Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen psyyke muuttuu humalassa ihan täysin

Vierailija
08.08.2017 |

Alkaa haukkua ja sättiä, mieliputeet tulee vahvoina ja toistaa itseään. Paiskoo ovia, häipyy ulos, uhkailee sanallisesti. Olen alkanut pelätä. Suhde kestänyt muutaman kuukauden.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!!! Ja niinkuin olisit jo!!

Vierailija
2/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko hän usein tai vaikuttaako muuten olevan alkoholiriippuvainen? Käytöshän ei tule muuttumaan, koska johtuu alkoholista, joten hänen pitäisi olla kokonaan juomatta sinun seurassasi tai sitten JSSAP. Jos hän ei ole elämäsi mies, älä edes mieti asiaa, kärsimystä tiedossa nimittäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laita poikki ennenkuin on liian myöhäistä. Ei tule ainakaan paranemaan. 

Vierailija
4/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein se mies sitten juo itsensä humalaan? jos jo parin kk kohdalla se on ongelma? 

En koskaan olisi miehen kanssa, jolle alkoholi kuuluu elämään noin aktiivisesti. Joskus on Ok humaloitua (kerran parissa kuukaudessa) eikä silloin tarvitse olla minun edes läsnä..

Vierailija
5/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin niin kauan että tuli silmille ja kuristi, noin vuosi sen jälkeen kuin känniraivarit alkoivat. En neuvo odottamaan siihen asti. 

Vierailija
6/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi korostaa luonteenpiirteitä.

Moni ei muka muista mitä silloin on tehnyt. Ja pah

Vierailija
7/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee samoin mieleen, että jospa se paljastaakin sen oikean minän. Usein olen nähnyt hiljaisen joojoo-miehen muutoksen muutaman oluen jälkeen. Alkaa niitä mielipiteitä olemaankin vähän joka asiasta..

Vierailija
8/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö miehesi steroideja? Jos vetää niin ota ero samantien.

Vierailija
9/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kaikki alkoholi on ns. rähinäviinaa. Suomeksi sanottuna, alkoholi ei vain sovi heille. Saat itkeä monet itkut ja hävetä silmät päästäsi monet kerrat, jos sellaisen kanssa yhteen lyöttäydyt. Pelkosi on aiheellinen.

Vierailija
10/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehestäni tulee ärsyttävä jankkaaja ja pitkän kaavan mukaan yksinkertaisia asioita selittävä ylimielinen tyyppi jota ei jaksa kuunnella/katsella yhtään . Onneksi ei juo usein mutta harmittaa kun ei tuon takia voi koskaan tehdä yhdessä mitään mihin alko liittyy millään tavalla.

Vierailija
11/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sä haluat olla sen kanssa, jos se jo parin kuukauden jälkeen käyttäytyy noin? Se on varmasti unelmien prinssi selvin päin.

Vierailija
12/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja aggressiivinen käyttäytyminen

http://www.duodecimlehti.fi/lehti/2003/24/duo93991

Vierailija
13/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee samoin mieleen, että jospa se paljastaakin sen oikean minän. Usein olen nähnyt hiljaisen joojoo-miehen muutoksen muutaman oluen jälkeen. Alkaa niitä mielipiteitä olemaankin vähän joka asiasta..

Kaikki päihteet muuttavat henkilön persoonaa omalla tavallaan, joten miksi juri alkoholi paljastaisi sen "todellisen minän"? Miksei vaikka kokaiini tai metamfetamiini? Tai vaikka ekstaasi?

Vierailija
14/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki päihteet muuttavat henkilön persoonaa omalla tavallaan, joten miksi juri alkoholi paljastaisi sen "todellisen minän"? Miksei vaikka kokaiini tai metamfetamiini? Tai vaikka ekstaasi?

Jos mies on erilainen koksuissa kuin pössyissä, on saletisti jakomielinen

Vierailija
15/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni. Muuten niin kiltti mies muuttui viinapäissään katkeraksi, aggressiiviseksi minä-minä-ihmiseksi. Ei muistanut koskaan mitään. Näin selitti. Seuraavan kerran kun oli humalassa, muisti helvetin hyvin edelliskerran tapahtumat, keltä sai turpaansa ja mitä sai kuulla. Kummallinen muistin viriäminen. Lopulta rähinäviinaksi riitti jo pelkän Kossu-pullon näkeminenkin, heti alkoi riidanhaastaminen. Korkillisen kun sai, niin vieraita turpaan ja akka ja lapset pihalle. Alkoholi oli excuse narsistiselle puolelle, jota yritti työelämässä piilottaa mairean kuoren taakse. Phtui. Ja näin kehdosta hautaan, ei mitään muutosta luonteessa. Oman fysiikan pettäessä ei vain yksinkertaisesti enää uskaltanut ärhennellä kuin pikkulapsille. Että sellaista kehitystä.

Vierailija
16/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin sinun sanovan, että ex-miehesi.

Sinun on syytä kysyä itseltäsi, miksi olet yhä parisuhteessa, jossa pelkäät. 

Vierailija
17/17 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa haukkua ja sättiä, mieliputeet tulee vahvoina ja toistaa itseään. Paiskoo ovia, häipyy ulos, uhkailee sanallisesti. Olen alkanut pelätä. Suhde kestänyt muutaman kuukauden.

Kåytät psyyke-sanaa käytös-sanan synonyymina.Miksi? Olisit edes kirjoittanut persoonallisuus.

Muuten olen sitä mieltä että jos käytös alkoholin alaisena muuttuu kovinkin sietämättömäksi, miehen (tai naisen)  voi  tiputtaa kuvioista ensimmäisen ylilyönnin ( känninen riehuminen)  jälkeen.

Miksi sinä vielä olet tuon aarteen kanssa? Eihän se tunne omia rajojaan alkoholin suhteen lainkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä