Miksi miehiltä on niin vaikeaa saada hellyyttä?
Onko niin, että miehet eivät pidä hellyydenosoituksista eivätkä niiden antamisesta naiselleen? Koska helpompaa on saada kameli neulansilmän läpi kuin mies osoittamaan hellyyttä naiselleen vapaaehtoisesti, oma- aloitteisesti kerran vuorokaudessa.
Ainakin oman suhteeni alussa mies kyllä silitteli, suukotteli ja halaili minua joka päivä. Nyt olen kuin huonekalu hänelle, tuskin huomaa läsnäoloani. Koskaan ei enää oma-aloitteisesti halaile, ota kainaloon, silittele. Itse änkeän kyllä miehen kylkeen kiinni sohvalla ja sängyssä, silittelen ja pidän hyvänä. Hän ei lotkauta eväänsäkkään. On niin sanotusti lahnana.
Itse ainakin koen niin, että kun ollaan parisuhteessa, niin kosketus, läheisyys ja toisen helliminen kuuluu joka päivään. Muuten en tunne, että olen haluttu ja hyväksytty. Mutta ehkä miesten maailmaan moinen ei kuulu. Ehkä he eivät sitten kaipaa kosketusta ja hellyyttä lainkaan?
Seksiä on joo, jonka jälkeen mies vetäytyy ja lähtee ulos tupakille. Siinä ne jälkihellittelyt sitten...
Kommentit (134)
Hanki mies, jolla on matalat testosteronitasot. Tätä epäilen omalla miehelläni, sillä hämmentävän usein hänellä kirpoaa liikutuksen kyyneleet silmiin tai hän ottaa minut hellästi silitellen kainaloon sohvan nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi miehen kanssa jolle hellyys tarkoittaisi vain seksiä, oma mieheni on onneksi tosi hellyydenkipeä. Ja miten kauheeta se miehelle muka on jos sattuu seisomaan?! En käsitä. Mun miehellä seisoo vähän väliä eikä se kuitenkaan tarkoita että pitäisi samantien saada.
No sepä se on. Sehän on vaan ihanaa, jos miehellä seisoo, eikä se tarkoita että täytyisi heti harrastaa seksiä. Ellei mies ole ihan ääliö.
Siinä kun ennen seksiä pitäisi tunti kiehnätä niin saa muutaman kerran vaihtaa alushousut ennenkun edes pääsee puuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun ennen seksiä pitäisi tunti kiehnätä niin saa muutaman kerran vaihtaa alushousut ennenkun edes pääsee puuhiin.
Ai miksi? Oletteko yleensä sohvalla?
Mietin ihan samaa edellisessä suhteessa,exä ei hellitellyt edes suhteen alussa.Lisäksi ymmäesi minun hellyydemkaipuuni väärin,jos pyysin hieromaan selkää tai ängin kylkeen kiinni muuten vaan,alkoi hän heti lämmitellä minua seksiä varten.
Nykyisen kanssa on ihan erilaista,katsotaan leffaa lusikassa, pestään toisemme suihkussa ja pussaillaan paljon.Eli on niitä helliäkin miehiä.Ap:n pitäisi jättää se hellittelenätön sika ja hankkia parempi tilalle!
Kyllä kosketus on mielestäni perustarve,hellyyden pihtaaminen parisuhteessa on todella julmaa 😖
Vierailija kirjoitti:
Hommaa koira.
Ei todellakasn ole sama asia.Minä olen sinkkuaikoina paijannut kissaa ja nukkunut "poikaystävätyynyn" kanssa, mutta ei ihmiskosketusta voi korvata millään.
Vierailija kirjoitti:
No on imelää sulla yhdellä, nauti kuitenkin jos tykkäät. Mutta onneksi mun mies ottaa karhunhalaukseen pitkän raskaan työpäivön jälkeen ja kaataa ison lasin viiniä mulle. Siinä unohtuu vittupää pomo ja kamalat työkaverit.
Kiitos kommentistasi. Teilläkin kuulostaa olevan ihanaa hellyyttä suhteessa. Hellä voi olla monenlaisilla tavoilla ja olennaisinta on, että kumpikin suhteessa oleva on siinä onnellinen - ei se mitä muut asiasta ajattelevat. :)
Olisi kiva kuulla vielä muiltakin esimerkkejä siitä, miten hellyyttä toteutetaan juuri heidän parisuhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että miehet eivät pidä hellyydenosoituksista eivätkä niiden antamisesta naiselleen? Koska helpompaa on saada kameli neulansilmän läpi kuin mies osoittamaan hellyyttä naiselleen vapaaehtoisesti, oma- aloitteisesti kerran vuorokaudessa.
Älä yleistä. Kyllä miehet paijaa ja pussaa. Ehkä et vaan ole sellaiseen saanut tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni ei ikinä halaillut tai kosketellut muuten kun jos tahtoi seksiä. Sillonkin se piti suorittaa mahdollisimman nopeasti, jotta sitten päästiin itse asiaan. Minulle seksistä tuli pakkopulla jolla "ostin" hitusen läheisyyttä. Mikään ei auttanut vaikka kuinka yritin puhua ja jos itse yritin halailua saattoi mies tuskaista, ettei hänen nyt tee mieli panna. Tai jos teki mieli, niin sitten äkkiä makuuhuoneen puolelle. Minulta meni lopulta halut kokonaan.
Uuden mieheni kanssa onkin sitten ihan toisin. Hän rakastaa halailua, pussailee ohi kulkiessaan, pitää kädestä. Sillä seurauksella, että minä- ex lahna - käyn älyttömän kuumana ja tahtoisin seksiä vaikka joka päivä, paljon useammin kuin nykyinen mieheni. Yritän kuitenkin olla painostamatta, ettei hänelle käy kuin minulle entisessä suhteessani. Seksi ja läheisyys ovat ihania asioita. Onneksi löysin miehen jonka kanssa saan molempia!
Täällä sama homma!
Eksän kanssa läheisyys tarkoitti aina automaattisesti SEKSIÄ. Ei voitu mennä suihkuun yhdessä, kun oli jo penis tiellä. Jos menin sohvalle viereen - armoton hipelöinti alkoi. Lusikassa nukkuminen - kanki samantien persiissä kiinni. Mulla lähti halut läheisyyden puutteen takia. En enää halunnut edes vilkaista miestä päin, kun tiesin, että pitää hypätä petiin. Erottiin, kun seksiä ei ollut 2 vuoteen ja mies haukkui frigidiksi..
Nykyisen kanssa saa niin paljon hellyyttä kuin haluaa. Seksi on täysin eri asia ja jopa voi ihan rauhassa nyhvätä, kiehnätä, hakeutua kainaloon, että tarvitsisi pelätä armotonta erektiota. Se on ihana tunne!
Ja itse siis kyllä nykyään ihan muuta kuin frigidi. Mies ei saa rauhaa ollenkaan, kun olen niin innoissani :)
Se on se suomalaisuus. Suomalainen mies ei osaa, ei uskalla, ei kehtaa, ei kykene osoittamaan hellyyttä. Nyxäni on italialainen, ja hän hellii mua niin että kohta oli halivaje lähes täytetty. Ihana mies.
Ja ennen kuin miehet valitatte, tykkään myös itse halata ja hellitellä miestä. Ei tietty sillon jos kylmästi blokataan.
Vierailija kirjoitti:
Taidat laueta aika herkästi? Parit touharit nyt vaan tekee hyvää. Opettele pidättämään.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin kertoa, että yksi syy siihen miksi en halaile ja hellittele on se, että alkaa armottomasti p*nettamaan. Siinähän hyväilen rinnan kaarta ja naisen kädet kutittelee mun niskaa, ja jo on housut repeämäisillään. En halua olla painostamassa naista seksiin enkä mitään, mutta ikävä kyllä esim. naisen pää sylissä hänen maatessaan sohvalla johtaa siihen, että kohta on jotain kovempaakin tukea mihin nojata.
Joskus yritän halailla niin, ettei seisokki pökkää naiseen, ja maata siinä mukavasti yhdessä sohvalla, mutta minkä voi kun hän käpertyy lähemmäs tai lusikkaan ja taas on lemmenvaltikka kivikovana vastassa vaikka kuinka pidättelisin tai piilottelisin. Eikä sitä edes kestä kauan vaikkei nainen huomaisikaan ennen kuin on pakko mennä etsimään omaa helpotusta, jos haluaa salata sen himokkuuden.
Toki voi aina laittaa tyynyn syliin. Vitsi vitsi. Tykkään halia, mutta vasta aktin jälkeen.
Tämmöisestä miehestä minä tykkäisin kyllä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin kertoa, että yksi syy siihen miksi en halaile ja hellittele on se, että alkaa armottomasti p*nettamaan. Siinähän hyväilen rinnan kaarta ja naisen kädet kutittelee mun niskaa, ja jo on housut repeämäisillään. En halua olla painostamassa naista seksiin enkä mitään, mutta ikävä kyllä esim. naisen pää sylissä hänen maatessaan sohvalla johtaa siihen, että kohta on jotain kovempaakin tukea mihin nojata.
