Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te sisustajat (valokuvatapetista)

Vierailija
09.08.2017 |

Ajattelin tälläistä:http://www.photowall.fi/photo-wallpaper/grabbing
Mutta koko seinälle liian iso 3,75 x (2,4), vai onko? Ja jos on niin miten sivut? En koskaan löydä yhtä samaa sävyä olevaa tapettia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuonettako sisustat?

Vierailija
2/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan pystyy antamaan omat mitat? Mihin huoneeseen se tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei? Valokuvatapettia näkee nykyään harvoin, mutta oikeassa paikassa se voi olla hieno elementti. Itse yrittäisin löytää omista valokuvistani sellaisen, joka on jotenkin merkityksellinen ja teettäisin tapetin siitä.

Vierailija
4/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuoneeseen ja on pojan itse valitsema kuva eli onko ajatuksia siitä, että onko koko seinällä liian iso kuva?

Vierailija
5/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhuoneeseen ja on pojan itse valitsema kuva eli onko ajatuksia siitä, että onko koko seinällä liian iso kuva?

Ei ole ja ei haittaa lastenhuoneen seinällä muutenkaan. Jos haluatte pienemmän kuva, hankkikaa juliste tai valokuvakehys.

Vierailija
6/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja ei haittaa lastenhuoneen seinällä muutenkaan. Jos haluatte pienemmän kuva, hankkikaa juliste tai valokuvakehys.

ok. Helpommalla pääsen kun otan koko seinälle. Ajattelin vaan, että idea värittyy jos kuva on liian iso. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän