Seksi on mun kanssani tylsää, koska...
saan orgasmin pelkästään yhdessä asennossa siten, että itse räplään sen itselleni. Olen tapaillut säätöäni vasta 3 viikkoa ja hän on jo nyt sitä mieltä, että seksi ei suju. Hän on ensimmäinen, jonka kanssa saan orgasmin ja vielä yhtä aikaa. Hän on tottunut siihen, että he tulivat exänsä kanssa aina samaan aikaan ja exä sai sen missä asennossa tahansa pillua hieromalla. Mies on lisäksi vielä 7 vuotta nuorempi kuin minä, niin ei hän ymmärrä, että miten en ole oppinut saamaan muilla tavoin orgasmia. Olen itse 30-vuotias. Luulen, että tapailu loppuu tämän takia, mutta miten ihmeessä uskallan enää tapailla ketään kun teilataan jopa tälläisen asian takia?! Itselläni on myös pirusti muita ongelmia, mm. toistuvaa masennusta, josta en todellakaan ole pystynyt kertomaan. Lisäksi en ole mikään ruma vaan oikeasti hyvännäköinen, turha käskeä laihduttamaan tai laittamaan itseään fyysisesti hyvään kuntoon.
Kommentit (44)
Sano miehelle että opiskelee miten nainen tyydytetään.
Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vain huonoja rakastajia.
Älä siitä miehestä välitä! Itsekin mies, mutta ei tommonen ole mikään ongelma. Säätösi on vaan nuori ja kokematon. Seksiin kuuluu niin paljon muutakin kuin orgasmi. Miten läheisyys ja hellyys voi koskaan olla tylsää? Ei mitenkään. Olisi helppo sanoa, että etsi mies, joka nauttii sinusta ja juuri sinun kaltaisesta seksistä, mutta tiedän, ettei se ihan noin aina mene. Toivottavasti säätösi saa järkeä päähänsä ja oppii arvostamaan teidän läheisyyttänne!
Mies on tuskastunut todennäköisesti siihen, että orgasmi-innostuksessasi haluat seksiä aina siinä samassa asennossa. Kokeilkaa välillä muitakin asentoja vaikka se ei sinun kannaltasi niin hedelmällistä olisikaan. Ties vaikka voisit oppia kehostasi lisää. Voit hienotunteisesti myös mainita miehelle, että hänen eksänsä kaltaisia naisia on todella harvassa. Näin ollen et murra hänen itsetuntoaan.
Kysyykö tätä joku murrosikäinen, joka ei ole koskaan harrastanut seksiä?