Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö vastaamassa kysymyksiin hetken aikaa

Vierailija
02.04.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa äideistä kertoo ettei ole puutunut kokonaan ja silti jatkavat leikkausta? Eikö puudutetta saa annettua lisää tai vaihtoehtoisesti nukutettua?

sektiota odottelen...

Vierailija
2/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


osa äideistä kertoo ettei ole puutunut kokonaan ja silti jatkavat leikkausta? Eikö puudutetta saa annettua lisää tai vaihtoehtoisesti nukutettua?

sektiota odottelen...[

Kosketustunto puudutuksen jälkeenkin jää. Tunnet kaiken,mitä tehdään,mutta et kipuna. Jos tuntuu kipuna, täytyy puuduttaa lisää tai nukuttaa.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


38+3 menossa ja varsinaisia harjoitussuppareita en ole koko raskauden aikana tuntenut. Tenava myllertää mahassa todella voimakkaasti ja välillä olen sen vuoksi todella kipeänä. Voiko tämä olla syynä, että en ole tuntenut näitä harjoitussupistuksia?

Nyt viime päivinä on vatsan kovettumista tuntunut, mutta se on ollut pitkäkestoista. Yhtenä päivänäkin olin ihan tuskainen koko päivän. Illaksi maha kuitenkin rentoutui ja tenavakin alkoi möyrimään. Onko ollenkaan normaalia?





Vierailija
4/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kertomasi kuulostaa ihan loppuraskauden normaaleilta vaivoilta ja tuntemuksilta. Yritä jaksaa vielä, eihän pitkä aika ole jäljellä. Onnea sitten aikanaan synnytykseen.

klö

Vierailija
5/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipua lieventää mitenkään? Epiduraali ja sänkysynnytys ja kohdunkaulapuudute ja jakkarasynnytys kummassakin ponnistusvaihe kauhein.

Vierailija
6/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudendaali ponnistusvaiheessa on kokeilematta, jos se vaan ehditään laittaa. Kysy sellaista.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun synnytyksestä on jo vuosi? Maksaako se jotain? Miksei sitä annettu automaattisesti, kun jotkut ovat saaneet?

Vierailija
8/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän voi raskauden alkua pitkittää Vasta muutaman kuukauden kuluttua imetyksen lopettamisesta on hormonitoiminta normaalia. Jos kuukautisesi ovat jo säännölliset, voi raskaus alkaa helpommin.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epikriisi tehdäänkin vain, jos raskaudessa tai synnytyksessä on jotain poikkeavaa, muuten siis ei. Asiaankuuluvat paperit saat kirjallisella pyynnöllä sairaalan arkistosta.

klö

Vierailija
10/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiivatulehduksesta haittaa vauvalle, olen viikolla 20?

Ostin gynophiluspuikkoja, saanko hoidettua vain niillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä