Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on mun kanssani tylsää, koska...

Vierailija
09.08.2017 |

saan orgasmin pelkästään yhdessä asennossa siten, että itse räplään sen itselleni. Olen tapaillut säätöäni vasta 3 viikkoa ja hän on jo nyt sitä mieltä, että seksi ei suju. Hän on ensimmäinen, jonka kanssa saan orgasmin ja vielä yhtä aikaa. Hän on tottunut siihen, että he tulivat exänsä kanssa aina samaan aikaan ja exä sai sen missä asennossa tahansa pillua hieromalla. Mies on lisäksi vielä 7 vuotta nuorempi kuin minä, niin ei hän ymmärrä, että miten en ole oppinut saamaan muilla tavoin orgasmia. Olen itse 30-vuotias. Luulen, että tapailu loppuu tämän takia, mutta miten ihmeessä uskallan enää tapailla ketään kun teilataan jopa tälläisen asian takia?! Itselläni on myös pirusti muita ongelmia, mm. toistuvaa masennusta, josta en todellakaan ole pystynyt kertomaan. Lisäksi en ole mikään ruma vaan oikeasti hyvännäköinen, turha käskeä laihduttamaan tai laittamaan itseään fyysisesti hyvään kuntoon.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullehan se on tylsää jos et voi saada kuin yhdessä asennossa, mutta nyt oikeasti kiinnostaisi tietää mikä tuo ihme asento on, koska jos se on vaikka takaapäin niin kai kuitenkin voit saada orgasmin itsetyydytyksellä selälläänkin joten miksi ei lähetyssaarjassa. Toinen juttu onkin se, että saatko suuseksissä? Ei kukaan pari saa aina yhtä aikaa saati missä asennossa tahansa, mutta luulisi että sinä voisit saada ennen tai jälkeen miehen vaikka asento olisi väärä.

Miten lähetyssaarnaajassa voi räplätä itseään kun mahat on vastakkain eikä siihen voi laittaa kättä väliin tai ei ainakaan liikuttaa sormia?

- ei ap

Kysyykö tätä joku murrosikäinen, joka ei ole koskaan harrastanut seksiä?

Vierailija
42/44 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että opiskelee miten nainen tyydytetään.

Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vain huonoja rakastajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siitä miehestä välitä! Itsekin mies, mutta ei tommonen ole mikään ongelma. Säätösi on vaan nuori ja kokematon. Seksiin kuuluu niin paljon muutakin kuin orgasmi. Miten läheisyys ja hellyys voi koskaan olla tylsää? Ei mitenkään. Olisi helppo sanoa, että etsi mies, joka nauttii sinusta ja juuri sinun kaltaisesta seksistä, mutta tiedän, ettei se ihan noin aina mene. Toivottavasti säätösi saa järkeä päähänsä ja oppii arvostamaan teidän läheisyyttänne!

Vierailija
44/44 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tuskastunut todennäköisesti siihen, että orgasmi-innostuksessasi haluat seksiä aina siinä samassa asennossa. Kokeilkaa välillä muitakin asentoja vaikka se ei sinun kannaltasi niin hedelmällistä olisikaan. Ties vaikka voisit oppia kehostasi lisää. Voit hienotunteisesti myös mainita miehelle, että hänen eksänsä kaltaisia naisia on todella harvassa. Näin ollen et murra hänen itsetuntoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä