Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit ostaa 3 uutta vaatetta, mitä ostaisit?

Vierailija
02.04.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-goretex-puku

-vaelluskengät

-kävelykengät

Vierailija
2/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uudet suorat pitkät tummat housut. Takinkin jo hommasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- polvipituinen istuva musta nahkatakki

- mustat suorat housut (oikean mallisia en löydä mistään)

- jakku (tiedän mitä etsin, mutta sellaisia ei myydä missään tässä maassa)

Vierailija
4/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kevätkengät sekä jonkinlaiset farkut.



Alennusmyynneistä ostin talvella kolme paitaa. Sitä ennen olin ostanut itselleni vaatteita pari vuotta aikaisemmin, ostin imetysrintsikat. Viimesen kymmenen vuoden aikana oon ostanu varmaan yhteensä pienen matkalaukullisen vaatteita itselleni. Jostakin on tingittävä. Teen itse paljon vaatteita ja kankaat hankin alennusmyynnistä, huutiksesta ja kirppareilta.

Vierailija
5/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Joku keväinen kiva hame, esim Hanna Sarenilta. Trendikäs nuorten toppi Union Fivesta. Siisti, klassinen trenssi tyylinen kevättakki Stockalta.

Vierailija
6/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Urheilurintsikat, tukevat ja hyvälaatuiset

2. Farkut, lantiomalliset ja tiedän ettei ne enään ole muodissa ;-)

3. Pusero/paita, kivan värinen 1/2 tai 2/3 hihainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi