Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on hirveän helppo työ.

Vierailija
08.08.2017 |

Joka arkipäivä töitä 9-16. Kaikki illat ja viikonloput tietenkin vapaita, samoin kaikki arkipyhät. Ei minkäänlaista stressiä töissä ikinä, ei koskaan kiire. Paperipyörittämistä, puheluita, sähköposteja. Vuodesta toiseen samoja papereita, joten suurimmasta osasta papereita voi vain vaihtaa vuosiluvut ja tallettaa uudestaan mappiin.

Minulla on oma työhuone, jossa on myös WC. Viherkasveja, nojatuoleja.

Pomo tekee iltapainotteisesti töitä, joten tulee vasta iltapäivällä töihin. Muut työkaverit ovat kivoja, mutta suurimman osan päivästä saan olla ihan itsekseni. Hyvä niin.

Siisti sisätyö ja koulutusta vastaava vieläpä. Niin ja vakituinen, eikä mitään pelkoa työn menettämisestä.

Välillä pitää ihan nipistää itseään, kun on päässyt tällaiseen. Työpäivän jälkeen on energiaa perheelle ja harrastuksille.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutuksesi?

Vierailija
2/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun osaat olla kiitollinen. Helppoudessa on omat hyvät puolensa, mutta käykö tuollainen ikinä tylsäksi eli kaipaatko enemmän haastetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä teet.

Vierailija
4/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Olen niiiiin kade.

Vierailija
5/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset ne valtion hommat yleensä ovat. Ovat kaiken lisäksi vielä ne parhaiten palkatut :p

Vierailija
6/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sun pitää puhua puhelimessa vieraille ihmisille? Ei kuulosta helpolta.

Vierailija
7/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaava työ paitsi meinaan tylsistyä kuoliaaksi työpäivän aikana ja aika matelee. Oikea, vauhdikkaampi elämä alkaa sitten töiden jälkeen.

Vierailija
8/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee yt:t ja irtisanomisia, nikn tuollaisista hommista yleensä ensimmäisenä karsitaan. Mutta toivottavasti näin ei tule käymään, joten onnea, ap! Nauti elämästä :)

Vierailija
9/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tilanne ollut sellainen, että mitä helpompi työ, sitä stressaavammat ja ärsyttävät työkaverit. Edellinen työpakkkani kuulostaa saman kaltaiselta missä ap työskentelee. Siellä oli ihanan helppoa ja rentoa, mutta siellä sitten oli liikaa aikaa muiden kyttäämiseen ja stressaamiseen siitä, kun ei ollut riittävästi hommia. Minut savustettiin ulos, kun naamani ei miellyttänyt viereisessä työhuoneessa olevaa. Olen koulutukseltani tradenomi.

Vierailija
10/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt koulutus ja ammatti.

Vierailija
11/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sulle tosta maksetaan kk? Mulla vastaavanlainen työ, siksi tuli palkkavertailu mieleen.

Vierailija
12/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:lla olla työkiireitä, kun ei kerkiä vastaamaan mitään. Ei olekaan enää niin helppo ja leppoisa työ.

Vierailija
13/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kk-palkka tuossa entisessä työssä 1970€/kk. 30 vuotta talossa ollut kollega tienasi 2400€/kk. Nykyisessä työssä palkkani on 2300€/kk. Yksityisellä puolella olen. Ap:n palkka olis kiva kuulla.

Vierailija
14/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sulle tosta maksetaan kk? Mulla vastaavanlainen työ, siksi tuli palkkavertailu mieleen.

No kerropa myös omasi, jotta vertailu on mahdollista. 

Vierailija
15/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma wc olisi ilahduttava vaihtoehto! En halua käydä kenenkään kanssa wc:ssä.

Vierailija
16/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa myös omasi, jotta vertailu on mahdollista. 

Kerro sä ensin omasi. Mun työ ei siis sinänsä helppoa, mutta luppoaikaa on niin paljon, että teksi välillä mieli vaikka nukkua jos vaan voisi.

Vierailija
17/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän työelämä on naurettavan helppoa. Ainakin toimistotyössä, siisti sisätyö ja kohtalainen palkka. Minä voin sanoa omasta työstäni liki samat sanat kuin ap, mutta istun avokonttorissa, eli omaa huonetta ei ole. Kuitenkin rauhallinen nurkkaus ja lähellä istuvat työkaverit ovat it-ammattilaisia kuten minäkin ja tekevät ääneti omia hommiaan tai surffailevat netissä.

Vierailija
18/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais kyllä!

Vierailija
19/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jäätelömyyjä :D

Vierailija
20/28 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoudessa on omat hyvät puolensa, mutta käykö tuollainen ikinä tylsäksi eli kaipaatko enemmän haastetta?

Haasteet on paljon mielekkäämpää hakea omasta elämästä kuin työpaikalta, jossa ollaan aina toisen "orjana" vaikka kuinka yrittäisi muuta uskotella.  Helppo työ ja arki jättää hyvin tilaa haastavimmille harrastuksille ja pitää siten mielen virkeänä :)