Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmin villapaita

Vierailija
08.08.2017 |

Siis mistä ihmeestä löytyisi joku super lämmin villapaita/neule? Kaikki mitä olen nähnyt, on yleensä ollut tosi ohuita, tai rumia. Mulla on yleensä talvisin tosi kylmä, vaikka olisin vain kotona tietokoneella.
Ajattelin nyt kerrankin etsiä jonkun todella lämpimän paidan, joka lämmittäisi kotona ja ulkona, mutta mistään ei tunnu löytyvän. Luulisi, että Suomessa olisi lämpimiä paitoja kylmien talvien takia, mutta ei tunnu olevan tarpeeksi lämpimää tällaiselle vilukissalle.. eikä ole aina mukavaa pitää kolmea paitaa samaan aikaan päällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.merinovilla.fi/neule-n-vkaulus/

Yleensäkin retkeilyvarusteita myyvistä kaupoista. Mulla on tuon linkin valikoimista huppari ja t-paita...aivan ihanat.

Vierailija
2/11 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Fjällräven 100% lampaanvillaa. Ei tule vilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistut jostakin löytämään järjellisen mallisia Benettonin villapaitoja niin tarkenee vähän ohuemmallakin.

Vierailija
4/11 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpan neiletakit on lämpimiä. Ne talvimallit siis, kesämalli tietty ohuempi. Sitten varmasti juuri retkeilykauppojen villapaidat. Mulla on talvella usein icebreakerin pitkähihainen paita ja toi alpan pitkä neuletakki. Tarkenee töissäkin eli hatarassa vanhassa talossa

Vierailija
5/11 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/11 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaiset villapaidat ovat kaikkein lämpimimpiä. En voi pitää kuin ulkona huippupakkasella.

Vierailija
7/11 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/11 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpakan villa lienee kaikkein lämpimin materiaali. Se on myös pehmeä ja vähemmän kutiseva kuin lampaanvilla. Siksi kokeilisin Alpan villapaitaa, jos olisin itse ostamassa. Minulla on alpakanvillainen kaulaliina ja se on niin lämmin, että tuntuu että muuten voisi olla melkein alasti:)

Vierailija
9/11 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä.

Olisi kiva saada myös jotain sivustoja, mistä katsella noita vaihtoehtoja..

Vierailija
10/11 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katia Seta Tweed -lanka on aivan ihastuttavaa, neuletakki tästä maksaisi ehkä 150-200 e.

Vierailija
11/11 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta tässä vinkit vilukissoille.

1. Torista löytää paljon kotimaisia neulojia ja useat antavat valita mieleisen langan, jolloin paksutkin neuleet saa tilattua.

2. Mohairmagic.com

3. Etsy ja sieltä vaikka luukku nimeltä Extravagantza (www.etsy.com/shop/EXTRAVAGANTZA)

4. Etsi mies. Siis ei mitään ördäävää 'tosimiestä', vaan sellainen, joka tykkää sua helliä. Oman rakkaan sylissä voit sitten hyristä tyytyväisenä uudessa villapaidassasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme