Miksi miehiltä on niin vaikeaa saada hellyyttä?
Onko niin, että miehet eivät pidä hellyydenosoituksista eivätkä niiden antamisesta naiselleen? Koska helpompaa on saada kameli neulansilmän läpi kuin mies osoittamaan hellyyttä naiselleen vapaaehtoisesti, oma- aloitteisesti kerran vuorokaudessa.
Ainakin oman suhteeni alussa mies kyllä silitteli, suukotteli ja halaili minua joka päivä. Nyt olen kuin huonekalu hänelle, tuskin huomaa läsnäoloani. Koskaan ei enää oma-aloitteisesti halaile, ota kainaloon, silittele. Itse änkeän kyllä miehen kylkeen kiinni sohvalla ja sängyssä, silittelen ja pidän hyvänä. Hän ei lotkauta eväänsäkkään. On niin sanotusti lahnana.
Itse ainakin koen niin, että kun ollaan parisuhteessa, niin kosketus, läheisyys ja toisen helliminen kuuluu joka päivään. Muuten en tunne, että olen haluttu ja hyväksytty. Mutta ehkä miesten maailmaan moinen ei kuulu. Ehkä he eivät sitten kaipaa kosketusta ja hellyyttä lainkaan?
Seksiä on joo, jonka jälkeen mies vetäytyy ja lähtee ulos tupakille. Siinä ne jälkihellittelyt sitten...
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen sinkkumies ja mulle sinkkuudessa hellyydenpuute on vaikeempi asia, mitä seksinpuute. Laita ens kierroksella vähän eri painotukset miehen ominaisuuksille. Miehenä saisi helpommin irtoseksiä mitä irtohellyyttä, koska sellainen mies kuulostaa niin epäilyttävältä.
Mitä ihmettä on irtohellyys?!
Jotain tämän kaltaista? Ei välttämättä maksullista kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin antaa hellyyttä mutta en kelpaa... Voi kumpa joskus saisin halata naista. En halua pelkkää reikää.
Kilttimies
Kiltin miehen kanssa voisin halatakin, mutten kilttimiehen.
20 vuotisen avioliiton viimeisten 15v aikana ei lainkaan muuta kosketusta miehen puolelta kuin p..na.Toki sitä sitten oli ,mutta pekkä p..minen on todella tyhjää kun se on miehen puolelta pelkkää pussien tyhjentämistä.Ei minkäänlaisia muistijälä kehossa tai mielessä hellyydestä.
Ei mies halua suudella,mitään taka-aasialaista parturia, paremmat huulet ovat aina paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa niiden pahojen poikien tapailu, niin voitte saada muutakin kuin seksiä.
Alapeukkujen määrästä päätellen naisten vaikea hyväksyä tosiasiaa, että ne on ne kiltit, normaalit miehet joilta sitä hellyyttä saa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia miehiä, jotka osoittavat hellyyttä ihan luontevasti?
On kyllä. Mieheni, 55 v. haluaa kävellä käsi kädessä, halaa, silittelee ja suukottaa päivittäin. Kumpikin kaipaamme paljon kosketusta, mukava makoilla vieretysten tv:tä katsoen ja toisiamme silitellen vielä näin vanhanakin. Paljonhan tuo on tottumiskysymys. Poikia ei paljon halailla kun vähänkin kasvavat. Myös osa naisista karkoittaa oman miehen koskettamisesta pikkulapsivaiheessa, lasten slittely riittää läheisyydeksi naisille, kokevat miehen silittelyt heti ahdisteluna.
Tämä on niin totta. Kyllä se läheisyys karisee, kun pari vuotta (jokaisen lapsen kohdalla) kohdellaan kuin spitaalista. Metriä lähemmäs jos tulee, niin toinen kääntää selän. Sitä on pakko kovettaa itsensä ja opetella elämään ilman läheisyyttä. Paluu takaisin ei välttämättä onnistu, ainakaan saman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen sinkkumies ja mulle sinkkuudessa hellyydenpuute on vaikeempi asia, mitä seksinpuute. Laita ens kierroksella vähän eri painotukset miehen ominaisuuksille. Miehenä saisi helpommin irtoseksiä mitä irtohellyyttä, koska sellainen mies kuulostaa niin epäilyttävältä.
Läheisyyttä ja hellyyttä kaipaavaa miestä pidetään yleisesti homona tai muuten vässykkänä, tosimies ei puhu eikä pussaa. Tästä stereotypiasta poikkeavia nälvivät niin naiset kuin miehetkin. Tämä näkyy jo lapsissa, ei poikia halailla ja silitellä yhtä paljon kuin tyttöjä. Toisin sanoen pojat oppivat olemaan ilman läheisyyttä ja hellyyttä tai ainakaan näyttämään sen tarvetta julkisesti.
Ja minkäs verran ne naiset antavat oma-aloitteisesti hellyyttä miehelleen? Usein haluavat kyllä, että mies tulisi halaamaan tai silittelemään. Jostain syystä harvoin naiset tulevat itse miestä halaamaan. Siihen lähelle voidaan kyllä tulla halattavaksi, mutta miehen odotetaan halaavan naista. Vähän sama kuin seksialoitteidenkin kanssa. Naisen aloite jää monesti vihjeeksi siitä, että nyt olisi miehen hyvä aika tehdä aloite. Missä on naisten rohkeus aloitteisiin?
Riippuu ihan täysin miehestä.
95% miehistä ei vaan pidä hellyyden antamisesta.
Oma mies antaa hellyyttä yllinkyllin, mutta hän on muutenkin hoivaava luonne.
Ne miehet ovat harvassa.
Olet ottanut amismiehen. Tupakkakin sen jo kertoo.
Kyllä meillä on hellyyttä joka päivä. Mies silittelee, pussailee, koskettelee ja huomioi. Pyytää kainaloon ja että tulen nukkumaan ihan kiinni. Käydään monta kertaa viikossa yhdessä suihkussa ja mies pesee minut jne. En ikinä ole kokenut, että en saisi huomiota tai hellyyttä.. Ehkä sulla on vain väärä puoliso, joka ei välitä sinusta tarpeeksi?
Eipä tuota vaimoltakaan enää nykyään saa. Siis oma-aloitteista hellyyttä.
Sama täällä. Alussa tuli hellyyttä, silittelyä, haleja, jotka mulle on seksiä tärkeämpiä (toki nautin seksistäkin, enkä pihtaa enkä kieltäydy ellen ole kipeä tai aivan rättiväsynyt). Nykyisin mies ei galuaisi EDES halata, ja minä olen se, joka joutuu anomaan edes lyhyttä halausta tai muuta hellyydenosoitusta. Mies lähestyy vain seksi mielessään ja silloin kun häntä p*nettaa.
Haluaisin sellaisen hellän nallemiehen. Vähempi seksikin riittäisi. Mies ei myöskään enää puhu kauniita, vaikka minä kehun häntä ja yritän olla rakastava. Kohta en jaksa enää, kun ei lapsiakaan ole. Ikävä kyllä rakastan häntä, mutta en saa tästä suhteesta enää muuta kuin seksiä, ja sekin liian rajua. Mies ei välitä, jos sattuu, ja on alkanut kinuta kakkosrappua. En anna sitä.
Eipä paljoa huvita hellyytellä kun nainen tuntuu kavahtavan kosketustani. Joten ollaan sitten lääppimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perseenreikä on kaikista jutuista paras! Takaapäin kun nussit pilluun ja samalla lämmität rusinaa naimakuntoon niin tunnelma on mitä mahtavin. Kulli soutaa ykkösessä ja kakkonen alkaa hiljalleen avautua etusormen mentäväksi. Kun liukastetta on saanut vähän laitettua sisäpuolelle niin varovasti tunnustellen sormi sisälle. Puristus sormen ympärillä on uskomaton! Pelkkä ajatus että kohta on suonikas kulli tässä sormen paikalla meinaa saada satsin liikkeelle pusseista. Vielä jos käyttää ahdasta metallirengasta kullinjuuressa niin terskan perseeseen sovittaminen on taidetta.
Lopulta kun sinertävä luumu on sisällä suolessa niin alkaa paras osuus, eli orgasmin pidättely. Miehet jotka ovat päässeet tätä namia kokemaan tietävät mistä puhun. Ensimmäiset hiljaiset tunnustelevat työnnöt ovat ne ratkaisevat. Jos on todella kiihottunut niin silloin ei voi mitään vaan on pakko antaa kyrvän roiskia siemenet syvälle suolen sopukkaan!! Mutta sitten voi rauhassa odotella toipumista muna syvällä perseessä ja kun tuntuu että voi jatkaa niin tukeva ote muodokkaista pakaroista ja kulli liikkeelle. Yleensä tässä vaiheessa sulkijalihas on jo vähän antanut periksi ja voi lisätä vauhtia. Tätä kun pääsee tekemään kerran pari viikossa pillupanojen lisäksi niin mitäpä sitä muuta voi enää mies toivoa? ( Suihinotot ja runkkaus sis esileikkiin)Olin melkein vuoden melko kiireinen, enkä tarvinnut palstalla itseäni viihdyttää.. Nyt tulin takaisin ja ensimmäisenä silmiini osui tämä! Nyt vasta tiedän kaivanneeni tänne! Tervetuloa takaisin minä! <3 :3
Mun exä exynyt palstailemaan. Tuo ei sit ole mitään huumoria, vaan hän on ihan tosissaan. Hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan täysin miehestä.
95% miehistä ei vaan pidä hellyyden antamisesta.
Oma mies antaa hellyyttä yllinkyllin, mutta hän on muutenkin hoivaava luonne.
Ne miehet ovat harvassa.
Ei tuolla hoivaavuden kanssa ole tekoa. Minulla ei ole hoivaviettiä ollenkaan, en pidä lapsistakaan, mutta parisuhteeseen kelpuuttaisin vain naisen, joka haluaa suudella ja sylitellä joka päivä.
Googlatkaa five love languages ja tunnistakaa kumppaninne.
Liian moni mies on urpå. Omani tulkitsee heti hellyydenosoitukset kutsuksi seksiin. Ei ymmärrä pelkkää läheisyyttä ja halausta, vaan kaikessa on aina mukana seksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten naisen tarpeilla ei ole väliä. Naisia pakotetaan antamaan miehille törkeillä ilmauksilla vaikka jokainen seksikerta on naisella riski raskauteen ja seksi on naista nöyryyttävää. Naisia haukutaan ja miehillä on oikeus käydä vieraissa jos nainen ei anna omaa kehoaan.
Kuinka usein kuulette miehiä haukuttavam, miehiä painostettavan alatyylisesti koska he eivät täytä naisten tarpeita? Aivan.
Miehet ovat itsekkäitä ja naisten on aika tajuta se. Alennatte itsenne seksileluiksi.
Hyvä Hei, pidä toi linja.
Sua ei varmaan haittaa, että sut pannaan kiertoon aina kahden viikon koeajon jälkeen.
Lopettakaa niiden pahojen poikien tapailu, niin voitte saada muutakin kuin seksiä.