Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt Touko Aaltoon

Vierailija
09.08.2017 |

Ni. Olen ollut vihreiden jäsen edellisestä perusjytkystä lähtien, joten oli mahdollisuus äänestää uutta pj:täkin. Äänestän itse aina periaatteesta naista tehtävään kuin tehtävään, joten Aaltoa en äänestänyt ekaksi.

Mutta nyt olen silti pettynyt: Pj:ksi on luikerrellut tyyppi, joka ensimmäiseksi haluaa vihreistä jonkun "yleispuolueen" ja puhuu levottomia pääministeriksi pyrkimisestä. Vähän realismia nyt kehiin, ei tässä niin pitkällä olla.

Sitten kusee hommat vielä sillä, että ilmeisesti jo ennen valintaansa on alkanut seukata jonkun puolueorganisaation jäsenen kanssa. Vaimon kanssa ei ole ollut tekemisissäkään enää, joten tämä on sitten yksin hakenut avioeroa. Tästähän sitä tulee niin negatiivista julkisuutta kuin tulla voi. Kerta kaikkiaan typerä ukko.

Nyt olisi ollut naisen vuoro päästä taas pj:ksi. Sen sijaan meillä on omaan erinomaisuuteensa tykästynyt, typerä kukko. Ei tuollaisessa tilanteessa ollut reilua puoluettakaan kohtaan lähteä pj-kisaan ollenkaan.

Vaikkei vihreissä itse asiaa niin paheksuttaisikaan, niin itse silti henk.koht. uskon, että mikäli tilanne olisi ollut laajemmassa tiedossa äänestysaikaan, niin Touko Aalto ei tällä hetkellä olisi pj.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö vaimoaan vai miten se kolmas pyörä liittyy suhteeseen?

Vierailija
2/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei aina mene niinkuin sen on suunnitellut. Joskus elämä on musertavan vaikeaa.

Olemme päätyneet yhdessä vaimoni kanssa päätökseen erota. Vaimoni jätti yksin eroanomuksen, mutta päätös oli yhteinen.

Kahden ihmisen yhteinen elämä on vain ja ainostaan kahden ihmisen välinen asia. Kukaan ulkopuolinen ei sitä koskaan voi ymmärtää, tietää ja tuntea, kuten ne kaksi ihmistä, jotka ovat yhteistä elämää yhdessä eläneet.

Vaikka eron taustat ovat syvällä kahden ihmisen välillä, asiaan liittyy myös kolmas ihminen.

Minulla on suhde Vihreiden puoluetoimistolla työskentelevän ihmisen kanssa.

Näin. Asiat on sanottu. Elämä on välillä suunnattoman raskasta, mutta elämä jatkuu.

Toivon, että ihmiset voivat kunniottaa toisten ihmisten yksityisyyttä enkä tule asiaa enää tämän enempää kommentoimaan.

Vierailija
4/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi Touko-pojan pitänyt malttaa mielensä ja jättää pj-kisat seuraavalle kierrokselle. Vihreiden pj-sääntöjen mukaan olisi ollut realistinen vaihtoehto. Kun on akuutti pettämistilanne kotona päällä ja itse se syylliseksi osoitettava osapuoli, niin ei pyritä minkään puolueen ykköspaikalle. Eikä varsinkaan katkaista puheyhteyksiä vaimoon niin, että tämä lähtee yksin viemään eroanomusta.

Vierailija
5/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Ville Niinistö hoiti eronsa tyylikkäästi. Toukolta lähti koko homma käsistä heti. Miten tulee käymään muissa, poliittisissa asioissa?

Vierailija
6/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei olisi. Nämä vihreät ja persut ovat kaikki samaa. Politiikan isotpojat menevät siitä missä aita on matalin, eli pettävät puolisonsa.

Kokkarit, keskustalaiset, ruotsalaiset - mua hämmästyttää, että näillä politiikan tekijöillä on niinkin paljon vientiä. Rehellisyyden nimissä, Touko ja Jussi - no way! Molemmat hyvin epäseksikkäitä ilman poliittista valtaa. Kanerva - nuorena ok. Kanki-Kaikkonen (eiks hälläkin ollut joku viritys) no!

Kuka nainen näihin jo tiedettyihin varattuihin ryhtyy.

Vierailija
7/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis petti ja valehteli. Jos pettää läheisensä niin mitä muuta esim pääministerinä olisi valmis tekemään. Ehkä maanpetoksen.

Vierailija
8/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä heittää hohtimia kaivoon. Olen aina pitänyt vihreitä miehiä joko hintteinä tai munattomina. Nythän puheenjohtaja osoittautui ihan mahtisonniksi. Katson puoluetta ihan uusin silmin.

Vierailija
9/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun luin uutisen että laihtunut todella paljon niin aloin epäillä. Yleensä ihmiset jotka laihtuvat ovat rakastuneita.

Ja aplodit petetylle vaimolle: et jäänyt päivystämään, että miten tässä käy vaan päätit mennä omaa matkaasi. Hieno juttu. Ikävä kyllä vihreät on sen verran tolloja, että eivät tälläisestä episodista välitä. Kierrätystä, kierrätystä! Toukokin kiertää kuten mikä muu tahansa (bio)jäte. Sorry, en voinut vastustaa...

Vierailija
10/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaliteema: kiimaa puoluetoimistolla

Vierailija
11/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Touko olekin entinen kommunisti? Hän ei varmasti välitä pätkääkään sellaisista umpiporvarillisista instituutioista kuin avioliitto.

Vierailija
12/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ja vasemmisto menevät niin iloisesti sekaisin, että äänestäjä ei tiedä ketä äänestää.

Vierailija
13/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muna vie ja mies vikisee.

Ja tämä on vasta alkua,mitä kaikkea tulemmekaan näkemään.

Vierailija
14/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehestä paljastui pahis

Vierailija
15/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspäällikön sijaisen kuva häipynyt

Vierailija
16/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun muut ihmiset ja kannattajat kiittelee ja kehuu Toukoa siitä, että hän suoraselkäisesti ja rehellisesti itse asiasta kertoi. Mitä ihmettä? Vaimohan oli jo hakenut eroa joten asia olisi tullut muutenkin ilmi. Ei tuo ole mitään suoraselkäisyyttä. Se on huomionhakuista säälin kerjäämistä.

Vierailija
17/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tämä liitonrikkoja tyttis on?

Vierailija
18/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa jotenkin. Tuskin olisi voittanut puheenjohtajuutta, jos tämä yksityiselämän sössiminen olisi ollut tiedossa ennen vaaleja.

Myös tämä "rehellinen ulostulo" sen jälkeen, kun vaimo on jo jättänyt avioerohakemuksen, aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.

Emma Kari olisi ollut parempi vaihtoehto, olin koko ajan sitä mieltä. Tämä vain vahvistaa asian.

Vierailija
20/47 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreat sai mita ansaitsi,hyvä pouko.

Muahahahaha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi