Miksi miehiltä on niin vaikeaa saada hellyyttä?
Onko niin, että miehet eivät pidä hellyydenosoituksista eivätkä niiden antamisesta naiselleen? Koska helpompaa on saada kameli neulansilmän läpi kuin mies osoittamaan hellyyttä naiselleen vapaaehtoisesti, oma- aloitteisesti kerran vuorokaudessa.
Ainakin oman suhteeni alussa mies kyllä silitteli, suukotteli ja halaili minua joka päivä. Nyt olen kuin huonekalu hänelle, tuskin huomaa läsnäoloani. Koskaan ei enää oma-aloitteisesti halaile, ota kainaloon, silittele. Itse änkeän kyllä miehen kylkeen kiinni sohvalla ja sängyssä, silittelen ja pidän hyvänä. Hän ei lotkauta eväänsäkkään. On niin sanotusti lahnana.
Itse ainakin koen niin, että kun ollaan parisuhteessa, niin kosketus, läheisyys ja toisen helliminen kuuluu joka päivään. Muuten en tunne, että olen haluttu ja hyväksytty. Mutta ehkä miesten maailmaan moinen ei kuulu. Ehkä he eivät sitten kaipaa kosketusta ja hellyyttä lainkaan?
Seksiä on joo, jonka jälkeen mies vetäytyy ja lähtee ulos tupakille. Siinä ne jälkihellittelyt sitten...
Kommentit (134)
Täällä myös mies, jolla olisi kovasti hellyyttä jakaa, mutta ottajia ei ole näkynyt. ;___:
Vierailija kirjoitti:
Sikso koska kiinnostutte vain niistä jännämiehistä, heitä kiinnostaa vain seksi. Ei tätä niin vaikeaa ole tajuta.
No ei, pelkkä seksi kiinnosta suurinta osaa miehistä oli ne siiten jänniä tai kilttejä. Ainoa ero on siinä että se jännis onnistuu siinä mistä kilttis ainoastaan unelmoi ja kateuksissaan kilttis sitten haukkuu sekä naiset että jännikset.
Ei niitä miehiä juuri vapaana liiku, jotka on parisuhdekelpoisia eli arvostavat muita ihmisiä ja kohtelevat muita ihmisiä kauniisti ja kunnioittavasti. Saati että pitävät kokonaisvaltaisesti huolta sekä terveydestään että itsestään eli ei ole jotain riippuvuutta tai päihdeongelmaa. Harvassa on tällaiset miehet, joille se parisuhde ja arkihellyys on edes yhtä tärkeää kuin seksi.
Lopputuloksena puutteessa oleva nainen tyytyy tarjolla olevaan jännikseen jotta saa edes sen kertapanon.
Vierailija kirjoitti:
Minulta kyllä saisi hellyyttä, mutta minun on sitä vähän vaikea antaa, kun en kelpaa kenellekään.
Sama. Naiset valitsee todella maskuliinisia alfa-miehiä ja sitten ihmettelee kun ei saa hellyyttä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni ei ikinä halaillut tai kosketellut muuten kun jos tahtoi seksiä. Sillonkin se piti suorittaa mahdollisimman nopeasti, jotta sitten päästiin itse asiaan. Minulle seksistä tuli pakkopulla jolla "ostin" hitusen läheisyyttä. Mikään ei auttanut vaikka kuinka yritin puhua ja jos itse yritin halailua saattoi mies tuskaista, ettei hänen nyt tee mieli panna. Tai jos teki mieli, niin sitten äkkiä makuuhuoneen puolelle. Minulta meni lopulta halut kokonaan.
Uuden mieheni kanssa onkin sitten ihan toisin. Hän rakastaa halailua, pussailee ohi kulkiessaan, pitää kädestä. Sillä seurauksella, että minä- ex lahna - käyn älyttömän kuumana ja tahtoisin seksiä vaikka joka päivä, paljon useammin kuin nykyinen mieheni. Yritän kuitenkin olla painostamatta, ettei hänelle käy kuin minulle entisessä suhteessani. Seksi ja läheisyys ovat ihania asioita. Onneksi löysin miehen jonka kanssa saan molempia!
Ihan samanlainen kokemus. Sängyssä pyysin silittämään selkääni niin sitä tehtiin 20sek jonka jälkeen siirtyi alemmas kun "ei tässä koko yötä ole aikaa". Olisin kyllä suostunut seksiinkin jos edes joskus hän olisi pitänyt minua ensin hyvänä edes 5 tai 10min. Jotkut miehet ovat niin itsekkäitä.
