Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskausoireita olla jo 5 päivää ovulaatiosta??

Vierailija
27.03.2006 |

Mulla on tänään ollut rinnat kipeet, molempia särkee, jomottaa ja vihloo eikä niihin oikein kärsis koskeakaan. Vähän niinkuin just ennen menkkoja... mutta menkat alkaa (jos alkaa) vasta 5-6. 4.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan olla, että ovulaatiosi onkin ollut jo aiemmin!

Vierailija
2/9 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen arkuus ennen menkkoja ei ole kyllä ikinä ollut näin aikaisin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo eilen nipisteli ja vihloi oikein kunnolla (ei normaalisti näin voimakkaasti ennen kk eikä näin aikaisin). Kuukautiset pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Jospa sittenkin raskausoire??

ap

Vierailija
4/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Toivot siis olevasi raskaana ja kaikki viittaa siihen. Itselläni on näin, oireita on vaikka mitä, mutta kuitenkin sitten kuukautiset tulevat normaalisti.

Vierailija
5/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivot siis olevasi raskaana ja kaikki viittaa siihen. Itselläni on näin, oireita on vaikka mitä, mutta kuitenkin sitten kuukautiset tulevat normaalisti.

Vähän niinkuin maito nousisi rintoihin. Ja on näitä toivekuukausia ollut sen verran useita, että luulisi että vastaava olisi tapahtunut aiemminkin.

Vierailija
6/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menkat alkamassa normaalia aikaisemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aluksi se ei juuri aiheuta mitään hormonaalisia muutoksia. Ekat oireet voivat käsittääkseni tulla n. 4 päivää ennen oletettuja menkkoja. Itselläni ekana oireena on ollut molemmissa raskauksissa palelu pari päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa.

Vierailija
8/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän vastaavat oireet kaksi kertaa reilusti ennen kuukautisia. Rinnoissa juuri tuo tuntemus " kuin maito nousisi" . Testasin molemmilla kerroilla haalean plussan, mutta molemmat päätyivät varhaiseen keskenmenoon. Nuo oireet ei tientenkään ennusta mitään keskenmenoa, jos olet raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnutte olevan asiantuntijoita.. Että voiko viikko oviksesta alkaa pahoinvointi. Ei oksennuta, mutta tulee äklö olo??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä