Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä palstalla huomaa, että vain harvat naiset kykenevät rakentavaan keskusteluun

Vierailija
08.08.2017 |

Tärkeämpää ja mielekkäämpää heille tuntuu olevan nälviminen ja jankuttaminen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän emme tiedä volyymia. Ehkä vain 20 % jankuttaa, mutta he kirjoittavat 80% viesteistä?

Vierailija
2/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakentavan" keskustelun teemoja tällä palstalla:

- miksi kilttimies ei saa naista mutta jännikset saavat

- miksi miehen pitää maksaa treffeillä

- ulkomaalaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset

- naisen markkina-arvo on korkeimmillaan nuorena/kaikki miehet haluavat nuoren naisen

- miksi naiset eivät tee aloitteita

- miksi naiset ovat niin helppoja

- miksi naisilta ei saa seksiä

jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä mies vai nainen?

Vierailija
4/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ekana kuitenkaan pitäisi tätä heijastumana tosielämästä, täällä pyörii kuitenkin sellaisia, joiden tarkoitus on aina provoilla, kiusata ja olla eri mieltä. Toki tietyissä kestopuheenaiheissa, joista ihmiset ovat aina eri mieltä, yllättää se, että tietynlaiset näkökannat jylläävät ja jotkut mielipiteet vaikuttavat hyvinkin järkähtämättömiltä ja ehdottomilta.

Ja ethän kuitenkaan näe täällä kirjoittelijoita, teet vain oletuksia siitä, että he ovat naisia. Todellisuudessa tänne voi kuitenkin kirjoitella kuka vain.

Vierailija
5/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaa tämä oli ap:n mielestä rakentava aloitus? Millä tasolla?

Vierailija
6/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen pyörinyt hyvin monenlaisilla somepalstoilla, ja sanoisin, ettei tämä eroa niistä mitenkään. Asiallisiin aloituksiin tulee pääosin asiallisia vastauksia, joku riidanhaastaja toki aina löytyy. Vittuiluihin, kuten tämä ap:n seksistinen aloitus, tulee takaisin vittuiluja.

Metsä vastaa siis siten kuin sinne huudetaan, ap.

Vierailija
7/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeämpää ja mielekkäämpää heille tuntuu olevan nälviminen ja jankuttaminen.

Tällä palstalla huomaa että täällä käy ihmisiä joille tämä palsta edustaa ns. todellisuutta.Nyt meni  ap  180 astetta vikasuuntaan. Live-elämässä suurin osa kykenee rakentavaan keskusteluun, täällä kärjistetään ja ojennetaan. Tämä on aivojen lepuuttamista varten, kunnon keskustelut käydään muualla.Asiallisiakin keskusteluja esim. talousasioista täällä on, vaan valtaosalta ne menevät komeasti  yli  hilseen vaikka niistä voisi paljon oppiakin.

Pahimmat jankuttajat täällä ovat ne seksinpuutteesta ja naisten valinnoista kitisevät "miehet". Joka hemmetin perjantai kopsataan sama kulunut naista halventava trollaus tänne.

Vierailija
8/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkälti samaa mieltä. Esim se ketju, jossa väitettiin professorin sanoneen jotain... Kaikki halus löytää näkökulman josta sais itse loukkaantua. Järkyttävää saastaa. Ja loppujen lopuksi hyvin harva tajua mistä oli kyse. Mut pakko uskoa tuota alapeukuttamaani miestä ylempänä, varmaan muutkin somet ovat täynnä vastaavanlaista...

Vierailija
9/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei yksikään mies pysty! (Älä unohda miesvihaa)

Vierailija
10/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän järkevän keskustelun paikat ole ihan muualla kuin av-palstalla. Kummallista sellaista täältä edes odottaa/etsiä.

Vierailija
11/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tämän palstan kautta moni muu somepalsta saa ne näyttäytymään sopuisilta ja mukavilta keskustelupaikoilta, vaikka samat ilmiöt niillä on kaikissa.

Vierailija
12/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kun puolet viesteistä poistuu.

Vierailija
13/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä palstahan on se paikka, jossa kaikkein sivistyneimmät ja lahjakkaimmat ihmiset notkuvat?

Vierailija
14/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sä itse just teet. Jos ihan tosissasi teet tän palstan perusteella johtopäätöksiä ihan mistä tahansa asiasta, sä oot aika tyhmä. Useimmista vastauksista ei pysty päättelemään yhtään mitään joukkion ajatuksista.