Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kamala ihminen kun en halua syödä ystävän luona koska hän pesee vauvan pepun keittiön altaassa?

Vierailija
08.08.2017 |

Hän tiskaa astiat samassa altaassa. Jotenkin ei houkuttele että ne vauvan sinappijämät ovat olleet kosketuksessa astioiden kanssa, joista syödään. Tähän asti olen keksinyt tekosyitä miksen syö hänen luonaan.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit ovat tässä pienempi ongelma kuin noro, kaliki ym. virukset. Toki vauvan ulosteesta voi levitä keittiöön myös vaikkapa salmonella, Mrs tai muita kivoja bakteereja.

Äärimmäisen epähygieenistä!

Vierailija
62/65 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tämä on provo, mutta jotkut vastaajat tosiaan kertovat toimivansa näin?? Kirjoitteleeko aloittaja itse noita viestejä, vai onko joku oikeasti niin sekaisin, ettei tajua miksi ei ole OK pestä kakkapyllyjä keittiön altaassa? En käsitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan parikin tuttavaa, joilla kissa tallusteli juuri siellä, missä halusi, siis tiskipöydällä, keittiön työpöydällä, ruokapöydällä ja välillä hiekkalaatikolla ja pihalla. Puistatti eikä oikein tarjoilut maistuneet. Minua puistattaa jo se, kun koiraihmiset silittelevät koiraansa ja sitten samoilla käsillä, siis pesemättä, alkavat laittaa ruokaa tai kattaa kahvipöytää.

Miten niin vessassa ei mahdu pesemään vauvan peppua? Pesuvatiin vettä, vati pytyn kannelle ja siinä huljutellaan sinapit pois. So simple! Älkää hyvät ihmiset tulko sanomaan, ettei ole pesuvatia. Jos ei ole, niin edullisella hinnalla niitä saa kaupasta. Ennen äitiyspakkauksessa oli muuten vankka emalivati, jossa saattoi pestä vauvan pepun ja siinä samassa vadissa keiteltiin myös sideharsovaipat hellalla. Ja kun vauva kasvoi, vati siirtyi saunaan. Nyt niitä myydään toisinaan nettikirppareilla muotitavarana tuhottomaan hintaan!

Vierailija
64/65 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiössä on meidän talon ainut vesipiste. Sen ääressä kyllä pestään niin hampaat kuin lasten pyllytkin. Allas pestään vähintään kerran päivässä, yleensä useammin, riippuen miten paljon olemme olleet kotona eli altaan käyttöasteesta.

Astiat pestään koneessa, ja jos joku yksittäinen astia on pestävä käsin, en laske sitä ollenkaan altaaseen, vaan pitelen käsissäni.

On se minustakin hieman ehkä ällöä, mutta minkäs teet. Kun ei ole muuta paikkaa, niin ei ole. En tästä vieraille mainosta, läheisimmät ystävät ja omat vanhempani tietävät. Vieraiden ollessa paikalla pyyhimme kosteuspyyhkeillä vauvan kakkapyllyn ja pesemme vedellä vasta vieraiden lähdettyä. Juurikin aloittajan kaltaisten ihmisten takia.

Eikö teillä ole lavuaaria vessassa?

Ei meillä ole sisävessaa, joten ei ole siellä ulkohuussissa sitä lavuaariakaan. Pihasauna on, mutta vesi ei ole siellä koko aikaa niin lämmintä, että siellä voisi käydä pesemässä.

Vierailija
65/65 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikanaan parikin tuttavaa, joilla kissa tallusteli juuri siellä, missä halusi, siis tiskipöydällä, keittiön työpöydällä, ruokapöydällä ja välillä hiekkalaatikolla ja pihalla. Puistatti eikä oikein tarjoilut maistuneet. Minua puistattaa jo se, kun koiraihmiset silittelevät koiraansa ja sitten samoilla käsillä, siis pesemättä, alkavat laittaa ruokaa tai kattaa kahvipöytää.

Miten niin vessassa ei mahdu pesemään vauvan peppua? Pesuvatiin vettä, vati pytyn kannelle ja siinä huljutellaan sinapit pois. So simple! Älkää hyvät ihmiset tulko sanomaan, ettei ole pesuvatia. Jos ei ole, niin edullisella hinnalla niitä saa kaupasta. Ennen äitiyspakkauksessa oli muuten vankka emalivati, jossa saattoi pestä vauvan pepun ja siinä samassa vadissa keiteltiin myös sideharsovaipat hellalla. Ja kun vauva kasvoi, vati siirtyi saunaan. Nyt niitä myydään toisinaan nettikirppareilla muotitavarana tuhottomaan hintaan!

Eli silloinkin tuo kakkavati on myös päätynyt aika ajoin keittiöön..