Olen pettynyt Touko Aaltoon
Ni. Olen ollut vihreiden jäsen edellisestä perusjytkystä lähtien, joten oli mahdollisuus äänestää uutta pj:täkin. Äänestän itse aina periaatteesta naista tehtävään kuin tehtävään, joten Aaltoa en äänestänyt ekaksi.
Mutta nyt olen silti pettynyt: Pj:ksi on luikerrellut tyyppi, joka ensimmäiseksi haluaa vihreistä jonkun "yleispuolueen" ja puhuu levottomia pääministeriksi pyrkimisestä. Vähän realismia nyt kehiin, ei tässä niin pitkällä olla.
Sitten kusee hommat vielä sillä, että ilmeisesti jo ennen valintaansa on alkanut seukata jonkun puolueorganisaation jäsenen kanssa. Vaimon kanssa ei ole ollut tekemisissäkään enää, joten tämä on sitten yksin hakenut avioeroa. Tästähän sitä tulee niin negatiivista julkisuutta kuin tulla voi. Kerta kaikkiaan typerä ukko.
Nyt olisi ollut naisen vuoro päästä taas pj:ksi. Sen sijaan meillä on omaan erinomaisuuteensa tykästynyt, typerä kukko. Ei tuollaisessa tilanteessa ollut reilua puoluettakaan kohtaan lähteä pj-kisaan ollenkaan.
Vaikkei vihreissä itse asiaa niin paheksuttaisikaan, niin itse silti henk.koht. uskon, että mikäli tilanne olisi ollut laajemmassa tiedossa äänestysaikaan, niin Touko Aalto ei tällä hetkellä olisi pj.
Kommentit (47)
Touko menee munalla töihin niinkuin mainoksessa aikoinaan.
Itse ansaittu häpee on pahin. Äänestin pj:ksi.
En enää äänestä Vihreitä. Jos pystyy valehdella vaimolleen, pystyy valehdella mistä vaan ja kelle vaan. Somessa tunnustaminen kansalle on liian myöhään liian vähän.
.. Vihreissä. Siellä valituksi tuli Touko Aalto huolimatta siitä, että monet vihreät olivat etukäteen ilmoittaneet pettämättömällä vihreällä logiikalla, että koska sukupuolella ei saa olla merkitystä puheenjohtajan valinnassa, pitäisi äänestää nimenomaan naista sen varmistamiseksi, että valituksi tulee nainen naiseudestaan huolimatta.
Lähde Pekanporstua.blogspot.fi
Olen tähän saakka äänestänyt Vihreitä ja tästä eteenpäinkin äänestän Vihreitä. Nämä mustamaalausyritykset eivät hetkauta kantaani mihinkään suuntaan. Vihreiden politiikkakeskusteluihin osallistun ihan meidän omilla keskustelufoorumeillani ja kokouksissa.
Itse tykkäsin Toukon valinnasta, mutta kyllä ne meni maku. Mies puhui omasta koulukiusaamisestaan ja onnistui antamaan ainakin minulle hyvin rehellisen ja suoraselkäisen kuvan.
Jos valehtelee ja pettää ihmistä, joka on läheinen ja tuttu, mitäpä tekeekään muille, tuntemattomille ja ei-läheisille. Huijari ja paska koko mies. Puhuu yhtä ja tekee toista, tätä tuossa puolueessa on valitettavan paljon.
Esim. tää lähikouluhomma. Julkivihreet puhuu lähikoulujen puolesta, pitää suvaita jne. Ja omat lapset käy sitten ihan jotain muuta kuin sitä lähikoulua. Voi haistakaa oikeesti paska.
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän saakka äänestänyt Vihreitä ja tästä eteenpäinkin äänestän Vihreitä. Nämä mustamaalausyritykset eivät hetkauta kantaani mihinkään suuntaan. Vihreiden politiikkakeskusteluihin osallistun ihan meidän omilla keskustelufoorumeillani ja kokouksissa.
Eiköhän tässä Touko ole itse maalannut sitä mustaa.
Vihreät kannattaa moniavioisuutta, Touko teki vain käytännön testejä. Vaimo on ihme tiukkapipo, kun tuollaisesta hermostuu.
Kerkisikö olla tekemisissä aviovaimon kanssa yhtään, kun ilmoittaa etteivät ole olleet tekemisissä viime aikoina? Miksi ei ilmoittanut ennen pjvaalia?
Vierailija kirjoitti:
Esim. Ville Niinistö hoiti eronsa tyylikkäästi. Toukolta lähti koko homma käsistä heti. Miten tulee käymään muissa, poliittisissa asioissa?
Hyvin surullinen sekin ero oli. Mutta ylimääräistä skandaalia ei tosiaan ollut, ja Niinistö oli erinomainen pj.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kannattaa moniavioisuutta, Touko teki vain käytännön testejä. Vaimo on ihme tiukkapipo, kun tuollaisesta hermostuu.
Voi, Piru laittoi minut peukuttamaan. Oikeasti olen pahoillani vaimon puolesta, ja toukopoukon käytös inhottaa.
ToukoPouko valehtelee ja pettää, mitä seuraavaksi?
Kuka se puoluetoimistolainen on?
Olisi tuo eroilmoitus voinut illa muutakin kuin minkkismäistä höttöä. Heidän kahdenvälisestä suhteesta tietävät "vain he kaksi"...ja ööö... kolmas pyörä sekä koko puoluetoimisto.
Joko selvitetty kuka toimiston tytöistä rikkoi Toikon avioliiton
Vierailija kirjoitti:
Talouspäällikön sijaisen kuva häipynyt
Onko sama?
http://ylioppilaslehti.fi/2003/03/ehdokas-poltti-pilvea-vaalimokilla-ar…
Minä taas olen pettynyt siihen, että touko ällö on syntynyt maailmaan Suomea tuhoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko selvitetty kuka toimiston tytöistä rikkoi Toikon avioliiton
Kyllä se Touko rikkoi sen avioliittonsa ihan itse.
Onko Touko Aallon uusi mies vai nainen?
Ikävintähän vihreille on jos puheenjohtajan sukupuoleen pettyneet feministit aloittavat nyt lokakampanjan. Muita tuskin hirveästi kiinnostaa - vaikka mainetahra tulikin, niin ei tässä maailmassa kukaan muistele avioeroja enää seuraavien eduskuntavaalien aikaan.