyökkäsi, kyllä naapurille kuuluu ihan ääneen sanoa päivää tai hyvää päivää. Ja niin on pojalla välillä sellainen punainen lippalakki, toisinaan musta ja usein on paljain päin kokonaan. On varmaan jotain merkkikieltä sekin. Tai varmasti on siis. Heidän roskapusseista en ole löytänyt mitään, luulen, että epäilevät ja laittavat tarkoituksella aina niitä vaippoja siihen päälle, ettei kukaan kaivelisi kätköjä? Aletaan me nyt pitämään yhtä ja tarkkailemaan tarkemmin. Nyt tuolla jossain jotain rapinaa tai jotain kolinaa kuuluu. Käyn katsomassa ovisilmästä kuka menee ja minne menee ja näkyykö muuta. Voin sitten avautua asiasta täällä jos jotain on.

Vierailija
40/53 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Saarahullun kanssa naimisiin. Omaatte samanlaisen.....no, mielenkiintoisen ajattelumallin (harhainen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän