Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä omakeksimiä nimiä esim. naapureille?

Vierailija
08.08.2017 |

Meillä on, on myös saman kadun asukkaille ja aika nopsaan nimetään vaikkapa saman lomakohteen / hotellin yms. asukkaita. En tiedä mistä tämä nimeäminen tulee, siksi kysyn onko muillakin?
Naapurustossamme asuu mm.:
Tupakkamummo
Huulipunamummo
Isopää
Hienot rouvat (nainen ja mies)
Fädit / Läskit
Avainkaulapappa
Tupakkamies
Kasetti
Veikka
Takapolvinainen

Kommentit (595)

Vierailija
101/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruuna

Vierailija
102/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmen luhtitalon yhteisössä asuu lesbot (kaksi naista), nuori pari, vanha pari, kalju nainen, 7:n lapsen äiti ja expertti. Expertti on meidän hyvä kaverimme ja taitava kaikessa. Muut ovat jokseensa tuntemattomia meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki-auki-mies, lapset keksiny: raivopepputäti ;D ja kun koiran omistan niin: Tessun omistaja, Mustin omistaja, Murren omistaja... :D

Vierailija
104/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten te jaksatte niin kiinnittää huomioita naapureihin ja niiden tekemisiin. :) En itse jotenkin viitsi tuhlata energiaa "nimeämällä" ja tarkkailemalla naapureita. Ne on aika yhdentekeviä mulle. Tottakai jos on joku ärsyttävä huutaja tai vastaava, niin sitten se olisi varmaan "huutaja"?

Tästä on kyllä äitini kanssa väännetty joskus. Hän pällistelee ja tuijottaa ihmisiä. Itse taas en juurikaan jaksa kiinnostua muiden vahtaamisesta ja niiden tekemisistä, ellei minua häiritse.

Ehkä teillekin naapurit ovat keksineet lempinimen? Jonkun mielestä "kyttääjä", "kouvolatukkainen täti", tai "viereisen auton erittäin lähelle pysäköivä".

Nojuu, en minä kritisoi, ihmettelen vain vähän. :)

"Herkkäsielu"

Tai Energiansäästäjä.

Vierailija
105/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli

Pukki

Visa

Make

Toini

Meillä on miehen kanssa tapana ristiä henkilöt uudelleen sen mukaan, miltä he omasta mielestä näyttävät. Kerrostalossa kun asutaan, niin harvemmin tuntee henkilön etunimeä, vaikka sukunimi selvillä olisikin. Hauskaa ja harmitonta viihdettä :)

Ai niin, ja minusta ja miehestäni on varmasti joku myös keksinyt uudet nimet tai kuvailut. Ei haittaa, jos en saa itse sitä tietää :)

Vierailija
106/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkisähkäri on Temptation Island.

Vierailija
107/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurppanaamamummo, isomahamies, kolisuttajaämmä joka itse valittaa kaikesta, autistityty, kyylääjuntti joka ei osaa heitä sanoa, hiirulainen

Vierailija
108/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irmeli

Pukki

Visa

Make

Toini

Meillä on miehen kanssa tapana ristiä henkilöt uudelleen sen mukaan, miltä he omasta mielestä näyttävät. Kerrostalossa kun asutaan, niin harvemmin tuntee henkilön etunimeä, vaikka sukunimi selvillä olisikin. Hauskaa ja harmitonta viihdettä :)

Ai niin, ja minusta ja miehestäni on varmasti joku myös keksinyt uudet nimet tai kuvailut. Ei haittaa, jos en saa itse sitä tietää :)

Tästä unohtui vielä Pipsa ja Raivo-Kalle

Vierailija
109/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einstein

Yläkerran ukko ja akka

Pianotyyppi

Pilvityypit

Vierailija
110/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa bongattiin aikanaan salilla mies, joka sai nimen "Kusipäisen näköinen mies". En oikein muista miksi. Myöhemmin tapasin ihan sattumalta tämän miehen muussa yhteydessä ja hän oli tosi mukava 😊

Vierailija
111/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on elämä, minkä vuoksi en kyttää naapureita.

Vierailija
112/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohivirsu (Erikoinen hippimies, jonka voisi kuvitella käyskentelevän pihamaalla tuohivirsuissa)

Pallukainen (Pyöreähkö iloinen naishenkilö)

Jonnet (Kaksi opiskelijapoikaa kimppakämpässä)

Koiramuija

Yhteishengen luojat (Pariskunta, jotka jatkuvasti keksivät uusia tapahtumia taloyhtiön porukalle, jättävät usein heippalappuja ja lakaisevat katua suurieleisesti, viettävät myös paljon aikaa pihalla ja jutustelevat kaikille)

Vierailija
113/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinoiva

Vierailija
114/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton tyttö, jonka naapurina on masturboija (myös tyttö), atleetti, joogaaja, alkoholistine***ri...

Meille näkyy todella monen opiskelijan yksiö, joissa ilmeisesti muiden ikkunoiden vähyyden takia tykätään pitää ulkoseinän laajoja lasi-ikkunoita useimmiten ilman verhoja. Näkee ihan tirkistelemättä mitä kukin iltaisin tai viikonloppuisin harrastaa.

Noi nimet tulee vain tilanteista, joita moni tekee arkipäiväisesti avoimesti ikkunan edessä ilman että vaivautuu asioitaan verhoilla peittelemään.

Vierailija
115/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa rapussa aikanaan Naapurin sikaniska ja hänen vaimonsa. Ukko oli lyhytkaulainen ja möykkäsi yhtiökokouksessa - rouvalta en tainnut kuulla sanaakaan ikinä.

Vierailija
116/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisiä ja nykyisiä:

Vanhapoika

Svedut (koska ruotsinkielisiä)

Wt-muija

Retardi

Hauska mummo

Kiljusen herrasväki

Päätykämppäläiset

Nuoripari

Ex-narkit (ovat oikeasti, itse kertoneet)

Koiramummo

Irakit

Mersumies

Vanha pappa ja vanhan papan vaimo

Pulska poika

Kapiainen (oli oikeasti)

Mormonit (ovat oikeasti)

Olis TODELLA mielenkiintoista kuulla oma nimi :D

Vierailija
117/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini talossa asuu mm. Säälittävä, Janin mummo, Mersumies ja Mä täytän tänään viiskymmentä.

Vierailija
118/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mamma ja pappa seinän takaa

- mäyräkoiramuija/vitun nirppanokka (hän ja koiransa ovat yhtä kiukkuisen näköisiä koko ajan, koira räksyttää ja muija mulkaisee jos kävelee vastaan)

- labradorimuija

- Keijo ja Keijon äiti

- Eemeli, Eemelin isä ja äiti

- Joona, Joonan isä ja äiti

- Heini

- vitun lahtelaiset (ja pariskunnan mies on Julle)

- juoksijapappa (käy lenkillä tosi usein, ja harrastaa porrastreenejä juoksemalla rapussa)

- volvoäijä

- volkkaripoika

- naapurin kissat

Viereisessä talossa asuvat myös tupakkapoika ja runkkari. Tupakkapoika käy todella usein tupakalla, keskellä yötäkin. Runkkari taas, noh, hänen olohuoneeseensa näkee suoraan meidän olohuoneen ikkunasta. Olin kerran kahvittelemassa kaverini kanssa, kun vilkaisin ulos ikkunasta ja verkkokalvoille paloi näky lihavahkosta miehestä sohvalla, käsi housuissa, tekemässä edestakaista liikettä :O Nyt on onneksi muuttanut järjestystä, sohvan sijaan ikkunasta näkyy telkkari.

Vierailija
119/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä rivitalossa tiedetään nimeltä suurinosa naapureista, mutta kerrostalossa aikoinaan naapureitamme olivat mm. joulupukkinaama, mafioso ja ahdistelijamummo. :D

Vierailija
120/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökimuija, Koiramies, Savumies, ACDC, Tumma muija, Apinamies... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme