Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naimisissa oleva nainen ja suhde sinkkumiehen kanssa

Joku onneton jossain
08.08.2017 |

olen ollut 10 vuotta naimisissa ja yhdessä ollaan oltu pian 20v.
Täytin juuri 35. Harrastuksen parista löysin todella komean ja mukavan miehen jolle kerran uskaltauduin
juttelemaan. Siitä se lähti viesteillä aluksi ja sanoin että minulla on ihana perhe jota en aio jättää ja hyvä mies. Mutta kun... halusin kokea jotain... en vieläkään tiedä miksi ja mitä, tuo mies vaan ensi katseesta kertoi että se haluaa mut ja mä haluun sen. Oma parisuhteeni on ollut tasaista ja tylsää, voimakkaita tunteita ei ole ollut vuosiin. Seksiä silloin kun minä ehdotan... en saa kehuja enkä arvostusta kotoa. Muualta kylläkin. Joten sitä varmaan hain ja sain. Päädyimme petiin ja voi, miten hyvää seksiä sain. En tiennyt että seksi tuntuu noin hyvältä!!
Tässä nyt kolme kuukautta ollaan tapailtu salaa hänen luonaan. kerran, pari kertaa viikossa... tunteista ollaan puhuttu ja hän sanoi että tykkää musta tosi paljon mutta ei uskalla ajatella pidemmälle koska suojelee itseään.
Kotona ollaan tultu tilanteeseen että eroakin heitetty ilmoille... en tunne miestäni kohtaan enää muutakuin sääliä koska eron joudun vielä ottamaan. En voi elää tunteettomassa suhteessa jossa en saa huomiota ja arvostusta. Näistä ollaan mieheni kanssa puhuttu jo monet vuodet mutta ei muutosta käytöksessä. Teineistä asti yhdessä ollaan oltu joten ero on molemmille kova paikka. Tiedän että mieheni rakastaa minua jollain tavoin mutta ei niinkuin aikuisessa suhteessa. Luulen että haluaa olla yhdessä lasten, talon, talouden ja tavan takia... on pitänyt minua itsestäänselvyytenä aina.
Olen miettinyt eroa paljon, jo ennen tätä salasuhdetta, mutta nyt tämä suhde vasta avasi silmäni.
Mä olen kauhea nainen, äiti ja vaimo... tiedän sen. Sitä ei tarvitse enää minulle sanoa.
En eroa miehestäni tämän toisen vuoksi, vaan itseni takia. Olen antanut 20 vuotta elämästäni miehelle jonka kanssa luulin haluavani vanheta. Paljosta luovuin, työpaikasta toisella paikkakunnalla, koska mieheni halusi pysyä täällä. Luovuin kahdesta muusta suuresta unelmastani koska mieheni ei luvannut tukea minua.
Ja jos/kun eroamme ja tämä toinen mies ei minua halua, ei se haittaisi, en ajattele että erosin turhaan, haluaisin vain olla oma itseni ja vaikka kuulostaa itserakkaalta, niin tiedän ettei minun tarvisi yksin vanheta...
Nyt en eroa voi ottaa puheeksi, en nyt kun koulut alkaa ja esikoinen aloittaa ensimmäisen luokan. Sydän särkyy lasteni vuoksi mutta onko minun pakko olla huonossa parisuhteessa lasten takia? Ja sen takia että se loukkaa kaikkai läheisiämme. Mä elän vain kerran, pitääkö mun alistua tässä ainoassa elämässä onnettomaan elämään muiden takia?
Sain purettua tänne, kiitos,

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että pitää pettää? Etkö voi vaan erota ensin ja sitten kuksia?

Ero ---> kuksimaan

eikä

Kuksimaan ----> ero

Ja mikä ihme siinä on että pitää heti erota jos välillä vierasta haluaa? Se mitä ei tiedä ei satuta! Mulla on seksisuhde toiseen mieheen eikä ero ole edes käynyt mielessä.

Veit sanat suustani. Järjetöntä rikkoa perheitä sen takia, että välillä saa pientä iloa elämään muualtakin kuin kotoa.

Petetty osapuoli saattaa haluta rikkoa vaikka sä et. Sille et voi mitään.

Vierailija
22/28 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kattos mitä jos vaikka kerrot ihan rehellisesti miehellesi koko homman, niin sitten voitkin alkaa perustamaan ah niin ihanaa uusperhettä sinkkumiehen kanssa.

Lopeta uhriutuminen ja vastuun välttely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että pitää pettää? Etkö voi vaan erota ensin ja sitten kuksia?

Ero ---> kuksimaan

eikä

Kuksimaan ----> ero

Ja mikä ihme siinä on että pitää heti erota jos välillä vierasta haluaa? Se mitä ei tiedä ei satuta! Mulla on seksisuhde toiseen mieheen eikä ero ole edes käynyt mielessä.

Veit sanat suustani. Järjetöntä rikkoa perheitä sen takia, että välillä saa pientä iloa elämään muualtakin kuin kotoa.

Minä en ainakaan rikkoisi perhettäni sen takia, jos puolisoni joskus käy kiksauttamatta jotain muutakin. Paljon isompi juttu on toimiva arki. Jos arkielämä ei toimi, niin sitten olisi eron paikka. Satunnaiset huvittelut ei haittaa.

Vierailija
24/28 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero ---> kuksimaan

eikä

Kuksimaan ----> ero

Minä en ainakaan rikkoisi perhettäni sen takia, jos puolisoni joskus käy kiksauttamatta jotain muutakin. Paljon isompi juttu on toimiva arki. Jos arkielämä ei toimi, niin sitten olisi eron paikka. Satunnaiset huvittelut ei haittaa.

Minä rikkoisin ilman epäröintiä.

Vierailija
25/28 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero ---> kuksimaan

eikä

Kuksimaan ----> ero

Mutta kun se petetyksi tullut osapuoli ei tiedä niin ei halua rikkoa perhettä. Jos mulle selviäisi että mies on pettänyt, antaisin anteeksi mutta en kertoisi että olen itsekin pettänyt.

Vierailija
26/28 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero ---> kuksimaan

eikä

Kuksimaan ----> ero

Mutta kun se petetyksi tullut osapuoli ei tiedä niin ei halua rikkoa perhettä. Jos mulle selviäisi että mies on pettänyt, antaisin anteeksi mutta en kertoisi että olen itsekin pettänyt.

Petetty saattaa haluta erota ilman syytäkin jolloin perhe hajoaa. Tai hänellä voi olla oma salasuhde, jonka vuoksi rikkoo perheen. Tai saattaa tietää vaikkei kerro. Ja miksi kertoisi tietävänsä, salailethan sinäkin? Ero ei ole pelkästään pettäjän päätettävissä.

Vierailija
27/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoitustarjous,  ota yhteytta : merisauvou@hotmal.com

Vierailija
28/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et ole kauhea, tuo on ihan normaali ymmärtäjä-suhde. Jokainen pitkään yhdessä ollut tietää tuon kun joku alkaa osoisttamaan huomiota, ja oma suhde tuntuu ihan kököltä sen jälkeen. Ymmärtäjä ymmärtää ja tarjoilee kaikkea mitä tuntuu ettei ole pitkään aikaan omalta puolisolta saanut. Jos haluat erota, niin eroa, mutta älä kuvittele ettei tuo ihastuskupla puhkea jossain vaiheessa. Ymmärtäjä ei jaksa enää ymmärtää sitä eron jälkeistä sekoilua ja lapsista riitelyä, vaan ajattelee että kun hän on tätä jo jaksanut näin kauan, niin nyt hänelläkin on lupa jo odottaa sinulta kaikkea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä