Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiltä on niin vaikeaa saada hellyyttä?

Vierailija
08.08.2017 |

Onko niin, että miehet eivät pidä hellyydenosoituksista eivätkä niiden antamisesta naiselleen? Koska helpompaa on saada kameli neulansilmän läpi kuin mies osoittamaan hellyyttä naiselleen vapaaehtoisesti, oma- aloitteisesti kerran vuorokaudessa.
Ainakin oman suhteeni alussa mies kyllä silitteli, suukotteli ja halaili minua joka päivä. Nyt olen kuin huonekalu hänelle, tuskin huomaa läsnäoloani. Koskaan ei enää oma-aloitteisesti halaile, ota kainaloon, silittele. Itse änkeän kyllä miehen kylkeen kiinni sohvalla ja sängyssä, silittelen ja pidän hyvänä. Hän ei lotkauta eväänsäkkään. On niin sanotusti lahnana.
Itse ainakin koen niin, että kun ollaan parisuhteessa, niin kosketus, läheisyys ja toisen helliminen kuuluu joka päivään. Muuten en tunne, että olen haluttu ja hyväksytty. Mutta ehkä miesten maailmaan moinen ei kuulu. Ehkä he eivät sitten kaipaa kosketusta ja hellyyttä lainkaan?
Seksiä on joo, jonka jälkeen mies vetäytyy ja lähtee ulos tupakille. Siinä ne jälkihellittelyt sitten...

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies hellittelee mua useasti päivässä, haluaa kävellä kaupungilla kainalokkain, kahvilassa istuessa ottaa käteni käsiinsä ja suukottelee sormenpäitä. Katsoo silmiin ja kertoo rakastavansa. Hellittelyn tarkoitus ei ole johtaa seksiin vaan ilmaista rakkautta. Sitten kun seksiä on (päivittäin, jos suinkin mahdollista, koska käyn todella kuumana mieheeni), hellittely jatkuu sen aikanakin. Mieheni ei koskaan käytä minua seksiobjektinaan, vaan nautinto on hänelle molemminpuolista. Hän seuraa reaktioitani herkästi ja sopeuttaa toimintaansa niiden mukaan.

Arvatkaa päästänkö tätä miestä koskaan menemään?

<3

Yäk 😂

Sanoin aiemmin, etten voisi olla suhteessa jossa ei saa huomiota ja hellyyttä, mutta rajansa kaikella! Jos mieheni tuijottaisi minua julkisella paikalla intensiivisesti ja imelästi ja suukottelisi sormenpäitäni, niin ahdistuisin kuoliaaksi. Huomiota saa ja pitää osoittaa, mutta tuo kuulostaa jo ahdistelulta ja omistamishaluisuudelta 😬

Vierailija
62/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies hellittelee mua useasti päivässä, haluaa kävellä kaupungilla kainalokkain, kahvilassa istuessa ottaa käteni käsiinsä ja suukottelee sormenpäitä. Katsoo silmiin ja kertoo rakastavansa. Hellittelyn tarkoitus ei ole johtaa seksiin vaan ilmaista rakkautta. Sitten kun seksiä on (päivittäin, jos suinkin mahdollista, koska käyn todella kuumana mieheeni), hellittely jatkuu sen aikanakin. Mieheni ei koskaan käytä minua seksiobjektinaan, vaan nautinto on hänelle molemminpuolista. Hän seuraa reaktioitani herkästi ja sopeuttaa toimintaansa niiden mukaan.

<3

Hyi  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni mies on urpå. Omani tulkitsee heti hellyydenosoitukset kutsuksi seksiin. Ei ymmärrä pelkkää läheisyyttä ja halausta, vaan kaikessa on aina mukana seksi.

Sama. Ja oma ääliömieheni pelkää että a) alkaa seistä vaikka minä en halua tai b) ei ala seistä vaikka minä haluan. En todellakaan mieti sitä miehen penistä kun halaan tai muuten pidän hyvänä. Seksialoitteet sitten erikseen, mutta sitähän ei putkiaivo tajua. Aivan sama seisooko vai ei jos minusta olis vain kiva olla halattavana. Jos mies osaa sitten olla hellä ja ihana, ja SEISOO, voi se johtaa muuhunkin. Pakko ei ole enkä sen takia halaa, että penis paisuisi.

Miehet on tyhmiä.

😂

Vierailija
64/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikso koska kiinnostutte vain niistä jännämiehistä, heitä kiinnostaa vain seksi. Ei tätä niin vaikeaa ole tajuta.

Vierailija
65/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa! Yksi eksä oli sellainen joka itse pyytämättä silitteli ja hieroi jne. Muilta sitä on saanut pyytää ja siihenkin usein saanut vastauksen "en jaksa" tai sitä kestää noin puoli minuuttia..

Vierailija
66/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäämpä tänne että joillakin miehillä hellittely johtaa helposti seksiin koska hyvänolon hormonit herättelevät helposti muutakin toimintaa ihan automaattisesti. Tätä käy toki joillekin naisillekin mutta miehille yleensä helpommin ja paijatessa voi olla vaikea piilotella tai peitellä semmoisia :)

Joillakin on vaikeaa keskittyä pelkkään hellittelyyn alakerran käydessä kuumana mutta mikäli tahtoo pidempiä hellittelysessioita, kannattaa asiasta erikseen mainita tai muuten laittaa ukkoa hidastamaan tahtia. Jos tuntuu että miestä joutuu "kouluttamaan" kannattaa järjestää hellittelysessioita - hyviä ruokia, hierontaöljyä, tms mikä sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
67/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsevat ne alkukantaisen maskuliiniset korstot ja sitten ihmettelee kun jännä mies ei anna hellyyttä. 

68/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sellaisia miehiä, jotka osoittavat hellyyttä ihan luontevasti?

On kyllä. Mieheni, 55 v. haluaa kävellä käsi kädessä, halaa, silittelee ja suukottaa päivittäin. Kumpikin kaipaamme paljon kosketusta, mukava makoilla vieretysten tv:tä katsoen ja toisiamme silitellen vielä näin vanhanakin. Paljonhan tuo on tottumiskysymys. Poikia ei paljon halailla kun vähänkin kasvavat. Myös osa naisista karkoittaa oman miehen koskettamisesta pikkulapsivaiheessa, lasten slittely riittää läheisyydeksi naisille, kokevat miehen silittelyt heti ahdisteluna.

Tämä on niin totta. Kyllä se läheisyys karisee, kun pari vuotta (jokaisen lapsen kohdalla) kohdellaan kuin spitaalista. Metriä lähemmäs jos tulee, niin toinen kääntää selän. Sitä on pakko kovettaa itsensä ja opetella elämään ilman läheisyyttä. Paluu takaisin ei välttämättä onnistu, ainakaan saman naisen kanssa.

Tähän on kaksi järkevää syytä.

1. Kaikki miehen kosketus johtaisi seksiin, eli mies koskettelee vain seksin toivossa.

2. Naisella on koko ajan vauva tai taapero iholla kiinni. Ei silloin oikeasti vaan jaksa, että kun vihdoin se vauva hetkeksi irtaantuu niin pitäisi kyhjöttää miehen kyljessä kiinni. Joskus on pakko saada olla ihan yksikseen fyysisesti niin, ettei kukaan hiplaa. Tätä ei ilmeisesti miehet voi ymmärtää, koska harvemmin ne vauvat roikkuu miehen iholla.

Vierailija
69/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että miehet eivät pidä hellyydenosoituksista eivätkä niiden antamisesta naiselleen? Koska helpompaa on saada kameli neulansilmän läpi kuin mies osoittamaan hellyyttä naiselleen vapaaehtoisesti, oma- aloitteisesti kerran vuorokaudessa.

Ainakin oman suhteeni alussa mies kyllä silitteli, suukotteli ja halaili minua joka päivä. Nyt olen kuin huonekalu hänelle, tuskin huomaa läsnäoloani. Koskaan ei enää oma-aloitteisesti halaile, ota kainaloon, silittele. Itse änkeän kyllä miehen kylkeen kiinni sohvalla ja sängyssä, silittelen ja pidän hyvänä. Hän ei lotkauta eväänsäkkään. On niin sanotusti lahnana.

Itse ainakin koen niin, että kun ollaan parisuhteessa, niin kosketus, läheisyys ja toisen helliminen kuuluu joka päivään. Muuten en tunne, että olen haluttu ja hyväksytty. Mutta ehkä miesten maailmaan moinen ei kuulu. Ehkä he eivät sitten kaipaa kosketusta ja hellyyttä lainkaan?

Seksiä on joo, jonka jälkeen mies vetäytyy ja lähtee ulos tupakille. Siinä ne jälkihellittelyt sitten...

On. Sellanen romanttinen hiplailu ja halailu nyt ei vaan suurta osaa meistä miehistä kiinnosta ja aika moni, minä mukaanluettuna kokee sen jopa jossain määrin ahdistavana ja vastenmielisenä. Ettehän te naisetkaan tykkää monesta sellaisesta asiasta, mistä me miehet pidämme. Mikä tässä sinua niin kovasti ihmetyttää?

Mitä siihen alun silittelyyn tulee, niin tottahan sitä alkuihastuksessa tekee mitä vaan, miellyttääkseen ihastuksensa kohdetta. Toki se naisen koskettelu ja halailu on siinä alussa vielä sen verran uutta joten siinä on vielä sellaista tuoreutta, ettei se itsestäkään tunnu niin kovin vastenmieliseltä.

Ei mulle tule mieleen yhtään vastenmielistä asiaa, jota mieheni haluaisi tehdä / tekee.

Mun mielestä on surullista, jopa sairasta, jos tavallinen läheisyys tuntuu vastenmieliseltä. On pitänyt olla todella synkkä lapsuus tai jotain.

Etkö ole saanut huomiota lapsena kun olet noin riippuvainen miehen huomiosta ja hellyydestä. Kannattaa kehittää itsetuntoaan ettei ole riippakivi miehelle.

Vierailija
70/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kertoa, että yksi syy siihen miksi en halaile ja hellittele on se, että alkaa armottomasti p*nettamaan. Siinähän hyväilen rinnan kaarta ja naisen kädet kutittelee mun niskaa, ja jo on housut repeämäisillään. En halua olla painostamassa naista seksiin enkä mitään, mutta ikävä kyllä esim. naisen pää sylissä hänen maatessaan sohvalla johtaa siihen, että kohta on jotain kovempaakin tukea mihin nojata.

Joskus yritän halailla niin, ettei seisokki pökkää naiseen, ja maata siinä mukavasti yhdessä sohvalla, mutta minkä voi kun hän käpertyy lähemmäs tai lusikkaan ja taas on lemmenvaltikka kivikovana vastassa vaikka kuinka pidättelisin tai piilottelisin. Eikä sitä edes kestä kauan vaikkei nainen huomaisikaan ennen kuin on pakko mennä etsimään omaa helpotusta, jos haluaa salata sen himokkuuden.

Toki voi aina laittaa tyynyn syliin. Vitsi vitsi. Tykkään halia, mutta vasta aktin jälkeen.

Vierailija
71/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

Tämä on vähän kuin jossakin lapsettomuusketjussa joku mamma tulee kehumaan, että mieheni kun vain vilkaisee muhun, heti hedelmöittyy munasolu!

Nimim. Yksitoista lasta ja masuasukki kohta puskee ulos

Kieltämättä. Pahoitteluni siitä. Koin velvollisuudekseni tuoda esiin, kun ap mietti aloituksessaan että onko tuo hellyysaversio jotenkin miessukupuoleen liittyvä vakio-ominaisuus, että ei näin ole ainakaan kaikkien miesten kohdalla.

Ehkä joku mies, joka tämän lukee, saisi inspiraation ottaa vaimonsa kainaloon? Sillä hellittelyllä nimittäin on ihan ratkaiseva vaikutus ainakin minun kohdallani siihen, että haluan seksiä usein ja paljon - ja nimenomaan pyyteettömällä, seksistä riippumattomalla hellittelyllä. Olen ollut myös hellyyttä pihtaavan miehen kanssa ja siinä suhteessa seksielämä oli parhaimmillaankin keskinkertaista.

Vierailija
72/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

Yäk 😂

Sanoin aiemmin, etten voisi olla suhteessa jossa ei saa huomiota ja hellyyttä, mutta rajansa kaikella! Jos mieheni tuijottaisi minua julkisella paikalla intensiivisesti ja imelästi ja suukottelisi sormenpäitäni, niin ahdistuisin kuoliaaksi. Huomiota saa ja pitää osoittaa, mutta tuo kuulostaa jo ahdistelulta ja omistamishaluisuudelta 😬

Juu, minäkin aluksi ahdistuin, koska määrittelin silmiin katsomisen lähtökohtaisesti "imeläksi tuijottamiseksi", kuten sinäkin tuossa teit (silmiin katsominen oli siis aina minulle tuollaista ja muita vaihtoehtoja en ajatellut olevan olemassakaan). Onneksi mies sai minut vähitellen tajuamaan, että hellyydestä on sallittua nauttia. Nykyään, jos huomaisin että minua vaikkapa ahdistaa katsoa omaa miestäni silmiin, huolestuisin ja alkaisin miettiä mikä välillämme on vinossa.

On todella suurta henkistä mielihyvää tuottava asia katsoa rakastamaansa ihmistä silmiin. Voisin tehdä sitä vaikka tunnin putkeen.

Vierailija
73/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään miten naisen tarpeilla ei ole väliä. Naisia pakotetaan antamaan miehille törkeillä ilmauksilla vaikka jokainen seksikerta on naisella riski raskauteen ja seksi on naista nöyryyttävää. Naisia haukutaan ja miehillä on oikeus käydä vieraissa jos nainen ei anna omaa kehoaan.

Kuinka usein kuulette miehiä haukuttavam, miehiä painostettavan alatyylisesti koska he eivät täytä naisten tarpeita? Aivan.

Miehet ovat itsekkäitä ja naisten on aika tajuta se. Alennatte itsenne seksileluiksi.

Onhan tämä edes vähän mielikuvituksellisempaa albaa.

Useinkin kuulee miehiä haukuttavan ties miksikä lötkökulliksi tai homoksi, jos ei ole heti pystyssä tyydyttämässä naista, kun nainen pyytää.

Vierailija
74/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on imelää sulla yhdellä, nauti kuitenkin jos tykkäät. Mutta onneksi mun mies ottaa karhunhalaukseen pitkän raskaan työpäivön jälkeen ja kaataa ison lasin viiniä mulle. Siinä unohtuu vittupää pomo ja kamalat työkaverit.

Vierailija
75/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ei ymmärrä miesten alakerran fysiologiaa eivätkä suostu kuuntelemaan asiasta. Ymmärtävät vain omat halunsa.

Vierailija
76/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

Yäk 😂

Juu, minäkin aluksi ahdistuin, koska määrittelin silmiin katsomisen lähtökohtaisesti "imeläksi tuijottamiseksi", kuten sinäkin tuossa teit (silmiin katsominen oli siis aina minulle tuollaista ja muita vaihtoehtoja en ajatellut olevan olemassakaan). Onneksi mies sai minut vähitellen tajuamaan, että hellyydestä on sallittua nauttia. Nykyään, jos huomaisin että minua vaikkapa ahdistaa katsoa omaa miestäni silmiin, huolestuisin ja alkaisin miettiä mikä välillämme on vinossa.

On todella suurta henkistä mielihyvää tuottava asia katsoa rakastamaansa ihmistä silmiin. Voisin tehdä sitä vaikka tunnin putkeen.

Onko teillä sellanen kumpi räpäyttää silmiä ensin - skaba?

Vierailija
77/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni ei ikinä halaillut tai kosketellut muuten kun jos tahtoi seksiä. Sillonkin se piti suorittaa mahdollisimman nopeasti, jotta sitten päästiin itse asiaan. Minulle seksistä tuli pakkopulla jolla "ostin" hitusen läheisyyttä. Mikään ei auttanut vaikka kuinka yritin puhua ja jos itse yritin halailua saattoi mies tuskaista, ettei hänen nyt tee mieli panna. Tai jos teki mieli, niin sitten äkkiä makuuhuoneen puolelle. Minulta meni lopulta halut kokonaan.

Uuden mieheni kanssa onkin sitten ihan toisin. Hän rakastaa halailua, pussailee ohi kulkiessaan, pitää kädestä. Sillä seurauksella, että minä- ex lahna - käyn älyttömän kuumana ja tahtoisin seksiä vaikka joka päivä, paljon useammin kuin nykyinen mieheni. Yritän kuitenkin olla painostamatta, ettei hänelle käy kuin minulle entisessä suhteessani. Seksi ja läheisyys ovat ihania asioita. Onneksi löysin miehen jonka kanssa saan molempia!

Vierailija
78/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehen kanssa jolle hellyys tarkoittaisi vain seksiä, oma mieheni on onneksi tosi hellyydenkipeä. Ja miten kauheeta se miehelle muka on jos sattuu seisomaan?! En käsitä. Mun miehellä seisoo vähän väliä eikä se kuitenkaan tarkoita että pitäisi samantien saada.

Vierailija
79/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei pidä hellyydestä vaan juuri päinvastoin.

Vierailija
80/134 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni ei ikinä halaillut tai kosketellut muuten kun jos tahtoi seksiä. Sillonkin se piti suorittaa mahdollisimman nopeasti, jotta sitten päästiin itse asiaan. Minulle seksistä tuli pakkopulla jolla "ostin" hitusen läheisyyttä. Mikään ei auttanut vaikka kuinka yritin puhua ja jos itse yritin halailua saattoi mies tuskaista, ettei hänen nyt tee mieli panna. Tai jos teki mieli, niin sitten äkkiä makuuhuoneen puolelle. Minulta meni lopulta halut kokonaan.

Uuden mieheni kanssa onkin sitten ihan toisin. Hän rakastaa halailua, pussailee ohi kulkiessaan, pitää kädestä. Sillä seurauksella, että minä- ex lahna - käyn älyttömän kuumana ja tahtoisin seksiä vaikka joka päivä, paljon useammin kuin nykyinen mieheni. Yritän kuitenkin olla painostamatta, ettei hänelle käy kuin minulle entisessä suhteessani. Seksi ja läheisyys ovat ihania asioita. Onneksi löysin miehen jonka kanssa saan molempia!

Ihan samanlainen kokemus. Sängyssä pyysin silittämään selkääni niin sitä tehtiin 20sek jonka jälkeen siirtyi alemmas kun "ei tässä koko yötä ole aikaa". Olisin kyllä suostunut seksiinkin jos edes joskus hän olisi pitänyt minua ensin hyvänä edes 5 tai 10min. Jotkut miehet ovat niin itsekkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi