Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt Touko Aaltoon

Vierailija
09.08.2017 |

Ni. Olen ollut vihreiden jäsen edellisestä perusjytkystä lähtien, joten oli mahdollisuus äänestää uutta pj:täkin. Äänestän itse aina periaatteesta naista tehtävään kuin tehtävään, joten Aaltoa en äänestänyt ekaksi.

Mutta nyt olen silti pettynyt: Pj:ksi on luikerrellut tyyppi, joka ensimmäiseksi haluaa vihreistä jonkun "yleispuolueen" ja puhuu levottomia pääministeriksi pyrkimisestä. Vähän realismia nyt kehiin, ei tässä niin pitkällä olla.

Sitten kusee hommat vielä sillä, että ilmeisesti jo ennen valintaansa on alkanut seukata jonkun puolueorganisaation jäsenen kanssa. Vaimon kanssa ei ole ollut tekemisissäkään enää, joten tämä on sitten yksin hakenut avioeroa. Tästähän sitä tulee niin negatiivista julkisuutta kuin tulla voi. Kerta kaikkiaan typerä ukko.

Nyt olisi ollut naisen vuoro päästä taas pj:ksi. Sen sijaan meillä on omaan erinomaisuuteensa tykästynyt, typerä kukko. Ei tuollaisessa tilanteessa ollut reilua puoluettakaan kohtaan lähteä pj-kisaan ollenkaan.

Vaikkei vihreissä itse asiaa niin paheksuttaisikaan, niin itse silti henk.koht. uskon, että mikäli tilanne olisi ollut laajemmassa tiedossa äänestysaikaan, niin Touko Aalto ei tällä hetkellä olisi pj.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti, me vihreät ollaan niin hyviä ihmisiä maailmaa parantavia höpönassuja aina hulluuteen asti !

Vierailija
42/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ni. Olen ollut vihreiden jäsen edellisestä perusjytkystä lähtien, joten oli mahdollisuus äänestää uutta pj:täkin. Äänestän itse aina periaatteesta naista tehtävään kuin tehtävään, joten Aaltoa en äänestänyt ekaksi.

Mutta nyt olen silti pettynyt: Pj:ksi on luikerrellut tyyppi, joka ensimmäiseksi haluaa vihreistä jonkun "yleispuolueen" ja puhuu levottomia pääministeriksi pyrkimisestä. Vähän realismia nyt kehiin, ei tässä niin pitkällä olla.

Sitten kusee hommat vielä sillä, että ilmeisesti jo ennen valintaansa on alkanut seukata jonkun puolueorganisaation jäsenen kanssa. Vaimon kanssa ei ole ollut tekemisissäkään enää, joten tämä on sitten yksin hakenut avioeroa. Tästähän sitä tulee niin negatiivista julkisuutta kuin tulla voi. Kerta kaikkiaan typerä ukko.

Nyt olisi ollut naisen vuoro päästä taas pj:ksi. Sen sijaan meillä on omaan erinomaisuuteensa tykästynyt, typerä kukko. Ei tuollaisessa tilanteessa ollut reilua puoluettakaan kohtaan lähteä pj-kisaan ollenkaan.

Vaikkei vihreissä itse asiaa niin paheksuttaisikaan, niin itse silti henk.koht. uskon, että mikäli tilanne olisi ollut laajemmassa tiedossa äänestysaikaan, niin Touko Aalto ei tällä hetkellä olisi pj.

Vihreät eivät koskaan paheksu minkäänlaista moraalittomuutta, päinvastoin - kuten me kaikki tiedämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Touko Aallon uusi mies vai nainen?

No vihreämies tietysti :)

Vierailija
44/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä väliä, on ko naimisissa tai eronnut.,ne on sydämmen asioita,ihmisen onnellisuus on pää asia.silloin hoituu työtkin hyvin.

Vierailija
45/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kestä vuottakaan tämäkään!

Vierailija
46/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa jotenkin. Tuskin olisi voittanut puheenjohtajuutta, jos tämä yksityiselämän sössiminen olisi ollut tiedossa ennen vaaleja.

Myös tämä "rehellinen ulostulo" sen jälkeen, kun vaimo on jo jättänyt avioerohakemuksen, aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.

Emma Kari olisi ollut parempi vaihtoehto, olin koko ajan sitä mieltä. Tämä vain vahvistaa asian.

Emma Kari olisi melkein yhtä kamala kuin Touko. Maria Ohisali olisi ollut paras vaihtoehto.

Vierailija
47/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät kannattaa moniavioisuutta, Touko teki vain käytännön testejä. Vaimo on ihme tiukkapipo, kun tuollaisesta hermostuu.

Voi, Piru laittoi minut peukuttamaan. Oikeasti olen pahoillani vaimon puolesta, ja toukopoukon käytös inhottaa.

Väärän peukun saa korjattua painamalla toista peukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan