Paljonko maksaa muuttokuorma Meksikoon tai Jenkkeihin?
Onko kukaan lähettänyt kontillista tavaraa meren yli? Minkä verran moinen mahtaa tulla maksamaan?
Kommentit (26)
Meillä maksoi kontti Usaan yli 10 000 euroa, veikkaisin jotain 14 000 luokkaa kokonaisuudessaan.
Mutta yleensä työnantaja nuo maksaa, ja Usaan nyt ei ilman työnantajaa helposti voi edes muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tuli oikeasti maksamaan, mutta meille työnantaja sitoutui kustantamaan muuton 20 000 australian dollariin saakka, eikä itse maksettu yhtään eli jäi alle tuon. Kotoa tultiin pakkaamaan kaikki ja Australiassa tavarat laitettiin paikoilleen kahden kuukauden päästä. Muuttokuorman Atlantin yli luulisi olevan halvempi. Meidän kaikki tavarat mahtuivat yhteen konttiin polkupyörineen kaikkineen, tosin luovuimme isoimmista huonekaluista. Jos tästä nyt yhtään apua on...
Ei se merimatkan pituus hinnassa hirveästi näy. Ihmistyö on kalleinta, eli se pakkaus ja purku molemmissa päissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä maksoi kontti Usaan yli 10 000 euroa, veikkaisin jotain 14 000 luokkaa kokonaisuudessaan.
Mutta yleensä työnantaja nuo maksaa, ja Usaan nyt ei ilman työnantajaa helposti voi edes muuttaa.
Minuakin kiinnostaa milla viisumilla lahdet USAaan ja jos olet vasta anomassa viisumia niin ota huomioon etta Trump on vaikeuttanut niiden saamista. Tiukassa ovat.
Ala missaan tapauksessa allekirjoita sopimusta jossa tavarat tuodaan "drop ship" , se merkitsee sita etta purkavat pihalle ja itse saat raahata sisalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa milla viisumilla lahdet USAaan ja jos olet vasta anomassa viisumia niin ota huomioon etta Trump on vaikeuttanut niiden saamista. Tiukassa ovat.
Ala missaan tapauksessa allekirjoita sopimusta jossa tavarat tuodaan "drop ship" , se merkitsee sita etta purkavat pihalle ja itse saat raahata sisalle.
Tuskin on noin pitkälle ajatellut.
Jes jes, ja sait kolmeksi vuodeksi yritystoiminnan harjoittamiseen myönnettävän viisumin Jenkeistä. Tai Meksikosta. Melkein sama asia. :)