Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on hirveän helppo työ.

Vierailija
08.08.2017 |

Joka arkipäivä töitä 9-16. Kaikki illat ja viikonloput tietenkin vapaita, samoin kaikki arkipyhät. Ei minkäänlaista stressiä töissä ikinä, ei koskaan kiire. Paperipyörittämistä, puheluita, sähköposteja. Vuodesta toiseen samoja papereita, joten suurimmasta osasta papereita voi vain vaihtaa vuosiluvut ja tallettaa uudestaan mappiin.

Minulla on oma työhuone, jossa on myös WC. Viherkasveja, nojatuoleja.

Pomo tekee iltapainotteisesti töitä, joten tulee vasta iltapäivällä töihin. Muut työkaverit ovat kivoja, mutta suurimman osan päivästä saan olla ihan itsekseni. Hyvä niin.

Siisti sisätyö ja koulutusta vastaava vieläpä. Niin ja vakituinen, eikä mitään pelkoa työn menettämisestä.

Välillä pitää ihan nipistää itseään, kun on päässyt tällaiseen. Työpäivän jälkeen on energiaa perheelle ja harrastuksille.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on ajatella, että moniin tällaisiin aivottomiin paperinpyörittelyhommiin vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto ja virkamiesruotsi, vaikka töistä suoriutuisi apinakin.

Vierailija
22/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on jäätelömyyjä :D

Ei niillä ollut vessaa ainakaan silloin, kun itse olin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi varmaan viikkoakaan tuollaista :D Hirveintä työtä mitä olen nuorena opiskeluiden ohella tehnyt, oli (pienen perheyrityksen) toimistossa papereiden pyörittely, laskujen kirjoittaminen, saapuneiden laskujen tarkistaminen ym. Luoja että työpäivät olivat pitkiä toimistossa istuessa! Sopii varmaan pedantille järjestyksen ihmiselle, mutta ei todellakaan tällaiselle hieman boheemille taiteilijalle.

Vierailija
24/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla raskas istua turhanpanttina 8 tuntia päivässä vuosikaudet. Eikö tuollaisesta ennenpitkää pää leviäisi? Kuvitelkaa kun tulee kymmenen työvuoden jälkeen ulos sieltä toimistosta työajan jälkeen..😨

Ensin kun luin tuntui ihannetyöltä.

Vierailija
25/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa menee elämä täysin hukkaan. En kestäisi viikkoakaan.

Mieti nyt ap, tarkkaan että tyydyttääkö tuo elämääsi mitenkään?? Pelkkää tyhjää oleilua.

Vierailija
26/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen raskasta,suorittavan tason työtä. Kiitosta ei tule ikinä mistään.

Saan tyydytystä siitä, kun keplottelen mitään tekemättä puolet päivän tunneista. Samassa firmassa ollut jo 12 vuotta, eli saattaa olla että onnistun tässä vielä eläkkeelleni saakka.

Vierailija
27/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt ap, tarkkaan että tyydyttääkö tuo elämääsi mitenkään?? Pelkkää tyhjää oleilua.

Mitä ihmettä? Ei työ todellakaan ole kaikille = elämä. 

Vierailija
28/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää on työpaikan ulkopuolellakin ja itse asiassa nimenomaan siellä. Kun on helppo työ niin jaksaa elää vapaa-ajalla.