Miksi miehiltä on niin vaikeaa saada hellyyttä?
Onko niin, että miehet eivät pidä hellyydenosoituksista eivätkä niiden antamisesta naiselleen? Koska helpompaa on saada kameli neulansilmän läpi kuin mies osoittamaan hellyyttä naiselleen vapaaehtoisesti, oma- aloitteisesti kerran vuorokaudessa.
Ainakin oman suhteeni alussa mies kyllä silitteli, suukotteli ja halaili minua joka päivä. Nyt olen kuin huonekalu hänelle, tuskin huomaa läsnäoloani. Koskaan ei enää oma-aloitteisesti halaile, ota kainaloon, silittele. Itse änkeän kyllä miehen kylkeen kiinni sohvalla ja sängyssä, silittelen ja pidän hyvänä. Hän ei lotkauta eväänsäkkään. On niin sanotusti lahnana.
Itse ainakin koen niin, että kun ollaan parisuhteessa, niin kosketus, läheisyys ja toisen helliminen kuuluu joka päivään. Muuten en tunne, että olen haluttu ja hyväksytty. Mutta ehkä miesten maailmaan moinen ei kuulu. Ehkä he eivät sitten kaipaa kosketusta ja hellyyttä lainkaan?
Seksiä on joo, jonka jälkeen mies vetäytyy ja lähtee ulos tupakille. Siinä ne jälkihellittelyt sitten...
Kommentit (134)
Aika monella miehellä hellys ja läheisyys ovat vaihe ennen seksiä. Kun suhteen kestäessä yhä useammin hellyys ja läheisyys ei johdakaan enää seksiin, he lakkaavat yrittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen sinkkumies ja mulle sinkkuudessa hellyydenpuute on vaikeempi asia, mitä seksinpuute. Laita ens kierroksella vähän eri painotukset miehen ominaisuuksille. Miehenä saisi helpommin irtoseksiä mitä irtohellyyttä, koska sellainen mies kuulostaa niin epäilyttävältä.
Mitä ihmettä on irtohellyys?!
Ihmettelen ihan samaa. Irtoseksin vielä jotenkin ymmärtää puhtaana fyysisenä suorituksena jonka tarkoitus on vain "saada" ilman sen suurempia tunteita, mutta hellyyshän nimenomaan vaatii sen että puolin ja toisin on tunteita. Eihän hellyyttä mennä hakemaan kampaajalta tai hierojaltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että miehet eivät pidä hellyydenosoituksista eivätkä niiden antamisesta naiselleen? Koska helpompaa on saada kameli neulansilmän läpi kuin mies osoittamaan hellyyttä naiselleen vapaaehtoisesti, oma- aloitteisesti kerran vuorokaudessa.
Ainakin oman suhteeni alussa mies kyllä silitteli, suukotteli ja halaili minua joka päivä. Nyt olen kuin huonekalu hänelle, tuskin huomaa läsnäoloani. Koskaan ei enää oma-aloitteisesti halaile, ota kainaloon, silittele. Itse änkeän kyllä miehen kylkeen kiinni sohvalla ja sängyssä, silittelen ja pidän hyvänä. Hän ei lotkauta eväänsäkkään. On niin sanotusti lahnana.
Itse ainakin koen niin, että kun ollaan parisuhteessa, niin kosketus, läheisyys ja toisen helliminen kuuluu joka päivään. Muuten en tunne, että olen haluttu ja hyväksytty. Mutta ehkä miesten maailmaan moinen ei kuulu. Ehkä he eivät sitten kaipaa kosketusta ja hellyyttä lainkaan?
Seksiä on joo, jonka jälkeen mies vetäytyy ja lähtee ulos tupakille. Siinä ne jälkihellittelyt sitten...
Älä yleistä yhden miehen perusteella. Se on todella väärin muita miehiä kohtaan!
Olet valinnut vääränlaisen miehen.Muunlaisiakin on.Esimerkiksi mulla.
Jotkut miehet tykkää, toiset ei sitten millään. En ikinä voisi olla miehen kanssa keneltä ei saa yhtään kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen sinkkumies ja mulle sinkkuudessa hellyydenpuute on vaikeempi asia, mitä seksinpuute. Laita ens kierroksella vähän eri painotukset miehen ominaisuuksille. Miehenä saisi helpommin irtoseksiä mitä irtohellyyttä, koska sellainen mies kuulostaa niin epäilyttävältä.
Mitä ihmettä on irtohellyys?!
Jos ei ole aivan vajaa, osaa kyllä sanasn merkityksen päätellä. Etenkin kun asiaa suoraan verrataan irtoseksiin. Vai etkö tiedä mitä on irtoseksi? Katso Googlesta.
Oikeastiko susta hellyys on jokin irrallinen asia, jota voi saada keneltä hyvänsä kuka suhun suostuu koskemaan? Hellyys on tunne jota tuntee rakastamaansa ihmistä kohtaan ja helliminen taas tapa osoittaa sitä rakkauttaan. Ei se ole hellyyttä että joku rapsuttaa sua kuin koiraa leuan alta.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle: hellyys = seksi
Olen mies, joka nauttii hellyydenosoitusten antamisesta. Ihan ilman mitään taka-ajatuksia. Joten olet väärässä.
Ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että ne harvat miehet jotka haluavat osoittaa rakkauttaan halailemalla ja pussailemalla ovat jo tiukasti parisuhteessa.
Mun mies hellittelee mua useasti päivässä, haluaa kävellä kaupungilla kainalokkain, kahvilassa istuessa ottaa käteni käsiinsä ja suukottelee sormenpäitä. Katsoo silmiin ja kertoo rakastavansa. Hellittelyn tarkoitus ei ole johtaa seksiin vaan ilmaista rakkautta. Sitten kun seksiä on (päivittäin, jos suinkin mahdollista, koska käyn todella kuumana mieheeni), hellittely jatkuu sen aikanakin. Mieheni ei koskaan käytä minua seksiobjektinaan, vaan nautinto on hänelle molemminpuolista. Hän seuraa reaktioitani herkästi ja sopeuttaa toimintaansa niiden mukaan.
Arvatkaa päästänkö tätä miestä koskaan menemään?
<3
Jos mies on syrjäänvetäytynyt ja kovin sulkeutunut vaikkei ole ennen ollut, voi sillä olla ongelmia stressin tai henkisten vaikeuksien kanssa. Miehillä on taipumusta yrittää kieltää ja peitellä tämmöiset asiat ja helpoiten ne näkyvät tämmöisinäkin suhdeongelmina.
Kysele mieheltäsi kuulumisista ja yritä selvittää onko jossain vikaa, tai ihan vaan sano suoraan että tahdot hellittelyä ja sinusta tuntuu ettei häntä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies hellittelee mua useasti päivässä, haluaa kävellä kaupungilla kainalokkain, kahvilassa istuessa ottaa käteni käsiinsä ja suukottelee sormenpäitä. Katsoo silmiin ja kertoo rakastavansa. Hellittelyn tarkoitus ei ole johtaa seksiin vaan ilmaista rakkautta. Sitten kun seksiä on (päivittäin, jos suinkin mahdollista, koska käyn todella kuumana mieheeni), hellittely jatkuu sen aikanakin. Mieheni ei koskaan käytä minua seksiobjektinaan, vaan nautinto on hänelle molemminpuolista. Hän seuraa reaktioitani herkästi ja sopeuttaa toimintaansa niiden mukaan.
<3
Tämä on vähän kuin jossakin lapsettomuusketjussa joku mamma tulee kehumaan, että mieheni kun vain vilkaisee muhun, heti hedelmöittyy munasolu!
Nimim. Yksitoista lasta ja masuasukki kohta puskee ulos
Vierailija kirjoitti:
<3
No nyt on kyllä jo niin imelää, että siirappia tihkuu joka raosta.
Kannattaa huomioida, että eri kansallisuuksissa on eroja. Pohjoismaalaiset, itäeurooppalaiset ja pohjoissaksalaisetkin ovat melko jäyhää kansaa usein ja hellyys, läheisyys ja muu arkikoskettelu on monelle vaikeaa.
Itse en voisi kuvitellakaan, että olisin jonkun jörrikän kanssa, jolle koskettaminen on välttämätön paha.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että ne harvat miehet jotka haluavat osoittaa rakkauttaan halailemalla ja pussailemalla ovat jo tiukasti parisuhteessa.
Minä tykkään paljon läheisyydestä ja olen aina ollut vähän ikisinkku tahtomattani.
M31
Mulla on tällainen mies. Hän on asperger ja olen jo kauan sitten sopeutunut siihen, että ei kävellä käsi kädessä ja halailu on hänestä epämiellyttävää. Seksi sujuu, mutta kaipaan silti muutakin.
Uudessa duunissa on yksi ihana mies, joka tulee hieromaan mun kipeitä hartioita kun olen koneella... voin sanoa, että siinä alkaa hiukan tehdä enempääkin mieli. Eikä ihan hiukan. Nainen kaipaa kuitenkin lämmittelyä, hyväilyä, hyvänäpitoa.
Mieheni on mitä on eikä muuksi muutu, mutta mutta...
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten naisen tarpeilla ei ole väliä. Naisia pakotetaan antamaan miehille törkeillä ilmauksilla vaikka jokainen seksikerta on naisella riski raskauteen ja seksi on naista nöyryyttävää. Naisia haukutaan ja miehillä on oikeus käydä vieraissa jos nainen ei anna omaa kehoaan.
Kuinka usein kuulette miehiä haukuttavam, miehiä painostettavan alatyylisesti koska he eivät täytä naisten tarpeita? Aivan.
Miehet ovat itsekkäitä ja naisten on aika tajuta se. Alennatte itsenne seksileluiksi.
Onhan taas vuodatus. Miehiä haukutaan täällä alatyylisesti yhtenään, milloin mistäkin syystä. Ps. Ihanaa olla seksilelu😍
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia miehiä, jotka osoittavat hellyyttä ihan luontevasti?
On, omani kyllä osoittaa.
En voisi olla suhteessa, jossa ei osoittaisi, sehän on ainoa seksuaalista jännitettä ylläpitävä asia.
Kyllä mä ainakin annan hellyyttä ihan oma alotteisesti. Mut en tee sitä koko ajan koska muuten siitä tulee itsestään selvyys ja nainen ei enää arvosta koko asiaa. Teillä on vaan surkeita miehiä. Mutta eipä siitä voi syyttää kuin vaan itseään jos sellaisen miehen on menny hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Liian moni mies on urpå. Omani tulkitsee heti hellyydenosoitukset kutsuksi seksiin. Ei ymmärrä pelkkää läheisyyttä ja halausta, vaan kaikessa on aina mukana seksi.
Sama. Ja oma ääliömieheni pelkää että a) alkaa seistä vaikka minä en halua tai b) ei ala seistä vaikka minä haluan. En todellakaan mieti sitä miehen penistä kun halaan tai muuten pidän hyvänä. Seksialoitteet sitten erikseen, mutta sitähän ei putkiaivo tajua. Aivan sama seisooko vai ei jos minusta olis vain kiva olla halattavana. Jos mies osaa sitten olla hellä ja ihana, ja SEISOO, voi se johtaa muuhunkin. Pakko ei ole enkä sen takia halaa, että penis paisuisi.
Miehet on tyhmiä.
Hommaa koira.