mistä löydän ystävättömän sohvaperunanaisen?
Kommentit (20)
Miksi sillä ei saisi olla yhtään ystävää?
Mulla on kyllä muutama ystävä, mutta olen aika kotihiiri ja välillä sohvaperunakin. N24
Täältä kotoa. Mutta haluaisin itse vähän aktiivisemman kumppanin, että itsekin aktivoituisin.
Täällä on yksi mutta en halua ystäviä. Ne on aivan yliarvostettuja.
Ap kuule suuri osa naisista on lopulta aika sohvaperunoita ja melko yksinäisiä. Sinulla on siis jopa valinnan varaa.
Vierailija kirjoitti:
toki saa , mutta olen huomannut, että eivät sitten viihdy ystävättömän miehen kanssa.
ap
Kotihiiri ei ole sama kuin sohvaperuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toki saa , mutta olen huomannut, että eivät sitten viihdy ystävättömän miehen kanssa.
ap
Hmm. Minulla on muutama ystävä, mutta ei minua haittaa jos miehellä ei ole yhtään ystävää. Otan sen miehen välillä mukaan tapaamaan kaveriani, välillä en ota. Mies varmaan pärjää hetken yksinkin.
Miksei sinulla ap ole yhtään ystävää? Haluaisitko, että olisi?
Minä! Voitaisiin lahota sinne sohvalle yhdessä. Vit*uun kaikki extreme-elämykset, sosiaaliset verkostot ja carpe diem hokemat. En omista yhtään ystävää ja työntekokaan ei kiinnosta. Mikkosen silti haluisin, kunhan vaan ei vaatisi liikoja. Mieluiten ei vaatisi mitään, niin suhde voisi toimia.
*Ilmoittautuu lihatiskille*
Tosin sohvaperuna olen vain niin kauan kuin tämä työsuhde kestää ja vie kaikki voimani. Ystävätön lienen kyllä sen jälkeenin.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Voitaisiin lahota sinne sohvalle yhdessä. Vit*uun kaikki extreme-elämykset, sosiaaliset verkostot ja carpe diem hokemat. En omista yhtään ystävää ja työntekokaan ei kiinnosta. Mikkosen silti haluisin, kunhan vaan ei vaatisi liikoja. Mieluiten ei vaatisi mitään, niin suhde voisi toimia.
Siis miekkosen haluaisin. Kelpaa kyllä Mikkonen, Virtanen, Nieminen tai mikätahansa. Sukunimellä ei väliä. En nääs nipota.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap?
31v
ap
Tarkoitatko tyttöystäväksi? Mikä naisen rooli elämässäsi sitten olisi? Mitkä olisivat odotuksesi häntä kohtaan? Millaista elämänne olisi?
Hyvä, että useampi on ilmoittautunut. Täälläkin tavallaan yksi, mutta kaikkein vähiten haluan mitään paristuhdetta kenenkään kanssa. Täysin turhaa hömppää.
Täällä ilmoittautuu yksi. Istuskelen nytkin sohvalla läppäri sylissä. Mutta minulla on kyllä jo mies. :/
Nettideitistä.