Tuntuu että suurin osa on. Aivan liian moni mies tosiaan kuvittelee että se pienikin hellyys ja läheisyys on esileikki ja seuraavaksi pannaan. Olisi ihanaa katsella sohvalla vaikka leffaa miehen kainalossa sivellen samalla vaikka selkää/käsivartta/sormia mutta ei, ei ole ihan yksi eikä kaksi miestä jotka on kuvitellut että siitä voi "vaivihkaa" työntää naisen päätä omaan syliinsä koska tottahan nainen voi samalla antaa ainakin poskihoidon. Ja sitten kun tästä "kunniasta" kieltäytyy niin sitten saakin kuulla olevansa pihtari joka ainoastaan v*ttuillakseen härnää tulemalla viereen hiplaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikso koska kiinnostutte vain niistä jännämiehistä, heitä kiinnostaa vain seksi. Ei tätä niin vaikeaa ole tajuta.
No ei, pelkkä seksi kiinnosta suurinta osaa miehistä oli ne siiten jänniä tai kilttejä. Ainoa ero on siinä että se jännis onnistuu siinä mistä kilttis ainoastaan unelmoi ja kateuksissaan kilttis sitten haukkuu sekä naiset että jännikset.
Ei niitä miehiä juuri vapaana liiku, jotka on parisuhdekelpoisia eli arvostavat muita ihmisiä ja kohtelevat muita ihmisiä kauniisti ja kunnioittavasti. Saati että pitävät kokonaisvaltaisesti huolta sekä terveydestään että itsestään eli ei ole jotain riippuvuutta tai päihdeongelmaa. Harvassa on tällaiset miehet, joille se parisuhde ja arkihellyys on edes yhtä tärkeää kuin seksi.
Lopputuloksena puutteessa oleva nainen tyytyy tarjolla olevaan jännikseen jotta saa edes sen kertapanon.
Juuri näin. Itse tosin totesin, että irtoseksi ei ole sen arvoista eli olen sitten ennemmin ihan kokonaan ilman vaikka hankalalta tämäkin tuntuu. Varsinkin kun tuntuu että halut vain kasvaa kun ikää tulee.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta kyllä saisi hellyyttä, mutta minun on sitä vähän vaikea antaa, kun en kelpaa kenellekään.
Sama. Naiset valitsee todella maskuliinisia alfa-miehiä ja sitten ihmettelee kun ei saa hellyyttä..
Mahtaako sinulla olla minkälainen käsitys maskuliinisesta alfamiehestä? Minusta niitä on oikeasti hyvin vähän, eli ei sellaista ilmestystä ihan kaikki naiset voi valita vaan tuo hellyyden puute johtuu kyllä jostain muusta.
Itse näin tällaisen maskuliinisen alfamiehen viimeksi miltei vuosi sitten eräässä kauppakeskuksessa ja tämä maskuliininen alfamies oli kyllä hyvinkin pehmon oloinen kun vietti aikaansa kahvilassa vaimonsa ja lapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä miehiä juuri vapaana liiku, jotka on parisuhdekelpoisia eli arvostavat muita ihmisiä ja kohtelevat muita ihmisiä kauniisti ja kunnioittavasti.
Nimenomaan nuo miehet ovat kaikki vapaana ja ne muut on parisuhteissa. Tuollainen pehmokäytös kun ei vetoa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun ennen seksiä pitäisi tunti kiehnätä niin saa muutaman kerran vaihtaa alushousut ennenkun edes pääsee puuhiin.
Taidat laueta aika herkästi? Parit touharit nyt vaan tekee hyvää. Opettele pidättämään.
Nestettä tulee jo etukäteen ja jos mies laukeaa yli kolme kertaa viikossa siitä voi seurata kehoon puutostiloja.
No jopas keksit selityksen. Ja annas kun arvaat, näistä puutostiloista ei ole tietoakaan jos saisit roiskaista (vaikka joka ilta) nesteesi muualle kuin housuihisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä miehiä juuri vapaana liiku, jotka on parisuhdekelpoisia eli arvostavat muita ihmisiä ja kohtelevat muita ihmisiä kauniisti ja kunnioittavasti.
Nimenomaan nuo miehet ovat kaikki vapaana ja ne muut on parisuhteissa. Tuollainen pehmokäytös kun ei vetoa naisiin.
Lainasit sitten vain sen pienen pätkän joka sopii sinuun. Pehmokäytös todellakin vetoaa naisiin, mutta esim alkoholiongelma on yhä edelleen ongelma joka saa kokonaisuuden miinukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni ei ikinä halaillut tai kosketellut muuten kun jos tahtoi seksiä. Sillonkin se piti suorittaa mahdollisimman nopeasti, jotta sitten päästiin itse asiaan. Minulle seksistä tuli pakkopulla jolla "ostin" hitusen läheisyyttä. Mikään ei auttanut vaikka kuinka yritin puhua ja jos itse yritin halailua saattoi mies tuskaista, ettei hänen nyt tee mieli panna. Tai jos teki mieli, niin sitten äkkiä makuuhuoneen puolelle. Minulta meni lopulta halut kokonaan.
Entä jos asia käännetään niin, että nainen ei koskaan antanut ja halunnut seksiä paitsi silloin kun halusi läheisyttää, kosketuksia ja suukottelua. Minulle koskettelusta tuli pakkopulla jolla ostin hitusen seksiä.
Tämähän on väärin? Ei miehelle saa olla tarpeita, on vaan oltava naisen tyydyttäjä milloin milläkin tavalla kuin nainen sattuu kulloinkin vaatimaan.
Sinulle mitä ilmeisimmin sopii ainoastaan maksullinen nainen kun kerran seksi on sinulle ainoastaan yhdyntä ilman esileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt hyvänen aika tuota itsesäälin määrää. Kyllä ainakin minun aviomieheni on naimisissa vaikka arvostaa muita ihmisiä ja kohtelee muita kauniisti ja kunnioittavasti. Enkä ole edes aikeissa vaihtaa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden mieheni kanssa onkin sitten ihan toisin. Hän rakastaa halailua, pussailee ohi kulkiessaan, pitää kädestä. Sillä seurauksella, että minä- ex lahna - käyn älyttömän kuumana ja tahtoisin seksiä vaikka joka päivä, paljon useammin kuin nykyinen mieheni. Yritän kuitenkin olla painostamatta, ettei hänelle käy kuin minulle entisessä suhteessani. Seksi ja läheisyys ovat ihania asioita. Onneksi löysin miehen jonka kanssa saan molempia!
Täällä sama homma!
Eksän kanssa läheisyys tarkoitti aina automaattisesti SEKSIÄ. Ei voitu mennä suihkuun yhdessä, kun oli jo penis tiellä. Jos menin sohvalle viereen - armoton hipelöinti alkoi. Lusikassa nukkuminen - kanki samantien persiissä kiinni. Mulla lähti halut läheisyyden puutteen takia. En enää halunnut edes vilkaista miestä päin, kun tiesin, että pitää hypätä petiin. Erottiin, kun seksiä ei ollut 2 vuoteen ja mies haukkui frigidiksi..
Nykyisen kanssa saa niin paljon hellyyttä kuin haluaa. Seksi on täysin eri asia ja jopa voi ihan rauhassa nyhvätä, kiehnätä, hakeutua kainaloon, että tarvitsisi pelätä armotonta erektiota. Se on ihana tunne!
Ja itse siis kyllä nykyään ihan muuta kuin frigidi. Mies ei saa rauhaa ollenkaan, kun olen niin innoissani :)
Voi herranen aika! Armoton erektiokaan ei tarkoita, että mies haluaisi pelkkää seksiä. Hyvältä tuntuva kosketus jo aiheuttaa minulle seisokin. Onneksi kukaan nainen ei ole pelännyt/pannut pahakseen seisokkiani silloinkaan, kun tarkoituksena on vain halia.
Mutta kun eksäni kanssa se tarkoitti. En saanut haleja/pusuja/läheisyyttä, ilman että hän halusi seksiä! Läheisyys on täysin eri asia kuin seksi..
Nykyisen kanssa en pahastu, jos olemme suihkussa ja hänellä on seisokki. Se ei tarkoita sitä, että hän alkaa samantien _hipelöimään_ ja ehdottelemaan, vaan voimme edelleen olla lähekkäin, pussailla, hyväillä ja olla vain ja vaikka myöhemmi jatkaa.. Eli hänen kanssaan saa eri syystä läheisyyttä ja seisokki ei automaattisesti tarkoita "nyt pannaan" reaktiota.
Miksi haluat ymmärtää väärin?
Mutta auta armias jos miehellä ei seiso tai mies haluaa vain halailla kun nainen sattuukin suihkussa haluamaan muutakin! Helvetti on irti sen jälkeen.
Oot kyllä säälittävä. Kaikesta pitää vängätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun ennen seksiä pitäisi tunti kiehnätä niin saa muutaman kerran vaihtaa alushousut ennenkun edes pääsee puuhiin.
Taidat laueta aika herkästi? Parit touharit nyt vaan tekee hyvää. Opettele pidättämään.
Nestettä tulee jo etukäteen ja jos mies laukeaa yli kolme kertaa viikossa siitä voi seurata kehoon puutostiloja.
No jopas keksit selityksen. Ja annas kun arvaat, näistä puutostiloista ei ole tietoakaan jos saisit roiskaista (vaikka joka ilta) nesteesi muualle kuin housuihisi?
Odotetusti on turha yrittää puhua näille järkeä.