Joskus yritän halailla niin, ettei seisokki pökkää naiseen, ja maata siinä mukavasti yhdessä sohvalla, mutta minkä voi kun hän käpertyy lähemmäs tai lusikkaan ja taas on lemmenvaltikka kivikovana vastassa vaikka kuinka pidättelisin tai piilottelisin. Eikä sitä edes kestä kauan vaikkei nainen huomaisikaan ennen kuin on pakko mennä etsimään omaa helpotusta, jos haluaa salata sen himokkuuden.
Toki voi aina laittaa tyynyn syliin. Vitsi vitsi. Tykkään halia, mutta vasta aktin jälkeen.
Tämmöisestä miehestä minä tykkäisin kyllä!!
Mmmm hyvä kuulla. Tekis hyvää kyllä, varmaan sullekin...
Loppuu teiltä se kitinä aina-seksiä-haluavasta miehestä sitten kun se ei enää halua. Kun se on 50 eikä seiso enää.
Tai no, huonoa seksiä ei tarvitse kenenkään sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi miehen kanssa jolle hellyys tarkoittaisi vain seksiä, oma mieheni on onneksi tosi hellyydenkipeä. Ja miten kauheeta se miehelle muka on jos sattuu seisomaan?! En käsitä. Mun miehellä seisoo vähän väliä eikä se kuitenkaan tarkoita että pitäisi samantien saada.
No sepä se on. Sehän on vaan ihanaa, jos miehellä seisoo, eikä se tarkoita että täytyisi heti harrastaa seksiä. Ellei mies ole ihan ääliö.
Miksi naisille on sitten niin vaikeaa lopettaa siinä vaiheessa kun ovat kunnolla märkänä? Muutama on oikeen suuttunut. Ilmeisesti miehellä ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni ei ikinä halaillut tai kosketellut muuten kun jos tahtoi seksiä. Sillonkin se piti suorittaa mahdollisimman nopeasti, jotta sitten päästiin itse asiaan. Minulle seksistä tuli pakkopulla jolla "ostin" hitusen läheisyyttä. Mikään ei auttanut vaikka kuinka yritin puhua ja jos itse yritin halailua saattoi mies tuskaista, ettei hänen nyt tee mieli panna. Tai jos teki mieli, niin sitten äkkiä makuuhuoneen puolelle. Minulta meni lopulta halut kokonaan.
Uuden mieheni kanssa onkin sitten ihan toisin. Hän rakastaa halailua, pussailee ohi kulkiessaan, pitää kädestä. Sillä seurauksella, että minä- ex lahna - käyn älyttömän kuumana ja tahtoisin seksiä vaikka joka päivä, paljon useammin kuin nykyinen mieheni. Yritän kuitenkin olla painostamatta, ettei hänelle käy kuin minulle entisessä suhteessani. Seksi ja läheisyys ovat ihania asioita. Onneksi löysin miehen jonka kanssa saan molempia!
No tässäpä se on. Mies, jos haluat seksiä, halaile, hyväile, kehu, silittele, suukottele... (vaikka olis taka-ajatuksia, niin silti, jaksaa, jaksaa)... ja pian on naisen käsi hyväilemässä sua just sieltä missä parhaimmalta tuntuu, ja pyytämässä enempään. ❤
Oman kokemuksen mukaan tuo auttaa vain jos nainen on jo sillä tuulella, joten turha tuota on mainostaa. Jos ei naista seksi kiinnosta, niin ei se tuolla muuksi muutu.
Ja harvassa ovat olleet ne naiset, jotka ovat itse olleet aktiivisia hyväilyssä. Monet tuntuvat ymmärtävän vain sen hyväilyn vastaanottamisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä se on. Mies, jos haluat seksiä, halaile, hyväile, kehu, silittele, suukottele... (vaikka olis taka-ajatuksia, niin silti, jaksaa, jaksaa)... ja pian on naisen käsi hyväilemässä sua just sieltä missä parhaimmalta tuntuu, ja pyytämässä enempään. ❤
Oman kokemuksen mukaan tuo auttaa vain jos nainen on jo sillä tuulella, joten turha tuota on mainostaa. Jos ei naista seksi kiinnosta, niin ei se tuolla muuksi muutu.
Ja harvassa ovat olleet ne naiset, jotka ovat itse olleet aktiivisia hyväilyssä. Monet tuntuvat ymmärtävän vain sen hyväilyn vastaanottamisen päälle.
Valivali-mies bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on sitten niin vaikeaa lopettaa siinä vaiheessa kun ovat kunnolla märkänä? Muutama on oikeen suuttunut. Ilmeisesti miehellä ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä jos siltä tuntuu.
Suuttunut, kun sulla on lerpahtanut? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen tämä keskustelu on lopulta tätä miesten seksi-inttämistä. Mutta kuule, lue tarkkaan: jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä ihan milloin vaan. Vaikka kesken kaiken. Jos et tätä tiennyt.