Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa muuttokuorma Meksikoon tai Jenkkeihin?

Vierailija
08.08.2017 |

Onko kukaan lähettänyt kontillista tavaraa meren yli? Minkä verran moinen mahtaa tulla maksamaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Minulla on paljon sellaista tavaraa, joita tulen tarvitsemaan muutaman vuoden sisällä, ja joiden korvaaminen uusilla olisi vaikeaa tai mahdotonta. Ne vievät paljon tilaa. Olen irtisanomassa vuokrasopimusta ja mietin minne tavarat siksi aikaa kun vietän pari/kolme vuotta toisella mantereella. En osaa sanoa missä päin maailmaa elämäni sen jälkeen jatkuu. Onkohan sitten halvinta vain laittaa kamat Suomessa jonnekin maksulliseen varastoon? Nekin ovat pääkaupunkiseudulla aika kalliita, jos useamman vuoden varastointia ajatellaan.

ap

No ihan varmasti joo. Jos olet menossa noin pitkäksi ajaksi Jenkkeihin, menet sinne vain ja ainoastaan työn puolesta, jolloin työnantaja hoitaa kaikki mahdolliset muuttomuodollisuudet.

Mun on aika vaikeaa ymmärtää tällaista kapeakatseisuutta. Saati sitten sitä, että tullaan keskusteluun kyseenalaistamaan aloituksessa kerrottua, sen sijaan että keskityttäisiin itse aiheeseen.

Jos sinä et pysty kuvittelemaan mitään tilannetta missä joku matkustaa pitkäksi ajaksi toiselle mantereelle ilman työnantajan kutsua, tämä kertoo enemmän heikosta mielikuvituksestasi kuin todellisuudesta. Esim. minä satun olemaan itse oma työnantajani.

ap

Jes jes, ja sait kolmeksi vuodeksi yritystoiminnan harjoittamiseen myönnettävän viisumin Jenkeistä. Tai Meksikosta. Melkein sama asia. :)

Vierailija
22/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi kontti Usaan yli 10 000 euroa, veikkaisin jotain 14 000 luokkaa kokonaisuudessaan.

Mutta yleensä työnantaja nuo maksaa, ja Usaan nyt ei ilman työnantajaa helposti voi edes muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tuli oikeasti maksamaan, mutta meille työnantaja sitoutui kustantamaan muuton 20 000 australian dollariin saakka, eikä itse maksettu yhtään eli jäi alle tuon. Kotoa tultiin pakkaamaan kaikki ja Australiassa tavarat laitettiin paikoilleen kahden kuukauden päästä. Muuttokuorman Atlantin yli luulisi olevan halvempi. Meidän kaikki tavarat mahtuivat yhteen konttiin polkupyörineen kaikkineen, tosin luovuimme isoimmista huonekaluista. Jos tästä nyt yhtään apua on...

Ei se merimatkan pituus hinnassa hirveästi näy. Ihmistyö on kalleinta, eli se pakkaus ja purku molemmissa päissä.

Vierailija
24/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä maksoi kontti Usaan yli 10 000 euroa, veikkaisin jotain 14 000 luokkaa kokonaisuudessaan.

Mutta yleensä työnantaja nuo maksaa, ja Usaan nyt ei ilman työnantajaa helposti voi edes muuttaa.

Minuakin kiinnostaa milla viisumilla lahdet USAaan ja jos olet vasta anomassa viisumia niin ota huomioon etta Trump on vaikeuttanut niiden saamista. Tiukassa ovat.

Ala missaan tapauksessa allekirjoita sopimusta jossa tavarat tuodaan "drop ship" , se merkitsee sita etta purkavat pihalle ja itse saat raahata sisalle.

Vierailija
25/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa milla viisumilla lahdet USAaan ja jos olet vasta anomassa viisumia niin ota huomioon etta Trump on vaikeuttanut niiden saamista. Tiukassa ovat.

Ala missaan tapauksessa allekirjoita sopimusta jossa tavarat tuodaan "drop ship" , se merkitsee sita etta purkavat pihalle ja itse saat raahata sisalle.

Tuskin on noin pitkälle ajatellut.

Vierailija
26/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kiinnostaa tietää myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän